23. 11. 2011 09:53 − 3124× − 78

Sebastien Ogier podepsal na tři roky Volkswagenu

Další z neznámých je vyřešena – Sebastien Ogier se upsal na další tři roky Volskwagenu.

Další z neznámých je vyřešena – Sebastien Ogier se upsal na další tři roky Volskwagenu.

"Volkswagen je jednička v Evropě a brzy bude i na celém světě," uvedl po podpisu smlouvy Ogier. "Jsem si jist, že budou usilovat o světový titul a já jsem rád, že jsem u toho od začátku."

Poprvé se Ogier v rámci nového týmu představí na Race of Champions v Düsseldorfu. Konkrétní plány na příští rok nebyly zatím oznámeny.

Komentářů celkem: 78
23. 11. 2011 22:22
0 0
Arminn: Ale tomu sám určitě nevěříte, že? smajlík
buzekpar: Myslím, že Sordo je jasný u Mini, nebo se pletu? Sice mají v této chvíli asi hluboko do kapsy, ale určitě ho vývoj zaujal a je tam jedničkou! To je podstatné, nemyslíte?
hujer: Víte, už moje bába říkávala, že "na každým šprochu pravdy trochu"... A nějak moc často slyším z venku o tom, že M-Sport zůstane osamocen, Wilson si nasadí JEN Latvalu a musí si sehnat sponzory a Ford bude "hledat" nové hřiště... A to hřiště je podle mě jasné, pokud je pravda ta, že se musí naplno rozjet sportovní propagaci nového Focusu... WTCC! Navíc se i v Anglii mluví už velmi kriticky, ve stylu "8 let neúspěchu, 8 let porážek"... Ale to není 8 let, ale 12! Pokud se nemýlím, Focus titul nikdy nezískal, myslím v jezdcích! Nedokázali to ani Sainz, ani McRae, ani Märtin, ani Grönholm, ani Hirvonen... A jen 2 tituly ve značkách... A to není vůbec dobré... Kéž by to dopadlo jinak...
23. 11. 2011 22:27
0 0
Arminn: super smysl pro humor smajlík
Manazerske schopnosti pana Kopeckeho maji vliv jen kousek za Říp, u VW bude rozhodovat predevim umeni jezdce a potencial pro MS smajlík
23. 11. 2011 22:31
0 0
buzekpar: ale je zbytecne poustet sve sny, kdyz dobre vis a je to dlouho znamo, ze jako dvojka musi prijit nekdo, kdo bude Fordu platit a zaroven umi jezdit. A Sordo rozhodne to prvni nesplnuje..
23. 11. 2011 22:35
0 0
..jasně píšu, že to nejsou fakta. S argumenty, hlavně finančními, souhlasím.
Jinak jak sami vidíme v případě Ogiera a jeho smlouvy u Citroenu do roku 2012, nic není nemožné. Myslím, že tu čtu i větší bludy..smajlíksmajlíksmajlíksmajlík
23. 11. 2011 23:03
0 0
Je to bomba, Ogi u VW téměř od začátku projektu, to je dobré pro vzájemnou spolupráci. Hrozba ztráty závodních návyků-nudit se tam určitě nebude.
Snad se ještě potkají na tratích v roce 2013 s Loebem.
Teď zbývá, aby to dopadlo co nejlépe s Fordem, aby byla solidní konkurence.
24. 11. 2011 06:55
0 0
Myslím,že Shacki má pravdu.Dvojka bude a je na to připravován Mikkelsen,ale vzhledem
k německé povaze,hrdosti tam bude ještě třetí jezdec a to němec-viz Armin.Ten to,ale u Škody dost podělal-např.Roman kvůli němu odešel(nechtěl dělat dvojku a byl lepší),i Kopejda měl s ním problémy-auto se muselo nastavovat podle něj.
24. 11. 2011 07:30
0 0
Nakonec se ukáže, že VW nebude mít na Cit a Seb EvoII se vrátí.
24. 11. 2011 08:59
0 0
zuzancinlukas: Ach jo, před třemi roky byl Petter "vyčpělej" a "vyčichlej", teď je to zase "veterán". Takže Loeb je taky veterán bez budoucnosti a takový Ken Block je v podstatě stařeček nad hrobem, ne?smajlík
24. 11. 2011 09:09
0 0
Arminn: A jeho máma umí dobře vařit takže catering mají u VW taky pokrytý že.smajlík
24. 11. 2011 10:14
0 0
Chorda: Loeb je veterán, onedlho končí (2 roky je onedlho). Block? Aky prinos do timu by predstavoval Block? A vlastne preco spominas cloveka co rally v podstate ani poriadne nejazdi...
24. 11. 2011 11:45
0 0
SKODA: Ty tady oravdu vypoustis bludy.. sorry, ale to jak odesel Roman kvuli Arminovi, to o Kopejdovi, vsechno snuska nesmyslu. Vubec jsi v ty dobe rally nesledoval, jinak bys tyto blaboly nevypoustel.smajlík
24. 11. 2011 11:52
0 0
Maestro: 1. Tobě říkal Loeb, že za dva roky skončí? 2. Nikde nevidím, že bych psal něco o Blockově přínosu k teamu (možná tak finanční). A Blocka jsem uvedl z důvodu jeho věku na který ani nevypadá, ani se tak nechová. Prostě si nemyslím, že člověk je v rally či v jiném autosportu po "kristových letech" už odepsanej.
