Luboš Tenkl - eWRC.cz
5. 5. 2012 08:52 − 3678× − 38

Rally Lužické Hory pohledem Luboše Tenkla

Luboš Tenkl je známý nejen jako závodník s exotickým BMW M3, ale také jako neúnavný kritik nešvarů českých rally.

Pro Luboše Tenkla a Jardu Vosádku byly Thermica Rally Lužické Hory první soutěží sezony 2012, do které vyrazili se svým BMW M3 ve třídě 13, tedy společně s vozy s propadlou homologací a tolik populárními WRC. Tenkl s Vosádkou zde startují s čistokrevným historikem z toho důvodu, že se jim nelíbí stávající situace mezi historiky v české republice. Ale třeba se to do budoucna ještě změní.

BMW M3 Luboše Tenkla dostalo přes zimu nový motor, který pražský jezdec poctivě zajížděl, aby byl připravený ke startu prvního závodu. „Chtěli jsme po zimě zkusit i něco nového na vzhledu našeho auta, a tak jsme udělali nový polep. S výsledkem jsem ale nebyl úplně spokojený a i podle ohlasu od fanoušků to není úplně ono. Na další závod tedy naše BMW nejspíš vyrazí v novém kabátě,“ říká Luboš Tenkl k novému vzhledu jeho BMW M3.

Šotolina a kameny nejsou zrovna ideálním povrchem pro hodně překoňovanou zadokolku, a tak posádku ani diváky příliš nepřekvapovaly zajížděné časy kolem dvacátého místa absolutního pořadí v hodnocení Timeseal mistrovství České republiky v rally. Tenkl s Vosádkou si první závod po zimní přestávce snažili užít, ale nakonec se z jejich působení v Lužických Horách stala spíše kličkovaná mezi dírami a kameny. Více už sám jezdec.: „Jinak velmi hezkou a povedenou soutěž na pěkných rychlostních zkouškách zkazilo pár věcí a hlavně rozpory s řády a to mi vadí nejvíc. Já sice chápu snahu pořadatelů předvést něco nového, čím by mohly být šotolinové úseky, ale to co bylo na rychlostní zkoušce číslo 2, to se nedá snad ani pojmenovat. To byla cesta do kamenolomu ! Překvapuje mě, že tak zkušený soutěžní jezdec, kterým ředitel Rally Lužické Hory Jan Krečman je, a který strávil několik let jako spolujezdec vedle zkušeného Ladislava Křečka dokáže připravit takovou trať, která ničí auta, navíc úplně zbytečně. Vážně bych chtěl vidět, co by mu Ladislav křeček, který byl také známým kritikem nesmyslně rozbitých úseků, po projeté téhle části RZ řekl. Asi by to nebylo nic slušného… Navíc, nesmyslné díry se objevovaly i třeba na první rychlostní zkoušce, kde do jejich hrany pořadatelé zatloukli protikatovací kolíky, takže se pak třeba jelo jen po části silnice. Takhle se přece ale protikatovací zábrany, které byly mimochodem zcela v rozporu s řády, používat nemají. Proč pořadatel nemusí dodržovat řády a chce to samé od jezdců?“ líčí hodně naštvaný Luboš Tenkl a pokračuje. „Každý rok pana Krečmana jako jezdci upozorňujeme, že má chyby v itineráři. Každý rok tam jsou stejně znovu. Letos na některých místech metry neseděly tak výrazně, že jsme občas nevěděli kudy máme jet. Proč můžou mít závodníci v tréninkových autech přesný tripmaster a pořadatel vzdálenosti snad jenom odhaduje? Neseděly často i průjezdy křižovatkami. Proč to jinde jde, proč si jinde pořadatel nechá itinerář od někoho nezávislého před tiskem ještě zkontrolovat?“

„Přijde mi to jako už vážně ohraná písnička. Když se podíváte tři roky zpět na moje komentáře po soutěži, a i na zprávy některých dalších jezdců, tak je to stále dokola. Pan Krečman zde v minulosti s oblibou používal protikatovací soudky s pískem, které ale první auta maximálně odstrčila z cesty nebo rovnou přejela a my jsme pak jeli po trati, ke byl rozházený písek. Loni se Asociaci Jezdců Rally podařilo do řádů prosadit, jak mají vypadat zábrany proti katování. Panu Krečmanovi je to zase ale úplně jedno, řády pro něj neplatí, a tak si zábrany opět udělal po svém z tenkého drátu, na který navlékl barevnou trubku. Takže se zábrany přejížděly, jako by se nechumelilo.“

„To, že řády nedodržuje pan Krečman starší, to už víme, ale naprosto nepochopím, když mi pan Krečman mladší, který má na starost servisní zónu, do telefonu řekne, že jeho nějaké řády nezajímají. Bylo to v souvislosti s tím, že jsem vyžadoval servisní prostor pro tým ve velikosti, kterou určují řády a ne to, co mi o velikosti 5x8 metrů vytýčili na louce v servisní zóně. Každý rok říkáme, že má pořadatel štěstí, že zde neprší, jinak bychom se tady brodili blátem. Mechanici si musí hever podkládat starými dveřmi, aby mohli auto zvednout…Každý rok dostáváme slib, že příště už to bude lepší.“

„Sliby se ale dávaly i letos. Jednalo se konkrétně o konec rozbité RZ 2, kde se v omezovači jelo rovně po rozbité trati s velkými kameny. Sportovní hodnota nulová, jen nebezpečí defektů a poškození auta, což se potvrdilo, a nebezpečí havárie ve vysoké rychlosti. Před startem se několik jezdců dalo dohromady a žádalo prostřednictvím spolujezdce Juldy Gála ředitele, aby tenhle nesmyslný úsek vypustil a RZ o něco zkrátil. Jezdci dostali slib, že se tak stane, dokonce chtěli řediteli dát petici. Bylo jim slíbeno, že se RZ zkrátí, a že petice není třeba. Jaká byla skutečnost? RZ se nezkrátila a ředitel se vyjádřil, že měli jezdci alespoň něco napsat, že takto pro něj žádost nemá význam…Bylo to ale ve skutečnosti proto, protože kdyby trať RZ 2 na žádost jezdců zkrátil, tak už nesplní předepsané kilometry pro německé mistrovství. Pan Krečman, jako bývalý spolujezdec svým kamarádům spolujezdcům tedy vědomě lhal !“

„Proč někde pořadatelům prochází pořádání rally v rozporu s řády? Arogantní pan Krečman má jistotu, že se u něj příští rok rally pojede tak jako tak, a proto ho nějaké výtky jezdců a pana Tenkla vůbec nezajímají. Jiné soutěže, kde byli ochotní pořadatelé, měli pěkné tratě a odpovídající servisní zónu, jako třeba ve Vyškově, byly z kalendáře vyškrtnuty kvůli malichernosti a rally, kde se stále dokola porušují řády tady zůstává? Jsou v tom snad nějaké zákulisní dohody nebo snad dokonce přesuny peněz? Neumím si to jinak vysvětlit…“

„Další věcí, kterou nechápu, a kterou nám stále dokola činovníci říkají, že nejde, je fakt, že na tomto závodě startovalo německé mistrovství DRS, které má jiné řády, spolu s námi v poli. Proč nám jezdcům dokola říkají, že to není možné, a pak najednou přede mnou a za mnou startují vozy, kde posádky třeba nemusí používat systém HANS? Já jsem samozřejmě zastáncem myšlenky, aby auta startovala podle výkonnosti, ale proč se u nás dokola říká, že to nejde a tady se najednou řády dodržovat nemusí? Prosím někoho znalého o vysvětlení…“

„Samozřejmě teď očekávám, že se bude opět diskutovat v tom duchu, že si Tenkl opět stěžuje…Jenže on si nestěžuje jen Tenkl. Nadávali snad všichni jezdci a dost z nich to i řeklo pořadateli na rampě, ale málokdo má odvahu se ozvat veřejně. I v časopise Sport Motor News nebo Rally jsme si po skončení Valašky mohli od novináře přečíst, že to byl organizační průšvih. Hned na další straně byl rozhovor s panem Schovánkem, který to také potvrdil. Ale nikdo z jezdců se neozve veřejně ! To se všichni něčeho bojí? Jsem rád, že jsem si podobně kritický názor mohl přečíst teď třeba ve článku pana Čonky a úplně s ním souhlasím. Jezdec je ten, kdo do závodů dává peníze, je tedy zákazníkem. Pořadatel je ten, kdo na závodech vydělává. Jeden vydělá víc, druhý míň. Činovníkovi je jedno úplně vše, protože ten má cesťák jistý. Na závodníka nikdo ohled nebere a nikoho nezajímá, že si třeba na závodech zbytečně zničí auto a nebudou mít na jiný start. Proč si ale sami jezdci nechávají tohle líbit? Vždyť máme možnost se proti tomu ohradit a postavit se proti tomu,“ uzavírá svůj komentář k Rally Lužické Hory Luboš Tenkl, který s Jaroslavem Vosádkou dokončili soutěže na 23. místě absolutního pořadí MČR ve Sprintrally.

Komentářů celkem: 38
6. 5. 2012 20:21
0 0
Původně napsal Fox


Já, jako onen nostalgik vidím hlavně to, že mezilidské vztahy jdou čím dál víc do háje. Ano, závodění je násobně dražší, ale taky se vytratil nějaký ten pocit sounáležitosti ke stejné skupině šílenců. Já chápu, že synek bohatých rodičů s nejnovější technikou...

souhlas a nemusíme jít tak hluboko do historie, fungovalo to ještě koncem 90tých let.
6. 5. 2012 20:34
0 0
Nebyl jsem na Lužických horách, ale nechápu, jak době fungování Asociace jezdců může dojít k tak zásadním chybám, jako uvádí pan Tenkl. Zástupce Asociace by si měl v předstihu projet trať, zkontrolovat itík, servisní zónu a pokud najde chyby, či dokonce rozpory v řádech, má vše sepsat a předat pořadateli. Pokud ten na tyto připomínky nebere ohled, může Asociace odmítnout start posádek na závodech a chtít vrátit startovné a posléze prosadit nezařazení soutěže do příštího kalendáře. Proč se to řeší tím, že se sejdou jezdci a spolujezdci, zanadávají si, nic nedají na papír a pošlou Prcka, aby to vyřídil? Ještě poznámka k tratím. Nikdy jsem v Lužičkách nejel, ale stěžovat si na rozbitou trať, je v Čechách folklor. Každá trať bude mít své zastánce i odpůrce a na každém úseku, který se Vám nelíbí, můžete slevit. Pamatuji RZ Kuřivody při rally Bohemia, který byla rozbitá, nenáviděná, ale námi milovaná. Věděli jsme, že když půjdeme do rizika, můžeme zde nahnat desítky vteřin a většinou se nám to i povedlosmajlík
rob
6. 5. 2012 21:11
0 0
To vobluda.... je vidět Dane,že jsi byl spolujedcem jezdce z špičky startovní listiny. Pokud na to mám prachy,tak můžu riskovat... navíc Bohemka je dlouhá soutěž a pokud slevíš máš možnost to dohnat.Ve sprintu ani náhodou.
Víte všichni odborníci co tady diskutujete o tom,že si někdo stěžuje kolik stojí nová guma? Že kvůli 2 km pseodošotoliny si spousta lidí zničila auta? Já proti šotolině nic nemám,ta na hranicích Polska je super,ale tohle bylo přes míru !!! Ten kdo tady tvrdí,že to bylo 300 m je asi trochu mimo mísu,nebyl tam a vypouští nepravdivé informace. Takže všem Hezký večer R. Čonka
6. 5. 2012 21:39
0 0
To AJR : Jsou zde celkem pádné argumenty k činnosti AJR. Byl někdo z jejích zástupců při schvalování RZ v Hrádku??? Mé informace jsou takové,že velká část jezdců požadovala zkrácení RZ2. Dokonce mělo dojít k podpisu oficiální petice, kterou (omlouvám se, že neuvedu jména, ale nejsem k tomu zmocněn)jeden z velmi vedoucích odmítl jako nepotřebnou, a slíbil nápravu, na kterou se následně vykákl. Dost tím rozčílil některé účastníky. Na tu RZ si stěžovali jezdci na rampě i na tiskovce po skončení rally. Takže rozhodně zde selhání ředitelství bylo. Teď neřeším, zda to byla taková hrůza. V Evropě se vrcholné soutěže jedou i na podstatně horších površích. My jsme už takový národ brblalů. Ale asi tady něco není košer a AJR by se měla také tak hezky vyjádřit jako k Valašce. Nebo, když tam někteří funkcionáři nejedou, tak je ticho po pěšině?smajlík
6. 5. 2012 21:59
0 0
I když je Luboš občas trošku cholerik,tak s ním ve všem musím souhlasit. Nenapsal nic,co není pravda a zato dík.
Dneska na jezdce z vysoka kašlou. Ale vždyť oni jim přinášejí nemalé peníze!! Ať už si to někdo uvědomí.smajlík
6. 5. 2012 23:28
0 0
rob:
Ahoj Roberte, nebyl jsem vždycky spolujezdcem ze špičky a na začátku kariéry jsme neměli žádný obří rozpočet. Jeli jsme s Favoritem a ten už v té době nepatřil ke špičce a my taky ne. Neznám inkriminovaný úsek a také jsem napsal to o zástupci Asociace, kontrole....... Takže to byla možnost první a druhá je, neriskovat a jet "opatrněji". Chápu, že dohánět ztrátu na sprintu je komplikovanější, ale při závodech musíš mnohokrát rozhodovat, zda budeš riskovat a nemusí to souviset pouze s rizikem defektu (špatně obuješ, déšť, tma...).
to Pivas: to je to, čemu se divím, někdo slíbil...., žádný papír. Po všech zkušenostech člověk musí vědět, že se na nedá spolehnout.
to Brukky: jezdec byl vždycky v pozadí zájmu.....
jac
7. 5. 2012 00:21
0 0
Nechtěl jsem, ale musímsmajlík...u Roberta vím, že je to skromnej člověk, a kdyby ho fakt něco nesralo (v tomto případě asi rozbité auto), neměl by důvod si stěžovat a vyjádřil se za sebe. U Luboše mám na to svůj názor, každopádně mne zaráží, že ten, který pořád komenduje, jak těm pořadatelům zatopí a jak by si měli uvědomit, že oni jsou tu pro jezdce a ne jezdci pro pořadatele, a přitom v článku píše o peticích apod.smajlíksmajlík?Copak nemáme již na závodech činovníka pro styk z jezdci, kterému se přednese pořadavek pro sportovního komisaře a ředitele? Už se to nepíše na papír, včetně výčtu posádek a písemnou formou se to nepředá? Na jednu stranu Luboši nadáváš, že se nedodržují řády, protože jeli auta de facto podle výkonnosti, na druhou stranu po tom voláš, aby to tak bylo... Tak co vlastně chceš? Píšeš, že se vám v asociaci podařilo prosadit, jak mají vypadat zábrany proti katování...ptal se někdo pořadatelů na jejich souhlas a zamyslel se někdo nad tím, že je to zase bude stát peníze? A že si opět servisoval na louce? Uvědomuješ si třeba, že celá oblast je nedávno po záplavách a poměrně dost peněz se nasypalo do nové infrastruktury a že konkrétně já se vůbec divím, že to tam kraj povolí. Ale když se dělala sbírka na pomoc Lužickejm tady na ewrcu, tak Tě milý Luboši asi překvapím, protože peníze dal jen Mravenecz a Novej, tak jste si jich, Ty velký závodníku, všichni vážili!
A že se bojí všichni ozvat? Asi tak, jak se bojí Tobě všichni oponovat, protože jen Ty máš pravdu a nikdo jinej, nebo jiní se bojej, že Ti rupne cévka a odvezou Tě. Popravdě řečeno, osobně bych se vůbec nedivil, kdyby Ti pořadatelé začali hromadně odmítat starty a Ty budeš nucen konečně startovat v zahraničí, jak to vyhrožuješ už nějaký pátek. V závěru to píšeš správně, máte možnost se ohradit a postavit se proti tomu. Tak vem hromadu lidí, a uspořádej si pro Tebe a ty ostatní nespokojence svoje vlastní závody. Já to třeba udělal (a myslím si, že třeba Rob je absolvoval spokojenej) a proto dnes vím, že styl, kterým se vymezuješ proti pořadatelům, je značně vůl.gární a většinou jen proto, že Ti nejdou v něčem na ruku.
Tím ale samozřejmě nepopírám, že na závodech bylo něco špatně, dokonce i vehementně tvrdím, že pořadatele u nás neumějí pracovat s medializací a možnostma, jak "udělat" další peníze a daný podnik "zvelebit", navíc stále tvrdím, že by měla být kooperace jezdec-pořadatel vs. FAS a ne to, co prezentuješ Ty. A taky to neber nějak osobně, normálně vím, že jsi i v pohodě člověk s rozumným názorem, ale toto, co plodíš, to nikdy s Tebou nebudu souhlasit a oponovat Ti budu stejným tónem psaní, jaký používáš Ty.smajlík
7. 5. 2012 01:56
0 0
Rozbitá šotolina má podle google maps přesně 550m. Netvrdím že tento úsek je v pořádku, ale prostě třeba není jiná možnost. Dle mě tento úsek není horší než trať Sychrova nad Hodkovicema nebo sjezd do Jankovic na Kudlovicích. pořadatel si možná sám nabral do bot když se snažil pár dní před soutěží cestu upravit, prostě po odhrnutí vrchních kamenů se ukázaly ty spodní, žádná změna.
Ano, pořadatel by měl po zaplacení startovného nabídnout odpovídající prostor v servisní zóně, jen se domnívám že v Hrádku takový prostor není. Řešení je snížit počet startujících, ale čert ví jestli by se potom vůbec jelo.
7. 5. 2012 07:18
0 0
Je pravda,že najít tam jinou servisní zónu je těžké,zvlášť zadarmo. Tam bude nejspíš zakopaný psík Puňťa smajlík Jednou je v řádech nějaký prostor a ten musí být. Příště budeme všichni na 10m , protože pardón kluci,nic jiného tady nemáme? Když nemají,nemohou pořádat. Když přijedu na start bez hansu a řeknu,že ho nemám tak mě vyrazí,protože nedodržuji pravidla. Ta pravidla platí i pro pořadatele,jen to jaksi nefunguje.
7. 5. 2012 09:54
0 0
