Ondřej Plšek - eWRC.cz
20. 1. 2012 21:45 − 3731× − 31

Sebastien Ogier: Moje největší rána

Tovární jezdec Volkswagenu zajížděl na Monte skvělé časy, ale v desáté zkoušce měl velkou havárii.

Od letošního roku je Sebastien Ogier továrním jezdcem Volkswagenu a prvním startem za nového zaměstnavatele byla Rallye Monte Carlo. Po první etapě byl celkově čtvrtý a i druhý den si udržoval postavení v první desítce, čímž zastínil mnoho jiných jezdců s mnohem silnějšími vozy. Jenže na desáté rychlostní zkoušce v rychlosti kolem 160 km/h skončil se Škodou Fabia S2000 mimo trať a pokácel několik stromků. Posádka byla převezena na kontrolu do nemocnice, ze které byla ještě ten samý den večer propuštěna.

"Byla to největší havárie mojí kariéry. Měli jsme štěstí, že se nestalo nic horšího," řekl Sebastien Ogier po nehodě. "Ve voze jsem se cítil velmi dobře. Měli jsme velmi dobrou rychlost. Obtížné podmínky byly pro nás ideální, protože tak jsme v podstatě mohli držet tempo s vozy WRC." K nehodě se vyjádřil i spolujezdec Julien Ingrassia: "Na tom místě jsme se snažili trochu zkrátit trať. To ale vůz nakoplo a v té vysoké rychlosti už nebyla žádná šance na zvládnutí vozu. Při nárazu jsem si trochu pohmoždil ruku, ale naštěstí není nic zlomeného."

"Nejprve jsme rádi, že Sebastien a Julien jsou celkem v pořádku," uvedl šéf Volkswagen Motorsport Kris Nissen. "Samozřejmě je škoda, že oba nemohli oslavit dojezd do cíle v Monaku. Hlavně proto, že Sebastien až do té doby podával velmi dobrý výkon. To dokazuje, že jsme v Ogierově osobě podepsali jezdce s velkým potenciálem. Těšíme se na další soutěže s touto posádkou."

Komentářů celkem: 31
21. 1. 2012 10:26
0 0
kdyby to dotáhl na tom 4.fleku v cíli. Jednoznačně by byl u mě hvězda rally! Bylo to zajímavé sledovat jak stoupá pořadím než víc než samotný boj na špici! Podle mě by to ocenění dostal právém, zajíždět s S2000 takové časy! Držet se Loeba atd. Musel tu Fabii hodně drtit,..ten motor vydrží hodně, jet skoro pořád v omezovači!smajlík
21. 1. 2012 12:13
0 0
Původně napsal vbruno

Já pořád nechápu proč by měl získávat zkušenosti pro team a bla bla. To mohl říkat loni Sordo. Fabia je hotový auto tak jaký najíždění km? Podle mě to klidně mohl bouchnout a nic moc se neděje. Možná je i lepší že na team upozornil skvělým výkonem než aby v "p...


VW nema potrebu se letos ukazovat, jak je Skoda dobra. Musis se na to divat z hlediska VW do budoucna. Nektere RZty a trate jsou nove a budou se treba opakovat pristi rok ci za 2 roky. Cim vic toho Ogier projede, tim vic mu to da. Vzdy ma vyhodu ten, kdo tu ci onu RZtu pred tim jel, nez ten kdo ji nezna. Ogier ma bojovat o titul a to je duvod, proc ho letos posilaji na vsechny souteze. Aby se co nejvic seznamoval s tratemi a byl pak v Polu rychly. Takze sefum VW se to asi tolik nelibilo, mel se svezt nejlip az do cile..
21. 1. 2012 12:23
0 0
Jenže vysvětli pilotovi aby jel údržbu.smajlík
21. 1. 2012 12:25
0 0
Ja si myslim ze zbytku pola S2000 bude davat svetelne roky cely rok. A na toto monte az premotivovany, preto nijak zle tu jeho ranu neberiem, ono o jeho vykone sa este bude chvilku rozpravat i napriek tomu ze to polozil. Ved ta rana...on siel jak vygumovany smajlík Si myslim ze Fabka bola vyuzita na 130%
21. 1. 2012 12:37
0 0
Dobře věděl, že monte je jediná soutěž z celého roku, kde se rozdíly v autech tak trošku smazávají díky podmínkám na trati. Je to i dost o štěstí a o tom jaký má kdo koule. Koule ukázal že má dostatečný, štěstí bohužel chybělo. Prostě to zkusil, chtěl ohromit a podle mě věřil i v bednu smajlík Na dalších soutěžích už to tak nebude.
21. 1. 2012 13:04 Upraveno 13:05
0 0
Ve Švédsku ještě šance může bejt, ale ne už taková.
Spíš jen na vítězství některé RZty.
21. 1. 2012 13:07
0 0
Spolujezdce bych mu teda dělat nechtěl....smajlík ale jel nádherně. Škoda, že to rozvěsil. Už se těšim na Polo wrc a na to až konečně někdo naseká frantíkům zadek....smajlík
21. 1. 2012 15:01
0 0
pokud se budeme bavit o(ne)lidskosti Ogiera, tak jako fanoušek s ním mám daleko lepší zkušenosti než s Loebem a mnoha dalšímy jezdci.

K "potenciálu" Ogiera, nevím proč, ale toto slovo už pár let nesnáším, řeknu pouze to, že si myslím, že letos to bude poslední titul pro Loeba, tedy pokud se VW povede postavit konkurenceschopné auto.
21. 1. 2012 17:07
0 0
2Petan72: myslíš že toho tolik ze škodovky použijí v polu?
21. 1. 2012 17:45
0 0
nechtěl jsem se vyjadřovat k tématu,ale musímsmajlík Na mě udělal dojem. Nemám to spočítané na minuty ale myslím si,že fábie S2000 nebyla za celý loňský rok dohromady tolik vidět v sestřizích MS jako s Ogierem za první dvě etapy RMC.. A to je reklama pro Škodu možná daleko větší,že titul v SWRC. Alespoň v tuto chvíli. smajlík
21. 1. 2012 19:47
0 0
vbruno: ze skodovky nepouziji skoro nic.. Auto musi byt nove, vyvojove aktualni s potencialem na dalsich 5 let..
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!