3. 2. 2012 17:02 − 3195× − 35

MS v rally letos bez promotéra

Jednání mezi FIA a Eurosportem nedospěla ke shodě, letošní MS v rally se pojede bez globálního promotéra.

Jednání mezi FIA a Eurosportem nedospěla ke shodě, letošní MS v rally se pojede bez globálního promotéra.

Tak zní alespoň zatím neoficiální zprávy z jednání v Paříži. Co to znamená v praxi? Každý organizátor soutěže MS si bude muset vše zajistit sám, a to od časomíry až po výrobu televizního záznamu. Pořadatelé Rally Sweden na to nemají ani týden…

Komentářů celkem: 35
4. 2. 2012 08:5621
0 0
A VW se do té žumpy řítí plnou rychlostí.Měli by zahaltovat a hodit blinkr spíš do IRCsmajlík .+I když kdo ví co bude za rok.
4. 2. 2012 09:4222
0 0
Původně napsal Milan PB

Tak to je docela prdel že? Zaplaťte za to že se u vás bude konat MS a udělejte to celý nejlépe za dáčo.

Ale na úplně stejným principu funguje MMČR a MČR, nad tím se nepodivuje nikdo...
4. 2. 2012 09:4723
0 0
hujer: Já myslím, že VW ví svoje... Mistrovství světa jen tak někdo nezruší... Že není promotér? No bóže... Že není televize? No bóže... Že třeba odejde další značka? Bude o konkurenci míň... A kdyby příští rok zůstali sami plus pár privátních týmů, budou to mít v kapse a na konkurenci se historie neptá... Vadilo jim, že z Dakaru zmizelo Mitsubishi? Nevadilo, ba naopak... Vadí jim, teď myslím koncernu, že z Le Mans zmizel Peugeot? Ba naopak! Můžou experimentovat s hybridy a vítězství mají v podstatě jisté...
4. 2. 2012 09:5024
0 0
Je velmi zajímavé, že skoro všichni obviňujete jen FIA. V jiných případech ale třeba Citroen, že k nim mají blízko a že FIA je vlastně jejich komplic. Myslíte, že tato situace vyhovuje Citroenu? Já o tom pochybuju. A proč teda na FIA netlačí spolu s Fordem za budoucnost svého "byznysu"?
4. 2. 2012 11:0225
0 0
Josef Vrátil:Vím,historie se neptá,ale bude takovou fabriku bavit vítězství nad nikým?
4. 2. 2012 11:0526
0 0
Hujer: Je to nejlepší způsob, jak překonat rekordy Citroenusmajlík. Spíše to nebude bavit Ogiho...
4. 2. 2012 11:4027
0 0
hobite myslím že k překonání Citrorekordů už nikdy nedojde.Ono se to všechno nějak "globalizuje" a i ty fabriky radši fedrují nové a nové typy vozů než by něco za xmelounů vyvinuly a po roce to FIA odpíská.
4. 2. 2012 14:2928
0 0
hujer: Ale já myslím, že o bavení, nebo nebavení vůbec nepůjde, natožpak o nějaké rekordy... Volkswagen příjde, vyhraje mistra světa, možná dvakrát, ale víc než tři roky nezůstane... Tím jsem si zcela jistý... A odejde jinam... Formule 1, WTCC... Uvědomme si, že obhajoba je vždycky těžší, než samotné vítězství. A prohra po získaném titulu ten reklamní efekt naprosto degraduje, až na vzácné vyjímky... Můj názor, soukromý názor, je, že Volkswagen ve WRC bude dva roky, resp. se pokusí o dva tituly a pak odejde do Formule 1. To je absolutní vrchol, která koncern nemá a který jim stále chybí...
4. 2. 2012 15:1429
0 0
No opatrne s predpovedami. Myslim ze nikto by v roku 2000 necakal 10 rocne angazma Citroenu a pred 4 tyzdnami by nikto nepovedal ze Peugeot skonci na okruhoch zo dna na den. Mozno sa v rally nastavia podmienky tak, ze automobilka uzna za vhodne angazovat sa dlhodobejsie. Ze to niekedy funguje je dokaz Peugeotu a Skody v rally...jednoducho program na seba zarobi a teda pokracovat bude.
4. 2. 2012 17:3830
0 0
Maestro, rád bych se mýlil... Ale trochu poznám filozofii, jak koncernu Volkswagen, tak samozřejmě i tu jejich filozofii pro své značky... Proč po třech vítězstvích odešli z Dakaru? Mohli vyhrát ještě třeba desetkrát! Ale mohlo se taky stát, že by utrpěli porážku a to by bylo po třech vítězstvích a proinvestovaných stovkách milionů Eur tragické... Takto oni uvažují! V Le Mans se drží roky a roky z jiných důvodů... Že občas nevyhrají, nic neznamená. Ale je to možná nejslavnější a nejprestižnější závod na téhle planetě! Stali se nejúspěšnější značkou historie a to jen rozšiřují... A hlavně, Le Mans je pro ně obrovskou vývojovou laboratoří... To oni sami říkají... Takže tam budou hóóódně dlouho... Letos mimo jiné, to je zpráva z předvčerejška, nastupují se čtyřmi vozy, dva R18 TDI a dva R18 TDI-Hybrid... Že Peugeot odešel z okruhů a hlavně Le Mans, to si myslím, že má vícero důvodů... Loňská porážka v Le Mans byla pro ně doslova drtivá, z toho bylo na vedení automobilky hodně zle... Aby jedno Audi naprosto fantasticky udrželo v šachu čtyři Peugeoty za sebou, to nečekal ani ten Dr. Ulrich... Frantíci sklidili strašnou kritiku... To je jedna věc... Druhá věc je, že automobilka má obrovské ztráty, opravdu velké... A třetí věc, rozhodli se maximum produkce přesunout na Východ a do Číny... Investují tam miliardy do budování automobilek... A peněz se jim nedostává... Navíc si myslím, že ta Čína se jim škaredě vymstí... Ale zpět k tomu VW... Ten projekt WRC nevidím jako dlouhodobý ani ze dvou jiných důvodů... Polo není pro ně nosným pilířem... Takže jde jen a jen o prestiž, chtějí prostě ten titul mistra světa a jiný model se na to prostě nehodí... A chtějí na tisíc procent do Formule 1! To je jejich cíl do budoucna! Dokonce němečtí novináři už teď spekulují o spojení Volkswagen a Vettel... Ale nechme se překvapit... Nejsem jasnovidec a třeba to nakonec bude jinak...
4. 2. 2012 19:2331
0 0
Josefe, vím, že VW po F1 touží, ale neutnuli by potom všechny další aktivity, které chtějí míti? Myslím Audi v Le Mans, Porsche tamtéž, Škodu v IRC, Seat v WTCC (i když jaksi netovární). Navíc to, že by vyvíjeli 6-ti válec pro F1 zároveň s podvozkem a 1600 turbo pro WRC? Věřím, že to bude mít delšího trvání, než uvádíte. Ale když budete mít nějaké zprávy ze zákulisí, tak sem s nimi! Je jen dobře, že si je nedržíte pod pokličkou.smajlík
4. 2. 2012 21:5232
0 0
hobit: Já myslím, že jiné aktivity neutnou a není k tomu ani důvod. Audi z DTM nemohou stáhnout, dokud DTM existuje, lehce nadneseně řečeno... Je to dokonalý cirkus pro miliony německých fanoušků. Navíc celý ten cirkus režíruje partička lidí z Mercedesu a z Audi, teď přijali mezi sebe i BMW... Ano, režírují, aby se lid bavil... Ale to je na jinou a dlouhou debatu. Z Le Mans se nestáhnou, protože je to vrcholná prestiž! Jak jsem již psal, nejslavnější závod světa! Audi bude dál experimentovat s TDI a hybridy, je to jejich vývoj a Porsche nastoupí s benzínovým hybridem, další velmi důležitý vývoj a práce na mnoho let... Seat ve WTCC je na soukromé bázi a pokud vím, tovární tým hned tak nebude, Seat má díky červeným číslům zákaz. Ale již delší dobu se mluví o tom, že ho nahradí právě Škoda s novým modelem. Motor 1,6T už je a určitě bude skvělý. Jestliže půjdou do Formule 1, jsou možné dvě varianty. Mluví se o možném spojení s týmem Red Bull. Ale to by nebylo to pravé ořechové. Budou chtít svůj vlastní tým, své vlastní vozy... A určitě to zaplatí ti nejvlivnější z německé ekonomiky! Dovedu si živě představit kohokoliv z telekomunikačních gigantů, Deutsche Post, Lufthansa, letecké společnosti jsou teď ve Formuli 1 moderní...
5. 2. 2012 05:5733
0 0
Josef Vrátil: Že se delší dobu mluví o tom,že by Škoda měla jít do WTCC je fakt a asi by se tam i SuperB hodil,ale ohledně těch gigantů bych to tak růžově zase neviděl - německá vláda jde v Německu narozdíl od té naší pro peníze směrem k té bohatší vrstvě - a telekomunikace se pro to ideálně hodí (Lufthansa má i tak dost problémů),ale krize leteckých společností (a to i zmíněné Lufthansy...) na sebe nedaji dlouho čekat - (i DHL,Deutsche Post atd.),cena ropy jde rapidně vzhůru a začne spíš boj o přežití,proto možná budou "chvilku" peníze u telekomunikací - ale taky podle mne nadlouho - čeká nás bohužel asi další krize - a jak říkáte - je čas připravit se s připraveným týmem a nějakýma penězma "na straně" udělat nějaký ten titul - ať už konkurence v tom místě je nebo není - na plakátech to stejně bude vypadat krásně - máme titul...
smajlík
5. 2. 2012 08:3234
0 0
Některé příspěvky jsou opravdu povedené.
To Josef Vrátil: prosím odkud znáte filozofii VW?To jste borec,y jste tam asi pracoval....
5. 2. 2012 09:5135
0 0
Když se člověk o něco dlouhé roky zajímá, sleduje veškeré dění kolem, dostává pravidelně ze spousty týmů tiskové informace, čte rozhovory s manažery, občas s nimi i mluví, komunikuje s mnoha zahraničními odbornými novináři atd., pak si také dokáže udělat obrázek o tom, proč která automobilka se angažuje tam a tam, jaké mají záměry, nebo co je třeba nijak nezajímá... Ale to je pro Vás, pane "SKODO", asi něco neznámého...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!