17. 11. 2011 10:41 − 4405× − 96

Budoucnost Jana Kopeckého zatím nejistá

O tom, zda a kde bude Jan Kopecký jezdit příští rok, ještě není vůbec rozhodnuto.

O tom, zda a kde bude Jan Kopecký jezdit příští rok, ještě není vůbec rozhodnuto. V rozhovoru pro web ircseries.com přiznal, že o jeho budoucnosti se teprve jedná. "Samozřejmě bych chtěl jezdit i příští rok, ale zatím vůbec nevím, protože stále nemám smlouvu, uvidíme," uvedl trochu neurčitě Jan Kopecký.

Letos to měl být právě on, kdo měl získat pro Škodu Motorsport titul v IRC. V posledních dvou soutěžích se ale přes něj přehnal Andreas Mikkelsen a Jan Kopecký tak skončil potřetí za sebou "jen" druhý v šampionátu IRC. "Tento rok to bylo hodně těsné a o první místo jsme přišli vinou nového bodování. Ale bylo to pro všechny stejné."

Komentářů celkem: 96
17. 11. 2011 16:31
0 0
to je taky pravda, pak je ale celá diskuze zde mimo smajlík ovšem dalo se čekat, že se tu strhne. Přeci jen mnoho z nás věřilo, že do třetice to klapne, zvl. když měl celou sezonu skoro náskok. Ale co no. Věděl že musí vyhrát. Ja fakt, že jeden koeficient mohl bejt na asfaltu, ale to už stejnak nemá cenu řešit
17. 11. 2011 18:55
0 0
Honza je skvělá dvojka a škodovka by ho podle mě pouštět neměla. Mimojiné i proto, že je to prostě český jezdec a může to mít vliv na český trh, možná...snad. smajlík
17. 11. 2011 19:04
0 0
2 Speeder: Jakože si poběžím koupit Fábii?smajlíksmajlík..tak to určitě nesmajlíkBohužel, Škoda nějak podstatně nevyužívá úspěchů v motorsportu na rozdíl od jiných značek. Když jsem předloni viděl v UK reklamy na Peugeot s Meekem tuším, upadla mi brada, to nebyla reklama, to byl vždy krátký film. A vždy to končilo velkým Peugeot přes celou obrazovku a že to na hotelu v tom velkém Bang & Olufsen zářilo.....smajlík
17. 11. 2011 19:06
0 0
nevím co tu někteří řešíte,já jsem rád,že vyhrála ŠKODOVKA,a to jak ve značkách tak v jezdcích smajlík
17. 11. 2011 19:13
0 0
No, já nevím, jak se Škoda prezentuje venku, reklamy jsem neviděl. Vlastně jednu na Yeti ano-při nějakém IRC z Itálie a ta byla pěkná. Možná se pak za čas a ve zkrácené verzi objevila i u nás. U nás si lidi nekupují Škodovky na základě reklamy, ale víceméně ze setrvačnosti a pak taky, že to nejsou snad špatná auta. Nechci se pouštět na tenký led, ale myslím, že reklama na auta v cizině víc frčí a tam se Škoda třeba prezentuje svými sportovními úspěchy lépe. Kdo tomuto tématu více hoví, možná by mohl přispět.
17. 11. 2011 19:25
0 0
Ono je trochu smutné, že značky startující v IRC i MS toho zapáleným řidičům, kterých je pravděpodobně mezi fanoušky rally dost, ke koupi moc nenabízí. Nebude to asi jen u nás, že když jdete k RZtě, vyjma masově rozšířených aut nejvíce uvidíte Eva a Imprezy GT, WRX, STI smajlík
17. 11. 2011 20:00
0 0
No upřímně je blbost kupovat auto nějaké značky na základě toho, že mělo úspěch ve sportovní disciplíně... smajlík Citroën Xsara WRC bylo jedno z nejlepších aut a v sérii to nebyla žádná sláva...
17. 11. 2011 20:05
0 0
Na Slovensku je v jednom radiu reklama, ktora hovori o Skode, ako majstrovi sveta v rally a ja ako rallyfan dostavam otazky, ze co to ma znamenat? Ved oni nejazdia WRC atd. A Fabiu by som isto nekupil preto, ze Fabia S2000 vyhrala titul...
17. 11. 2011 20:19
0 0
Hanninen je mistr světa SWRC s Fabií, tolik k tomu mistru světa.

Jinak si pamatuju reklamu, jak Kopecký dojede do servisu se strašně zablácenou Fabií S2000, kterou mejou a mejou, až z ní mejou Fabii RS. Prostě jí myli moc dlouho smajlík ale nápad ta reklama měla
17. 11. 2011 20:35
0 0
Honzíku držíme palce ať dále pokračuješ ve Škoda Motorsport!!!
17. 11. 2011 20:38
0 0
Pak jí asi myli ještě chvíli a vznikla Fabia Monte Carlo 1,2 TSI, na oslavu toho, že značka promarnila poslední šanci tuto soutěž vyhrát smajlík Ona by nebyla hloupost koupit si auto kvůli sportovním úspěchům závodní verze, pokud by sériová verze měla nějakou technickou návaznost.
17. 11. 2011 20:53
0 0
jo, to Monte mě dost mrzí. Jako 2 tituly v IRC a SWRC a jeden v F2, to je všechno hezký, ale amatérovi musíte vysvětlit, co je IRC, SWRC a F2. Ale když řeknete, že vyhráli Monte Carlo, to bude vědět každej, co znamená
17. 11. 2011 21:08
0 0
Je důležité, aby našinec jezdil za tovární tým Škoda - pro fandy, pro mladé závodníky, pro akce jako Fabia Cup apod., vzor je velká motivace. Ve finále tím získá Škoda na tuzemském trhu i spoustu potencionálních zákazníků. Dát škodovku jen zahraničním borcům by byla neúcta k českému trhu a rally scéně..
17. 11. 2011 21:08
0 0
Je důležité, aby našinec jezdil za tovární tým Škoda - pro fandy, pro mladé závodníky, pro akce jako Fabia Cup apod., vzor je velká motivace. Ve finále tím získá Škoda na tuzemském trhu i spoustu potencionálních zákazníků. Dát škodovku jen zahraničním borcům by byla neúcta k českému trhu a rally scéně..
17. 11. 2011 21:11
0 0
Já myslím, že Škoda si žádný domácí trh budovat nemusí, ten už je dobudovaný, jezdí tu samé škodovky až se člověk diví, kolik lidí se připravuje o různá zajímavá auta. Jak řekl milín, je tu nějaká prapodivná setrvačnost.
18. 11. 2011 01:51
0 0
Josefe, tovární tým A musí především vyhrávat a ne budovat sebevědomí národa nebo vychovávat mládež. To jde realizovat v týmu B, pokud ovšem má tým dost financí a nemusí do těch aut posadit nosiče peněz. Co se týče Honzy, továrna má jistě mnohem víc dat a informací než my (jaký měl motor, kolik natestoval a v jakých časech v porovnání s kolegy atd.), aby mohla posoudit, jestli na další setrvání v týmu má. Pokud vím, měl to nahnuté už před touto sezónou a letošních "pouhých" vyhraných 19 RZ asi taky moc nepomůže. Přeju mu, aby mu to vyšlo, ale je jasné, že továrna nemůže opakovat chybu, kterou prokaučovala celý projekt Fabia WRC, kdy po ohlášení útoku na titul nenabrala špičkové jezdce a nechala tam za příšerné peníze jezdit různé vysloužilce. Se srovnatelným autem prostě nemůže vyhrát někdo, kdo je na kilák o moc pomalejší než konkurence, a tak to tehdy dopadlo, jak to dopadlo. Pokud zůstane stávající model - jeden tovární tým a vozy obchodních zástupců některých zemí, podporovaná posádka pro domácí titul, tak jsem zvědavý, jak ty nominace dopadnou.
18. 11. 2011 06:30
0 0
Potom je tu ale este otazka vyvoja auta. I vdaka Honzovemu citu je Fabia top a myslim ze v tomto smere ma stale co ponuknut. Preto sa chcem spytat nejakych insiderov ako je to s vyvojom auta? Pokracuje?
18. 11. 2011 08:40
0 0