24. 11. 2011 12:26
0 0
Nuz jazdec ktory taha na 40ku uz bohuzial rychlejsi nebude, skôr naopak. O tom tu pisu ludia. A Loebove aktivity v inych motoristickych odvetviach velmi silno napovedaju ze uz nebude predlzovat ( a podla mna, nekamenujte ma za to s Loebom skonci v MS i Citroen)
24. 11. 2011 18:16
0 0
"Maestro" má podobný názor, jako já... Samozřejmě nevíme, o čem si povídali na obědě, nebo večeři ředitelé Citroënu s Loebem před podpisem smlouvy... Ale vůbec bych se nedivil tomu, kdyby mu nastínili, že už dlouho v rallye nebudou, že se to moc okoukalo a tak ať to s nimi dotáhne do "soutěžáckého konce"... Myslím, že zůstanou MAXIMÁLNĚ dva roky, víc ani den... Spíš bych řekl, že skončí příští rok po sezóně... Už někdy loni jsem slyšel od francouzských okruhových novinářů, že se v blízké, velmi blízké budoucnosti přestříkají Peugeoty TDI pro Le Mans na červeno, na čumáku nebude lev, ale logo Citroënu a Peugeot se přesune do WTCC... Dokonce se spekuluje i o Formuli 1, podobně jako u Volkswagenu... A že Loeb má podepsanou dvouletou smlouvu? No tak ten druhý rok nepojede s "Citrónem" rallye, ale Le Mans a FIA Endurance World Championship! Nic se neděje... Loeb ví, co dělá... Le Mans ho strašně láká, touží po vítězství... A že psal o svém vlastním týmu a "malém" prototypu LMP2... Nepsal ale, že ho sám pojede! Psal že také bude vychovávat mladé jezdce pro vytrvalostní závody!
A možná taky Ogierovi narovinu řekli, že budou výhledově měnit aktivity a že pokud chce perspektivu, být mistrem světa, musí jít jinam... Proč ne... Já myslím, že tak kvalitnímu jezdci, takovému talentu, jakým Ogier bez debat je, by Citroën neříkal "vypadni, pro Tebe tady místo není"... Takové jezdce si tým hýčká a pokud mu nemůže poskytnout to, co žádá, tak mu nabídnou jinou cestu...
24. 11. 2011 18:40
0 0
Tohle má hlavu i patu.
25. 11. 2011 00:37
0 0
Jo ma to hlavu a patu a odchodu Citroenu se casto mluvi. Ale na druhou stranu nedava smysl plan PSA v projektu hledani talentovaynch mladiku pro budoucnost v rally. Taky tu je velkolepy plan Nassera na vytvoreni juniorskeho tymu ve spojeni s Citroenem a hledani katarskeho talentu. A tyto plany ma Nasser minimalne na 5 let. A tezko by vymyslel projekt s koncernem, ktery by uvazoval o odchodu.. Vzdyt odmitl spolupraci i s VW. Pokud Citroen odejde po r.2013/14, tak si troufam odvazne tvrdit, ze jej nahradi Peugeot.
25. 11. 2011 07:28
0 0
Peťan72: Vaše úvahu je zajímavá a něco na ní bude. Ale... Nasser Al Attiyah odmítl Volkswagen proto, protože mu nechtěli dovolit jezdit Dakar a podobné soutěže s jinou značkou... Je ale zajímavé, že na Dakar 2012 není přihlášený, pokud se nepletu... Plán hledání talentovaných mladíků pro budoucnost v rallye, který snad hodlá koncern PSA realizovat může mít dvě výsledné podoby... Realizován nebude a vymluví se to na krizi, škrtá se všude... Realizován bude, ale s vozy kategorie "R", což by bylo logičtější, začínající jezdce nebudou cpát do WRC... Nasser Al Attiyah má dost peněz na pozdější provoz svého vlastního týmu a Citroën ho může v jeho aktivitách klidně několik let podporovat... Co by dělali s auty a náhradními díly... S tím Peugeotem bych byl opatrný... Možné je všechno, ale... Již mnohokrát jsem slyšel o vstupu Peugeotu do WTCC... Bylo by to logické, na okruzích už jsou, je to mnohem lacinější, než WRC... Navíc, po vstupu BMW do DTM se opět mluví o "námluvách" Peugeotu s DTM... A hlavně, PSA dosáhl v posledních letech v MS rallye všeho... X titulů mistra světa v jezdcích, X titulů mistra světa ve značkách, X vítězství snad ve všech soutěžích světového šampionátu na všech kontinentech... Teď už můžou tak akorát prohrávat, víc už není na co dosáhnout... Odejít na vrcholu by bylo logické... Hledat nové cíle, nové motivace by bylo logické... Tolik zase moje odvážná úvaha...
25. 11. 2011 11:59
0 0
Josef Vrátil: jsem zvedavy, jak vse dopadne. Ale dobre zdroje opravdu hlasi, ze v PSA se o vstupu Peugeotu do WRC skutecne jedna..

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama