Pneumatiky Dmack ve Švédsku nefungují

Velká sněhová premiéra nedopadla pro pneumatiky Dmack vůbec dobře.

Velká sněhová premiéra nedopadla pro pneumatiky Dmack vůbec dobře. Sněhovou premiéru s vozem WRC si odbyl Jari Ketomaa s Fiestou WRC a skončilo to neslavně.

Ketomaa skončil mimo trať na RZ8 a do další etapy už se rozhodl nenastoupit. Nejprve k samotné nehodě. "Stalo se to v esíčku, pravou jsme projeli dobře, ale levá utahovala a skončili jsme mimo v příkopu." A proč už druhý den nenastoupil? "Měli jsme v noci poradu a rozhodli jsme se nepokračovat. Ztratili jsme spoustu času a pneumatiky nefungovaly tak, jako při testech."

Proč najednou pneumatiky ztratily své vlastnosti, to vysvětlil Dick Cormack od Dmacku. "Pneumatiky byly skvělé při mínus 30 stupních. Testovali jsme je v těchto teplotách a na čerstvém sněhu a pracovaly dobře. Bohužel tady je tepleji a méně sněhu. Pneumatiky neztrácejí hřeby, je to o složení pneumatiky, které se zahřívá a neposkytuje konstantní přilnavost. Přesuneme se na týden do Finska a budeme pokračovat v testech."

Komentářů celkem: 32
12. 2. 2012 13:45
0 0
Gille nevzrušuj se, tohle téma tady už bylo několikrát a pár jedincům to prostě nedá spát....to nevysvětlíšsmajlík
12. 2. 2012 14:00
0 0
Gill: chtěl bych vidět ty Dmacky v dnešní etapě... Teploty minimálně týden před soutěží v Hagforsu a okolí byly stejné, jako jsou teď, všichni, kdo tam jeli, se těšili, jak se jedou ohřát. Takže to není žádná náhlá změna.
12. 2. 2012 14:00
0 0
Novej: přestěhoval, ale jinak jsem stále seversky ledovejsmajlík!
12. 2. 2012 14:02
0 0
Původně napsal bobac

Pivas: typickým příkladem toho kdo chtěl ušetřit a spoléhal na gumy DMACK je starý Klapzuba

jj, ten to pěkně namackalsmajlík
12. 2. 2012 14:35
0 0
Tak asi nemá cenu debatovat o tom jak ty gumy fungují. Sami přiznávají,že ne. Takže není moc co vysvětlovat. Nicméně vše je otázkou zkoušení a omylů. To,že teď to nejsou dobré gumy neznamená,že jednou nemohou být nejlepší. Jinak myslím,že většina evropských věcí je víc čínských než si uvědomujemesmajlík
12. 2. 2012 14:47
0 0
Původně napsal Pivas

Novej: přestěhoval, ale jinak jsem stále seversky ledovej!

Tebe jsem se neptal, ptal jsem se knighta smajlíksmajlík
12. 2. 2012 19:50 Upraveno 19:57
0 0
Dokud nám Dmack neosvětlí, proč ty gumy netestovali i v mínus teplotách bližších nule, pak asi nemá smysl vést dohady o jejich kompetentnosti. ....Ale i já, ryzí burína z lesa ví, že je potřeba vyzkoušet chování čehokoli v rozmanitých podmínkách a také tak auto zkoušíme. Takže za mne kompetentní nejsou smajlík
12. 2. 2012 20:12
0 0
Ono se obvykle testuje na podmínky blížící se normálu, nebo podmínkám v místě a čase obvyklým a pak, pokud čas a podmínky dovolují, věnují se extrému. Tady to asi bylo obráceně. Na SWE rallye mínus třicet fakt v poslední době nebylo. A mimochodem, copa by asi dokázali změnit? Tlaky? Nebo co ještě se, mimo směsi, kterou jednoduše a rychle nezměníte, dá změnit po nějakých testech?
12. 2. 2012 20:16
0 0
Taky je možnost, že se jen na těch -30 vymluvili. Je lepší říct, že natestovali na takovou zimu, než že to vůbec nefungovalo pří podmínkách rally samotné.
12. 2. 2012 20:21
0 0
priklanam sa k nazoru buzekpar.
12. 2. 2012 20:26
0 0
Asi opravdu jen ty tlaky. Spíš mne zaráží, že ty gumy testovali až krátce před soutěží, jako by nikde do té doby nebyl sníh. Buď to nemají srovnané, nebo je brzdí finance. Obojí je patrně špatně. Měli by se stáhnout do méně medializovaných vod a přijít do MS s gumou, která bude mít alespoň základní kvalitu a ne odstupovat na nejednom povrchu?
12. 2. 2012 22:43
0 0
Zase myslím, že start této fiesty WRC Dmack docela slušně dotoval - to že udělali chybu uznali a snaží se prostě makat. A pokud si pamatuju, Tanak na nich s Fiestou jel solidně, takže určitě nějakej postup k lepšímu tam je. A udělat dobrou pneumatiku na sníh, bude asi těžší než např. na asfalt.Trpělivostsmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!