Posádka Deneš – Pfajfr je před Krumlovem pozitivně naladěna

Josef Deneš s Tomášem Pfajfrem absolvovali denní test před Rallye Český Krumlov.

Josef Deneš s Tomášem Pfajfrem absolvovali denní test před Rallye Český Krumlov. V týmu panuje pozitivní nálada a všichni jsou připraveni na velkou bitvu.

Rallye Český Krumlov slaví v letošním roce kulaté čtyřicáté narozeniny a Josef Deneš s Tomášem Pfajfrem budou u toho! Josef Deneš se po několika letech vrátil do kolotoče závodů rally na předešlém závodě na Rallye Šumava Klatovy, na které se chtěl hlavně co nejvíce sžít s vozem, aby na dalších závodech mohl atakovat příčky co nejvyšší.

Před blížícím se Krumlovem byl na programu celodenní test na Motorlandu v Bělé pod Bezdězem, na kterém se podílelo zejména Rádio Jizera. Hlavní pointou testu bylo další seznámení s vozem, aby byla posádka Deneš – Pfajfr konkurenceschopnější než na Šumavě a také svezení výherců soutěže, která probíhala na Rádiu Jizera a ostatních partnerů týmu. Josef Deneš po testu zodpověděl několik otázek a nastínil své další plány právě pro Rádio Jizera. Celý rozhovor si můžete poslechnout zde:

Test ale také neprobíhal přesně podle představ. Hned na začátku praskla na Mitsubishi hřídelka spojující poloosy. Velkou pochvalu si ale zaslouží mechanici týmu Korno Motorsport, kteří tuto závadu velmi rychle odstranili.

„Testování jsme zaměřili na testování základního nastavení podvozku a nácvik jízdy s posouváním brzdných bodů k vybraným typům zatáček. Druhý důvod testování byl poznávání chování auta na úzké lesní cestě a to zejména v závislosti na síle brzdění. Třetím důvodem byl porovnávací test pneumatik Michelin a Matador,“ uvádí krátce po skončení testu Josef Deneš. „Myslím si, že precizní ukázka sehranosti mechaniků týmu pod vedením Karla Trojana, když nám praskla spojovací hřídel poloos, byla jasným dokladem koncertu šikovnosti servisního umu a technického zázemí Korno Motorsport,“ libuje si Josef Deneš. „Můj pohled na testování je velmi kladný, testovací polygon se mi líbí. Areál je velmi pěkný a technicky náročný, neboť “hodiny ve vyšších rychlostech“ to jasně dokládají. Za celý tým musím poděkovat za pronájem Motorlandu a uznávám, že tento krok měl být učiněn již dříve. Dnes se mi auto řídí daleko lépe a kroky k jeho lepšímu ovládání se zdokonalují a to viditelným stylem.“

Tomáš Pfajfr: „Já jako spolujezdec jsem se moc nesvezl, jal jsem se spíše pozice odborníka na “přivazování“ výherců soutěže o svezení. Z pohledu přihlížejícího bylo fantastické sledovat stále se zlepšující průjezdy zatáčkami, hlavně vracáky, které nám na Šumavě dělaly problémy. Jsem si jist, že zlepšení bude znát.“

„Nyní dokončujeme přípravy na 40. Rallye Český Krumlov. Auto prošlo minulý týden repasí v dílnách týmu Korno Motosport. Sice jsem teď já i Pepa bojoval s menší virózou, do Krumlova ale vyrážíme pro dobrý výsledek a posbírat co nejvíce zkušeností.“ dodává Tomáš Pfajfr.

Máme pro vás také připravené nové podpisové karty, tak neváhejte a zastavte se u nás. Podpisové karty nám vytvořil Matěj Skalník, za což mu děkujeme.

Tímto zveme všechny fanoušky na 40. Rallye Český Krumlov 2012 s centrem soutěže na českobudějovickém výstavišti. Samotný závod odstartuje již tento pátek 25. května v 16 hodin atraktivní diváckou rychlostní zkouškou právě na českobudějovickém výstavišti. Vítězná posádka projede cílovou rampou o den později v Jelení zahradě v Českém Krumlově krátce po půl páté odpoledne.

Komentářů celkem: 2
XYZ
24. 5. 2012 15:10
0 0
Co to je za blábol, vždyť ten člověk v životě s žádným WRC ani formulí nic nejel a testovat rozdíl Michelin versus Matador mi připadá poněkud podivný v době, kdy Matador již více než 2 roky nic nedělásmajlík
27. 5. 2012 09:46
0 0
O WRC se bavíme o roce cca 15 let na zpět, Escort WRC... Testování Michelin vs. Matador - máme zásoby Matadorek, máš pravdu, že se již 2 roky nevyrábějí, ale my pár sad máme, takže máme na výběr právě z Matadorek a Maichelinu. Takže asi tak...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!