Kostka s C4 WRC na Vrchovině vyhrál
První podnik sprintového šampionátu sezony 2012 je za námi. Odehrál se v okolí Slavonic pod názvem Rally Vrchovina. Na 95 převzatých posádek čekaly tři měřené úseky, které se jely dvakrát – Stálkov, Radíkov – a jeden třikrát – Klenová.
O špičkové vozidlo kategorie WRC v české rally se postaral Tomáš Kostka, který usedl za volant Citroenu C4 WRC a stal se jedním z nejpravděpodobnějších kandidátů na vítězství. Jeho přímým konkurentem byl Roman Odložilík pro změnu s Citroenem Xsara WRC, třetím do party jim byl Antonín Tlusťák s další perličkou ve startovním poli, Mitsubishi Lancer WRC.
Od první rychlostní zkoušky udával tempo Kostka, přestože na RZ 2 mu o 6,7 vteřiny sebral zkušenější WRCař Odložilík. Zbývající čtyři měřené úseky opět vyhrál Kostka, závěrečnou Klenovou na Mitsubishi Lancer Evo IX Martin Semerád, kterého pro letošek naviguje ostřílený Bohouš Ceplecha. Tlusťák s Lancerem WRC se pohyboval od třetího místa přes osmé a sedmé na konečné páté v cíli soutěže.
Na druhém průjezdu Radíkovem dělal Odložilík hodiny a s dvacátýmčtvrtým časem propadl až na průběžně čtvrtou pozici. Na Radíkovu ztratil při druhém průjezdu též Martin Bujáček, který na Vrchovině zajížděl solidní časy. Výsledkovou listinou se postupně propracovával kupředu i Honza Sýkora navigovaný Martinou Škardovou, kteří jeli s Mitsubishi Lancer Evo IX R4, a v cíli se radují z celkového stříbra.
Na poslední zkoušce dne havaroval průběžně vedoucí jezdec produkčních vozů třídy 3 Miroslav Jakeš pro tentokrát navigovaný Ladislavem Kučerou. Pohár za první místo si z Vrchoviny odváží Martin Semerád, druhé místo patří Bujáčkovi, třetí příčka pak Martinu Hudcovi.
Kompletní výsledky si můžete prohlédnout jako vždy na ewrc-results.com
odpovádající zázemí.Opravdu talenti jsou Jakeš a Bujáček!!!Pokud budou mít peníze,tak to budou nástupci Romana,Kopejdy a Ašína!!
Haluzové rozestupy na 2. až 4. Sýkora má štěstí na navigátora, protože to stříbro bylo fakt o prsa.
Tý v.o.l.e , líp bych to neřekl a ani bych si to netroufnul
Je zajímavé, že třeba nikdo moc nepředvídal budoucnost v top Martinu Prokopovi (mimochodem, nechápu, že chybí mezi těmi jmenovanými) a dnes má největší úspěchy, stejně jako v motorkách Karel Abrahám. To jen aby ses nedivil, kdo bude u náš špička za pár let. Možná ti vypsaní nástupci skončí dřív než Ášín, Roman, Prst či Honza.
A ví teda někdo, co se událo na té poslední RZ? Měl Máca jiné gumy než všichni ostatní, že jim tak nadělil nebo to bylo rukama?
Tam kde jsem byl já,jel opravdu neskutečně,absolutní hrana. Vůbec se nedivím.
http://www.mediasport.cz/rally/onboardy/2780.html