Ondřej Plšek - eWRC.cz
2. 5. 2012 22:58 − 2610× − 13

Wilson zklamán Tänakovým výkonem

Šéf M-Sportu přiznal, že s výkonem Ott Tänaka na Argentinské rally nebyl spokojen.

Ott Tänak skončil na Rally Argentina na desátém místě. Na první rychlostní zkoušce ještě zajel čtvrtý čas, jenže pak na trojce ztratil přes čtvrt hodiny, další zkoušku již nedokončil a do soutěže se vrátil jen díky Rally2. "Musím přiznat, že jsem byl Ottem skutečně zklamán," řekl Malcolm Wilson autosport.com. "Cílem bylo soutěž dokončit, ale prvních třech zkouškách soutěže měl tři problémy, které všechny způsobil on sám a všechny byly zklamáním."

Na dvojce měl defekt, na trojce poškodil řízení a na čtyřce skončil mimo trať. "Jeho hlavním úkolem bylo soutěž dokončit, to jsme spolu prodiskutovali a schválili to. Argentina je velmi dlouhou soutěží, zcela nejdelší, a je to soutěž, která v mistrovství světa zůstane, takže bylo důležité získat na těchto zkouškách zkušenosti. Určitě to nebyla soutěž, kde bychom potřebovali vidět jeho rychlost," dodal Malcolm Wilson.

Komentářů celkem: 13
2. 5. 2012 23:181
0 0
Jéé, tak prostě je to mladej dravec no... Jezdí hlavně srdcem než-li hlavou... Malcolme, takovej Colin nebo Petter nebyli jiní...
2. 5. 2012 23:182
0 0
No jestli prave to, ze byl svazany pomalym tempem mu nedelalo problem v soustreeni. Kdyz se jede v tempu, dela se min chyb, nez jet pomalu.. Ale to me jen tak napada, skutecne do toho nevidim, nebyl jsem tam. Kazdopadne Wilson to s nim mysli dobre.
2. 5. 2012 23:563
0 0
Tak Matt jezdil "pomalu" tak má jiný měřítka :D
3. 5. 2012 00:074
0 0
o co hůře dojel Ott, o to je cennější výsledek Martina.

Sice je to jiná situace, ale vzpomínáte na jedno zaváhání Romana Kresty na šejku a jak dal potom Malcom šanci Hirvonenovi, ten jí využil a kde je Roman a kde Hirvo.
3. 5. 2012 00:225
0 0
Jo, jenže Kresta nazajel nic ani před tim šejkem a ta chyba byla už jen vyvrcholenim. Vlastně za celý rok, jako tovární jezdec Fordu ani jeden výsledek, takže se nediv, že dostal šanci někdo jnej.
3. 5. 2012 07:406
0 0
Původně napsal svata

Jo, jenže Kresta nazajel nic ani před tim šejkem a ta chyba byla už jen vyvrcholenim. Vlastně za celý rok, jako tovární jezdec Fordu ani jeden výsledek, takže se nediv, že dostal šanci někdo jnej.

to sou zase kecy smajlík
3. 5. 2012 08:027
0 0
Původně napsal NOFX


to sou zase kecy

........od školní lavice to tak prostě vypadá , s tím se musíme smířit .......smajlík
3. 5. 2012 09:568
0 0
Původně napsal lemon

vzpomínáte na jedno zaváhání Romana Kresty na šejku a jak dal potom Malcom šanci Hirvonenovi, ten jí využil a kde je Roman a kde Hirvo.

Někteří to tady tehdy sledovali z vrtulníku, z Novy nebo možná vůbec.. Jinak nechápu, jak tady můžete takove nesmysly plodit. Hirvonen dostal tehdy příležitost doma ve Finsku a to planovitě bez ohledu na zaváhání Kresty na shaku. U Romana jako Středoevropana bylo jasné, že ve Finsku bude stěží bojovat na chvostu top10 a nasazení na body by bylo nesmyslné. Nicméně Roman tam jel, nebyl nahrazen, jen tým Ford byl doplněn. Nemyslím, že celkově se od Romana v tom roce dalo čekat o mnoho víc. Ke konci roku už šel nahoru, vysledky by časem přišly, potřeboval ale ještě tak 2 sezony růstu, ale na to chyběly peníze. A pravdou je, že Loeb či Hirvonen by z něj nikdy nebyl. Ale propadák taky ne.
3. 5. 2012 09:589
0 0
Původně napsal ivo.r6


........od školní lavice to tak prostě vypadá , s tím se musíme smířit .......

ta školní lavice to vystihla smajlík smajlík smajlíksmajlík
3. 5. 2012 10:3810
0 0
Aha, takže Tanak Malcolma zklamal, zatímco jeho týmová jednička asi plní Malcolmova očekávání, že ji pořád chválí a podporuje, že? smajlík
3. 5. 2012 11:1011
0 0
Ze sa tomu divite smajlík Jedna vec je PR, druha vec je pokárat mladíka co ma jazdit km.
3. 5. 2012 14:2512
0 0
Původně napsal svata

Jo, jenže Kresta nazajel nic ani před tim šejkem a ta chyba byla už jen vyvrcholenim. Vlastně za celý rok, jako tovární jezdec Fordu ani jeden výsledek, takže se nediv, že dostal šanci někdo jnej.


Uvedom si ale, ze v Krestove sezone mel Ford auto, na ktery kaslal, soustredil se na vyvoj nove evoluce a ze tam jezdili tovarni Citroen, Peugeot, Subari, Mitsu, Skoda, coz je 12 tovarnich aut neproti ctyrem ted... Navic Kresta vetsinu soutezi jel poprve a zkusenosti na soto taky nebyly nejvetsi... Ty dve paty a nekolik sestejch mist myslim super vysledek...
3. 5. 2012 21:1713
0 0
to Peťan72: Rally nesleduju ani z vrtulníku, ani na Nově a přečti si občas svoje nesmysly. V roce 2005, když zaskočil Hirvo za Romana na bodech už měl za sebou komletní sezonu v továrním týmu Subaru. Do té doby než oba usedli na tovární sedačku, tak měli velice srovnatelné výsledky. A věřím tomu, že kdyby měl Roman možnost pokračovat v MS, tak by svoje výsledky z druhý poloviny sezony 2005 určitě překonal. A že by z něj Loeb nebo Hirvonen nikdy nebyl? To je snad velkej rozdíl ne?smajlík To že po "kreši" na šejku na Zélandu byl Malcom hodně nasranej je fakt a rozhodně i to zahrálo roli v Romanově dalším působení u Fordu.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!