Kdyby Kopejda minulou soutěž (myslím,že dojel pátý)nejel moc opatrně,jestli si dobře pamatuji jeho vyjádření: nechtěl jsem moc riskovat,abych nevypadl a měl šanci bojovat v posl.závodě o titul!Netvrdím,že je to přesná formulace ,ale tak to vyznělo.Stačilo dojet 4 nebo 3 a nebylo co řešit.
Titul si nezasloužil,protože takovou podporu nikdo ze start.neměl!!!
Titul je ve správných rukou.Souhlasím,že Kopecký je dobrá dvojka-nic víc!
Jednička musí do toho jít na plné pecky,chtít vždy vyhrávat a jet pokaždé na hraně a někdy ještě za ní i když vždy za to není chválen.
takový u nás byl a je jen jeden Roman Kresta,ale abych nerozpoutal vášnivou debatu,tak ve světě mimo Leeba je to J.M.l.- budoucí MS
18. 11. 2011 11:08
0 0
Mě jen trošku vadí - když jezdil Honzík svět s fabií WRC byl hrdina, když byl v německu páty byl hrdina, když vyhraje barumku všichni řvou, když kolem projíždí Kopeckého fabia všichni řvou, když se mu daří všichni řvou!! A když je v IRC na druhém fleku tak už patří do důchodu, protože to prostě nezvládl nebo co furt..smajlík Ukažte mi kolik jezdců je tak spolehlivých jako Honza-a s takovou spolehlivostí dokáže jet pořád v top 5...Je mi jasný že Andreas jel ted konec sezony jak utrženej kanon a ve finále i přes všechny možné okolnosti Honzu dal..A byla to prostě parádní podívaná a mě se to tak líbí.A když se řekne Škoda motorsport tak se mi vybaví Honza Kopecký. A pokuď by ve škodě nezůstal,tak by to pro mě bylo zklamání.Škodovka by si měla tak výborného jezdce podržet.. Omlouvám se za sloh - Honzasmajlík
18. 11. 2011 11:19
0 0
Kucí už se vy_se_rte na nesmyslnou debatu o titulu a správných rukou, ale raději přejděme plynule k tomu jak tedy vypadají možné varianty startů Honzy Kopeckého v příští sezoně?
Podle mě varinta A - zůstane v týmu na pozici továrního jezdce ovšem jestli bude určen pro IRC je otázkou a to dost složitou. Mikkelsen jezdil už letos tovární fullspec, ale Škoda UK má pokračovat tedy ani příští rok nebude Andreas oficiálním továrním jezdcem Škody(asi podepíše VW a tedy není nutné, aby měl dvě tovární angažmá v jednom roce byť ve stejném koncernu).
Haninen - pokud podepíše VW a bude jezdit MS nebude mít čas na IRC VW má jet přece všechny soutěže MS.
Loix - letos třetí oficiální tovární jezdec Škody, ale s velkou podporou peněz osobního sponzora. Moc nevěřím, že bude příští rok pokračovat.
Neuville - druhý belgičan, mladší a perspektivnější. Sice se tu psalo o krachu jednání, ale vzhledem k tomu, že nebylo oficiální ani info o tom, že nějaká jednání byla tak si myslím, že všichni se chtí dostat do VW a to teď jen čeká a vybírá.
Napadá mě také, že VW dá befel Škoda vezme někoho z těch kdo v 2011 startoval v MS za VW. Napdají vás jiná jména kdo by mohl startovat se Škodou?

Varianta B - zůstane v týmu, ale ne pro závody nýbrž jako testovač. Pokud to tak dopadne také nám to může naznačit,že je ještě co a proč testovat = vývoj, ne nastavování to si budou dělat piloti. V tomto případě je možné, že se znovu začne fungovat CRT Kopecký, ale otázkou peněz bude na jaký šampionát budou peníze.

Varianta C - Kopecký odejde z ŠM. ŠM nebude mít důvod proč platit testovače. Pokud bude Honza chtít jezdit asi se obnový CRT Kopecký, ale vše bude jen o penězích, ale já myslím, že tentokrát budou jen na MMČR.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama