8. 12. 2011 07:47 − 3053× − 56

Petter Solberg: tovární místo u Fordu nebo nic

V rozhovoru pro britský magazín Motorsport News Petter Solberg uvedl, že pokračovat v rally bude pouze v případě tovární sedačky u Fordu.

V rozhovoru pro britský magazín Motorsport News Petter Solberg uvedl, že pokračovat v rally bude pouze v případě tovární sedačky u Fordu. Když se ji nedočká, raději skončí.


Petter Solberg potvrzuje své heslo: "This is my life."

Petter Solberg provozoval soukromý tým s vozy Citroen poslední tři roky a podle všeho už nechce dál. Prý ho frustruje, že jako soukromník nemá šanci bojovat s továrními jezdci o nejvyšší příčky. Soukromý tým už tak nechce, a to ani s bratrem Henningem, jak se spekulovalo. Podle všeho ani jednání s VW nikam nevedla, a tak Petter Solberg usiluje o jediné – o tovární místo u Fordu. Když to nevyjde, raději prý skončí.

Otázkou, nakolik svá slova myslí vážně nebo jde jen o zvýšený tlak na Ford.

Komentářů celkem: 56
8. 12. 2011 08:13
0 0
Tak to teda asi skoncil.
8. 12. 2011 08:22
0 0
Tím bych si nebyl tak jistej Maestro.
8. 12. 2011 08:48
0 0
A kde je ten tlak? To nechápusmajlík
8. 12. 2011 08:48
0 0
Petříku, to nesmíš udělat!!smajlík
8. 12. 2011 08:56
0 0
Osobně si myslím, že Petter na tovární místo už nemá předpoklady, věk ani perspektivu. Mám ho ale rád a bylo by hezké, kdyby s bráchou ten tým udělali.
8. 12. 2011 09:03
0 0
Raději bych ho viděl v továrním Citroenusmajlíksmajlíksmajlík.
8. 12. 2011 09:18
Upraveno 09:20
0 0
Tak to se teda modlím, aby to vyšlo. Stejně si myslím, že pokud nechtějí riskovat s nějakým mladíkem s minimálními zkušenostmi s WRC, je to nejlepší možná volba, když Ogier je u VW. Jistě, není perspektivní jako třeba Latvala, ale jiný tak zkušený a rychlý jezdec prostě dnes k dispozici není a považoval bych to za rozumné mu dát řekněme na 2 roky smlouvu.
8. 12. 2011 09:21
0 0
tak to je tada poriadne závažne rozhodnutie,do teraz prehlasoval že sa baví rally a teraz sa hodín o zem ako malé decko,nechápem tomu tak nech si to ešte radšej nechá uležat hlavou a hlavne nech ostanesmajlíksmajlík
8. 12. 2011 09:27
0 0
Podle mého, ford by byl lepší Tanak jako tovární dvojka... Je dost mladej a má vše před sebou... Dostane šanci a ještě se pořádně ukáže... Solbrerg už neni tak zajímavej...
8. 12. 2011 09:36
0 0
vždyť peter je mladší než loeb ne?
8. 12. 2011 09:46
0 0
Podle mě by byl Tänak především risk, což nevím, jestli si Ford může dovolit; obávám se, že ne. Je super talent, ale člověk fakt neví, co by od něj mohl očekávat za výsledky. Může překvapit, ale taky může podlehnout tlaku, často bourat, což nějaké vyhrané RZ či pár skvělých výsledků nezachrání. Jak říkám, Petter je prostě jediná sázka na jistotu, že budou mít rychlého a zkušeného jezdce, co s WRC umí. Navíc se obávám, že Tänak je v současnoti (!) i pomalejší než on, ve WRC jel jen 2x. Na poměry tohoto faktu jede úžasně, ale než bude jezdit jako Petter taky bude nějakou dobu trvat. Chtělo by to u něj jednu dvě sezóny jezdit alespoň nějaké soutěže MS ve WRC, mezitím bych tam osobně šoupnul Pettera, ale týmy ví víc a budou vědět, jak se rozhodnout, toto je můj osobní dojem. Hlavně si myslím, že Petter v továrním autě na to vyhrávání má.
8. 12. 2011 09:57
0 0
Ford potrebuje aby tanak jazdil vo WRC, vzhladom na situaciu si nemyslim ze by bol ischopni nasadit 3 auta z lasky k nemu. Tovarenska sedacka pre Solberga jedine stylom- daj nam 2 miliony eur, my ta prehlasime za tovaren.
Palasekmi: tak ja som si tym ze miesto nedostane velmi isty. To ze jeho prinos pre tovaren je nulovy si myslia v kazdom time, inak by tu sedacku davno mal.
8. 12. 2011 10:07
Upraveno 10:08
0 0
Že by jí dávno měl? Nebude to spíš tím, že ve Fordu i Citroënu byla celkem stálá jezdecká sestava se zajištěnými nástupci (Latvala, Ogier), takže se Solberg po odchodu Subaru nikam dostat nemohl? Prostě je nedostatek továrních sedaček a on je holt ten pátý, když teda pominu Mini, které kvůli startování jen na vybraných soutěžích nelze považovat za tým pro někoho, kdo usiluje o titul a potřebuje startovat všude. Navíc jak víme, takové angažmá je dosti nejisté, klidně by bylo za rok skončit zase na dlažbě jak v 2008, protože Mini zdá se nebude startovat všude a kdo ví, jak to celé skončí.
8. 12. 2011 10:14
0 0
meeke1212 - a ty mu to budeš platit? Bavit se je jedna věc a utáhnout to finančně druhá. Ovšem bez té druhé je ta první v MS nemožná...
8. 12. 2011 10:32
0 0
myslím,že Ford dosadí na místo dvojky opět toho kdo donese největší balík peněz(což Péta asi bohužel nebude),nebo se mýlím??
8. 12. 2011 11:17
0 0
kdyby mi Ježíšek donesl Solberga u Fordu, tak bych byl šťastnej smajlík)
8. 12. 2011 11:17
0 0
Nestává se mi často, že souhlasím ve všem hned s několika příspěvky, ale tady tomu u "martin.blader" tak je. Stále jsem přesvědčen, že Petter je stále jedním z pětice až šestice top jezdců a že by to pro Ford byla ta nejlepší volba. A to že dosud v továrním týmu nebyl je podle mně skutečně spíš o již podepsasných smlouvách a nedostatku volných sedaček než o jeho jezdeckých kvalitách.
Maestro: podobně o Petterovi tu někteří jedinci psali před cca třemi roky, když začal Petter jezdit soukromně se starou Xsarou a ono ejhle: dva roky na to ten jezdec, jehož "přínos je pro tým nulový" dojel coby soukromník na třetím místě, takže bych byl rád, kdyby jej do Fordu vzali už jen proto aby tvůj názor na něj mohl poněkud poopravit.
smajlík
8. 12. 2011 11:27
0 0
Tak vcera som cital nieco uplne ine na wrc.com (http://www.wrc.com/news/solberg-committed-to-wrc-future/?fid=15860). Podla tohto clanku Peter nema v plane opustit WRC aj napriet tomu ze nema este nic iste na rok 2012 !
8. 12. 2011 11:27
0 0
2 Martin.Blader:

Podle mě by byl Tänak především risk,........


JE to pravda risk to je, ale na druhou stranu není risk brát na dvojku Petera? JEho vztah s Malcolmem je problematický od doby rošády M.Martin od Subaru k Fordu a Solberg od Fordu k Subaru. Pokud nebude fungovat tým i výsledky mohou být špatné. A to, že je Tanak pomalejší než Solberg bych taky hned netvrdil. Jak sám říkáš s WRC jel sice "jen" dva závody, ale z toho pouze jeden byl na povrchu, který v MS převažuje a který vzhledem k svému původu lépe zvládá. A aby se to posuzovalo ještě hůře tento závod absolvoval na pneumatikách, které jsou všeobečně považovány za horší než Michelin.
Když se ovšem podíváš na jeho působení v SWRC tak celkem obstojně dával obklady hvězdě českých fanoušků Haninenovi, kterého byť má malé zkušenosti s WRC všichni vidí v továrním sedle VW.
Nejlepší by bylo, aby i Ford nasazoval tři auta jako to asi udělá Citroen a oba piloti (Tanak,Solberg) by samozřejmě museli dovalit nějaké kroupy do kasy.
8. 12. 2011 11:40
0 0
Já myslim, že Petr je stále velice rychlý. Pokud si dobře pamatuju, tak byl jediný kdo dokázal pravidelně stíhat tovární jezdce. Co se Tänaka týče, je mladej a potřebuje ještě vyspět. Petter je dle mě ideální tovární dvojka. Navíc budou souěže a určitě ne jedna, kde pujde o 1. místo. Když to dával jako soukromník, tak proč ne jako tovární jezdec...

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama