Sebastien Ogier: Moje největší rána
Od letošního roku je Sebastien Ogier továrním jezdcem Volkswagenu a prvním startem za nového zaměstnavatele byla Rallye Monte Carlo. Po první etapě byl celkově čtvrtý a i druhý den si udržoval postavení v první desítce, čímž zastínil mnoho jiných jezdců s mnohem silnějšími vozy. Jenže na desáté rychlostní zkoušce v rychlosti kolem 160 km/h skončil se Škodou Fabia S2000 mimo trať a pokácel několik stromků. Posádka byla převezena na kontrolu do nemocnice, ze které byla ještě ten samý den večer propuštěna.
"Byla to největší havárie mojí kariéry. Měli jsme štěstí, že se nestalo nic horšího," řekl Sebastien Ogier po nehodě. "Ve voze jsem se cítil velmi dobře. Měli jsme velmi dobrou rychlost. Obtížné podmínky byly pro nás ideální, protože tak jsme v podstatě mohli držet tempo s vozy WRC." K nehodě se vyjádřil i spolujezdec Julien Ingrassia: "Na tom místě jsme se snažili trochu zkrátit trať. To ale vůz nakoplo a v té vysoké rychlosti už nebyla žádná šance na zvládnutí vozu. Při nárazu jsem si trochu pohmoždil ruku, ale naštěstí není nic zlomeného."
"Nejprve jsme rádi, že Sebastien a Julien jsou celkem v pořádku," uvedl šéf Volkswagen Motorsport Kris Nissen. "Samozřejmě je škoda, že oba nemohli oslavit dojezd do cíle v Monaku. Hlavně proto, že Sebastien až do té doby podával velmi dobrý výkon. To dokazuje, že jsme v Ogierově osobě podepsali jezdce s velkým potenciálem. Těšíme se na další soutěže s touto posádkou."
Já pořád nechápu proč by měl získávat zkušenosti pro team a bla bla. To mohl říkat loni Sordo. Fabia je hotový auto tak jaký najíždění km? Podle mě to klidně mohl bouchnout a nic moc se neděje. Možná je i lepší že na team upozornil skvělým výkonem než aby v "p...
VW nema potrebu se letos ukazovat, jak je Skoda dobra. Musis se na to divat z hlediska VW do budoucna. Nektere RZty a trate jsou nove a budou se treba opakovat pristi rok ci za 2 roky. Cim vic toho Ogier projede, tim vic mu to da. Vzdy ma vyhodu ten, kdo tu ci onu RZtu pred tim jel, nez ten kdo ji nezna. Ogier ma bojovat o titul a to je duvod, proc ho letos posilaji na vsechny souteze. Aby se co nejvic seznamoval s tratemi a byl pak v Polu rychly. Takze sefum VW se to asi tolik nelibilo, mel se svezt nejlip az do cile..
Spíš jen na vítězství některé RZty.
K "potenciálu" Ogiera, nevím proč, ale toto slovo už pár let nesnáším, řeknu pouze to, že si myslím, že letos to bude poslední titul pro Loeba, tedy pokud se VW povede postavit konkurenceschopné auto.