Co se týče AJR, tak asociace na tento inkrimonovaný úsek upozorňovala ředitele soutěže dopředu, a ten zároveň slíbil tento úsek vyřadit. Jenže se tak nestalo. Je třeba si ale uvědomit, že AJR tu není od toho, aby organizovala soutěže. AJR na to upozorňovala. A stejně tak může AJR vydat pouze doporučení posádkám, ale nemůže nikomu nařízovat "tady jeď a tady nejeď". A pokud se mohu vyjádřit k oné skvělé šotolině na konci RZ2. To co bylo na konci RZ2 bylo ze sportovního hlediska nula. Jelo se tam v případě našeho týmu na vytočenou šestku rovně a výsledek? Zničený nárazník od kamene, veškeré kevlarové části spodku jsou zničené, spodek kastle se čistila několik dní a celkové škody za několik desítek tisíc korun! Opravdu za to 2Km šotoliny stojí?
7. 5. 2012 10:35
0 0
aniž bych se někoho chtěl dotknout .... opravdu se muselo jet naplno?
rallye přece není o tom hnát se všude na vytočenou šestku ne
7. 5. 2012 10:38
0 0
Nemusim ,ale chci vážený Jakube Denku z tvého článku je zřejmé ze spíš máš problém s mojí osobou a ze jsi ani nečetl celou diskusi. Hájíš tady pořadatele, protože jsi sám velký pořadatel,ale hájit nedodržovaní řadu ze strany pořadatele je asi hloupost.Je videt,ze jsi trošku mimo realitu. Možná kdyby jsi přiložil ruku k dílu a neurážel lidi co se snaží věci změnit (nemyslim tim jenom sebe), tak by se třeba nestávalo na závodech to,co se někde předvádí, protože ty to určitě vyřešíš. Můžeš jako kdokoliv jiný přijít na výbor AJR a uvidíš s jakou arogancí moci se tady bojuje,ale ono je asi lepší bezcenně tlachat a sem tam si do někoho kopnout. ps rád tě uvedu ve středu do reality,aby jsi nemusel plodit takove články
7. 5. 2012 11:25
0 0
Zkusím psát (výjimečně) jen k věci: Po tom, co jsem na rampě slyšel drsnou kritiku od Jana Dohnala a Martina Hudce k RZ2-6 (slyšelo ji velmi dobře i vedení soutěže), tak jsem se šel zeptat a dozvěděl jsem se: Zařadit RZ na okraji Hrádku bylo potřeba, protože si to přáli místní, kteří chtěli mít vložku blízko pořádajícího města. To se dá pochopit a je dobře, že místní i okolní konšelé rallye přejou a doufám, že to tak zůstane i do budoucna. Co by za takovou podporu dali jinde. Ten šotolinovej úsek se už s největší pravděpodobností nepojede, protože zmizí, což nic nemění na tom, že byl drsnej. Ale taky jsem slyšel velkou chválu z jiných (nejen vítězných a nejen českých) úst. Rozumím všem (Martin Hudec i Honza Dohnal mi pak vypočítali, kolik je ty dva průjezdy budou stát a jsou to sakra vysoký čísla) i těm, kteří budou muset platit opravy a nový gumy, i těm jejichž auta nejsou na poškození tak háklivá. Sám nejsem příznivcem podobných"šotolinových" úseků, kde slovo šotolina je synonymem pro nejtovačku. Dávám přednost spíš tomu, co jede v Rakousku, nebo Německu. Pro mě je důležitý jedno, aby se jedni nebáli říct, co se jim líbí, nebo nelíbí a hlavně, aby ti druzí byli ochotni to slyšet a podle se příště zařídit. Mám pocit, že v Hrádku byly obě skupiny a to je dobře. Za rok by mohlo být líp. I když, jak napsal jac, najít v okolí tratě je po těch povodních fakt krušný (a byl zázrak, že ta soutěž se odjela i po tý povodni) a toto byl úsek, který v celkový dýlce soutěže byl vyloženě mizivý, byť pro některé drahý. Pro mě osobně byl neskutečnej sjezd kousek před cílem RZ1, i tam se muselo jet hlavou a doslova čuchat dopředu průšvih, což dokázali Máca, Andryi, Galle a Mularczyk. Obojí byly nástrahy tratě, kde se dalo ubrat, nebo držet a pak platit. Nikomu, ani robovi, ani lulu55, ani WRCkovi, ani nikomu jinýmu neodporuju, spíš jsem na jejich straně, ale těší mě, že vedení soutěže jejich kritiku neposlalo k čertu (což jsem jindy a jinde slyšel fakt mockrát) a že za rok to bude jinak a líp.
jac
7. 5. 2012 13:42
0 0
