69 posádek se vydá na trať Rallye Posázaví

Čas neúprosně letí a do startu 15. Ročníku Rallye Posázaví – memoriálu Ing. Karla Švec zbývá posledních pár hodin.

Čas neúprosně letí a do startu 15. Ročníku Rallye Posázaví – memoriálu Ing. Karla Švec zbývá posledních pár hodin. Je tak nejlepší chvíle podívat se na posádky, které se budou prát o přední pozice.

Nejvíce přihlášek (17) přišlo jako obvykle do třídy nejvýkonnějších automobilů, tedy A4. Největší favority na vítězství v této třídě, ale také celkově jsou samozřejmě ti s nejnižšími startovními čísly – vítěz Volného poháru 2011 Martin Šikl (Mitsubishi Lancer Evo IX), vítěz loňské Rallye Posázaví Michal Černý (Mitsubishi Lancer Evo IX), třetí v konečném pořadí VP 2011 Štěpán Zabloudil (Subaru Impreza STi WRC Kit), dále také Andrej Čepil nebo Miloš Dvořák (Mitsubishi Lancer Evo IX).

Ve třídě A3 se sešlo celkem 9 přihlášených posádek, z nichž o přední příčky se bude ucházet vítěz Rallye Posázaví z roku 2007 Zdeněk Němec s Volkswagnem Golf I Evo II, Michal Bartl se stejným vozem, pouze o generaci mladším. Dále také polský jezdec Tomasz Cecot, který skončil v Hořovicích druhý nebo také rodinný klan Kupců s dvěma Peugeoty 206 RC.

Třináct. To je číslo, na kterém se zastavil počet přihlášených posádek do třídy A2. Zde jsou největšími favority na vítězství Ladislav Belinger (Citroen C2), Michal Trojan (Škoda Felicia Kit Car) a Polák Pawel Bis s dalším Citroenem C2.

Do třídy automobilů s nejnižším obsahem motoru (A1) se přihlásilo celkem 16 posádek. V této třídě se o vítězství poperou s největší pravděpodobností piloti Suziki Swift nebo Škody Felícia, tyto stroje totiž hrají v této kategorii prim. K největším aspirantům na „bednu“ patří Jan Klinger, David Kovář (oba Felicie), Jan Kršek, Denis Novák (Suzuki Swift) a v neposlední řadě domácí Jinřich Marek s Fábií.

Ve třídě „Historických automobilů nad 1600 ccm“ nalezneme celkem pět přihlášek, ovšem kavnatitu nahrazuje kvalita minimálně, co se týče těch, kteří si to pravděpodobně rozdají o vítězství. Jsou jimi vítěz Volného poháru z roku 2003 Josef Vak s Lancií Delta Integrale, potom také další, ale tentokrát dvojnásobný vítěz Volného poháru z 2006 a 2007 Petr Koutný s Fordem Escort Cosworth. Stejný speciál bude po tratích v okolí Havlíčkova Brodu vodit také velmi rychlý Pavel Omelka.

V druhé a poslední kategorii historických automobilů (H1) se sešlo celkem 9 přihlášek. Zde je největším aspirantem na vítězství „Hary“, který pro letošek přesedlal ze Škody 130RS na novější Škodu 130LR. Na může určitě pomýšlet i vítěz této třídy z Hořovic – Dan Zmijarov s Favoritem nebo možná i Josef Urban s „embéčkem“.

Soutěž odstartuje v sobotu v devět hodin ráno z letiště Havlíčkův Brod, vítěze bychom měli znát kolem páté hodiny odpolední, přičemž slavnostní vyhlášení je naplánováno na 19:00. Veškeré informace o soutěži naleznete na www.tvstudiohb.cz.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!