Vážený Luboši, asi Ti tak vyběhla opět žíla, že jsi nedočetl do konce...nemám problém s Tebou a na rozdíl od těch prdelolezců, co tam kolem Tebe sedávaj (ne zase všichni), Ti nemám problém říct, co si myslím. Nejsem určitě sám velkej pořadatel, ale vím, co pořádání závodů obnáší. Ale taky znám Tebe a i z důvodu Tvého chování v případě, že má někdo jiný názor, než Ty, jsem přestal ve středu docházet. Protože já tam dřív chodíval rád si poklábosit s kluky, než to začalo loni na podzim být ....Ty jsi č...k, Ty tomu nerozumíš atd. Ale i přesto, a to jsi asi nedočetl, tvrdím, že nejsi v jádru špatnej člověk.
Každopádně od Tebe uvádět do reality se jistě nenechám, mám svůj názor a v tomto případě ho mám taky. Čímž opět, pokud to vůbec dočteš do konce, netvrdím, že něco nebylo špatně. Jen to asi šlo uvést jinak, navíc, si myslím, že používáš zdatného pisatele Tvých tiskových zpráv.
Ale vidíš to, napsal jsi svůj názor, já napsal svůj v kterém jsem upozornil na to, že se nejedná o žádné osobní antipatie a už do toho máš potřebu zamotávat osobní problémy a chceš mi něco vysvětlovat, abych de facto neplácal "kraviny". Takže jsem se vlastně nespletl s tím, že musí být vždy po Tvém...
7. 5. 2012 18:10
0 0
Vážený Jac,tímto článkem jsi potvrdil jenom to,že jsi si chtěl do mě kopnout a že jsi můj článek vůbec nepochopil.V článku neprosazuji svoji pravdu,v článku pouze přesně popisuji realitu,protože jsem tam byl a závod jsem jel.Jestli to,že pořadatel nedodržuje řády je moje pravda,tak si to mysli,jenom to dokazuje,že jsi doopravdy vedle bot.S pozdravem Lubomír Tenkl
9. 5. 2012 09:43
0 0
Dlouho jsem si tuto diskusi nepročítal a je to zajímavé . Někteří tu jdou pěkně do sebe .
jac
10. 5. 2012 08:58
0 0
Ty voe, Luboši, přestaň, když to napíšu po Tvém, mlít h...a s tím, že mám potřebu do Tebe kopat! Nemám jediný problém s poukazáním na chyby v organizaci závodu, což jsem 2x napsal, i když jsem tam nebyl. Jediné, co mi dost vadí, je Tvůj styl podání a třeba citace: "Jsou v tom snad nějaké zákulisní dohody nebo snad dokonce přesuny peněz? Neumím si to jinak vysvětlit…" sem vůbec nepatří. To, že jsi cholerik a neumíš prohrávat a přiznat chybu, takového Tě známe a tak Tě i bereme, ale mám za to, že zde jsi zašel daleko, měl by jsi mít alespoň elementární slušnost vůči lidem, kteří 1/2 až 3/4 roku lítaj,běhaj,vyřizujou jen proto, aby se 120 bláznů mohlo jeden den povozit. To, že je něco špatně, lze napsat slušně, viz Tvá citace o SMN a Rally po Valašce, či zpráva AJR teď. Takže pokud mému výkladu nerozumíš, mysli si dál, že mám asi potřebu do Tebe kopat (nebudu Ti tady vypisovat, aby jsi mne návštívil, abych Ti vysvětlil(vnutil) svůj názor) a Tobě Petře se divím, že napíšeš něco,s čím nesouhlasíš (a prezentuješ to). Tím mám z mé strany naši diskuzi za uzavřenou i když si myslíš, že míchám jabka z hruškama.
11. 5. 2012 00:37
0 0
Ahoj všichni, jsem Petr a jsem tu novej. Čtu tady ty příspěvky k Lužickejm horám a tak jsem musel zavzpomínat na starý časy. jsou tu stížnosti na stav tratě, ale Hrádek jsem jel už vr. 1980 a bylo to moc náročný, technický ale pravda, trochu rozbitý. Tehdy jsme jezdili 14 soutěží za rok a každá měla v podstatě stejnou kilometráž jako je např. Bohemka, nebo Barumka. Třeba Příbram, Toužim, Plzeň, Varnsdorf, Sedliště, Litvínov atd. No a právě Litvínov v Krušných horách, tak to teda byl totální /jak říkám/ "nejtek". Byla to totální likvidace soutěžních vozů, co se týká povrchu a složení tratě. Kdo to jel, dá mi za pravdu /třeba Milan Dolák/. Mohu to doložit i fotkama. A to nás tenkrát startovalo normálně 150 aut, z toho 70 kusů ve třídě "sebevrahů", což je tř. A1. Takže závěrem, myslím si, že tratě jsou tak nějak postaveny rozumně a jestli je nějaký koušíček vložky rozbitej, tak se s tím dá vždycky něco dělat. Za nás jsme měli rozsekanou třeba celou soutěž. Mějte se, čau Petr.smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!