7. 6. 2012 07:51 − 3390× − 35

Skončí Sebastien Loeb již po této sezóně?

Sebastien Loeb s Danielem Elenou ovládají světový šampionát posledních osm let.

Sebastien Loeb s Danielem Elenou ovládají světový šampionát posledních osm let. Loni se živě diskutovalo, zda-li Loeb prodlouží smlouvu v Citroenu a bude se dál věnovat rally. Nakonec tak učinil a podepsal smlouvu na dva roky do konce sezóny 2013.

Prozatimní letošní průběh sezóny má starý známý scénář. Sebastien Loeb pomalu, ale jistě, ujíždí opět všem svým konkurentům. Jari-Matti Latvala, jako předsezónní nejvážnější kandidát na ohrožení Loebova trůnu, kupí chyby, havaruje, a když se k tomu přidalo i zranění klíční kosti, má již jen malou šanci na zasáhnutí do boje o titul.

Podle francouzského týdeníku Auto Hedbo má Sebastien Loeb ve smlouvě doložku, díky které může zrušit všechny starty v sezóně 2013. Citroen Racing je také na údajný odchod osminásobného šampiona připraven. Jestli uvidíme úspěšného Francouze v MS i příští sezóně, je otázkou.

Komentářů celkem: 35
Fox
7. 6. 2012 14:2921
0 0
Vzhledem k tomu, jak to FIA vede od desíti k pěti je spíš na stole otázka, zda nějaký ročník 2013 vůbec bude...
7. 6. 2012 15:2722
0 0
... podle mě chce udělat šňůru 10 titulů za sebou, kterou už nikdo nikdy po něm neudělá. Může mu v tom zabránit jediný muž - Ogier. To je můj názor. Ford, Miník a nevím ještě kdo... ti ho neohrozí... otázka je, jak je daleko VW...? ...
7. 6. 2012 16:1523
0 0
Josef Vrátil: ačkoliv si Vás vážím jako odborníka, nesouhlasím s Vámi. Pokud by podle Vašeho modelu někdo v minulosti do C4 WRC posadil jezdce, který nepatří do světové špičky, rázem by z jednoho z nejlepších aut bylo auto nekonkurenceschopné? Myslím, že zde zaměňujeme 2 věci ... jednou z nich je konkurenceschopnost, která podle mě u Škodovek WRC nebyla špatná a o které můžeme diskutovat a druhou věcí je úspěšnost, která je napsaná na papíře a daná výsledky, ale do tohoto aspektu se promítá podstatně více faktorů než jen samotná konkurenceschopnost auta.
7. 6. 2012 17:0124
0 0
Tome, i Auriol sedel v Seate a nic a potom prestupil do Peugeotu kde vyhral pretek a robil vysledky, nasledne prestupil do Skody a zase nic....
7. 6. 2012 17:2425 Upraveno 17:25
0 0
Mno jen taková od tématu... Fabia S2000 je autem skvělým, ovšem hlavně díky tomu, že u jeho zrodu a vývoje stály pánové z ORECA Motorsport a naučili to kluky z MB dělat... WRCa dělali kluci z MB na koleně a taky tak dopadla... Nicméně ať se Seb rozhodne jakkoli, dlouho zde nebudeme mít jezdce jeho kvalit. A jak tak koukám, vše směřuje k tomu, že skončí-li Seb, skončí i MS WRC...
7. 6. 2012 21:1326
0 0
Jakub: To je moc jednoduse recene. Stejne jako motor S2000 spoluvyvijeli v Orece, motor Octavie WRC spoluvyvijel Lehmann. Na S2000 od pocatku pracoval Mario Fornaris (Peugeot 206 WRC, Lancer WRC ..) a na Octavii WRC ci Fabii WRC se podileli taky zahranicni technici. Rally auto je stavebnice, ktera se sklada od ruznych dodavatelu (Prodrive, Sadev aj., Magnetti Marelli atd.). Neda se rict "naucili". Prodali jim technologie, ktere vyvinuli na zakazku. Jedine cemu se Skodovka za ty roky naucila je, kde kupovat a kde ne (napr. Octaviim zpocatku praskaly disky, nez pochpili na koho se neobracet). Fabia S2000 funguje, protoze Skoda ma vic zkusenosti, ale neznamena to ze spickovou techniku WRC by zvladli taky.
7. 6. 2012 21:1627
0 0
Maestro:
O Auriolovi se tradovalo, ze byl vic vydřený talent nez prirozeny talent. Vse muselo byt dokonale nastavene, vcetne sedacky. V okamziku jak to nemel, byl rozhozeny. Toyota se zakladnou v Nemecku mu dokazala stavet dokonale pripravene auta, Peugeot taky. Skoda a Seat se ucili za pochodu a rozhozeny Didier, ktery si porad na neco stezoval pak podaval vykony jen na 80%.
7. 6. 2012 22:1628 Upraveno 22:17
0 0
Peťan72: Jo,jo souhlas.. Z mé strany to bylo tak myšleno,jen jsem to napsal méně obšírněji.. přece jen, je to úplně mimo témasmajlík
8. 6. 2012 02:5729
0 0
Peťane: starče, to su veci, ktore bohuzial ja nemam sancu vediet. Majster sveta ale bol.... kazdopadne diky smajlík
8. 6. 2012 03:3130
0 0
Kluci, resime porad Seba, ale ja se ptam: co Daniel?! Myslite ze pro nej to bude jednoduche jen tak odejit? Sedne si k nekomu jinemu? Co myslite, ma k tomu take co rict?
8. 6. 2012 09:3531
0 0
Jednoduché by to pro něj asi nebylo, ale věřím, že kdyby chtěl angažmá, tak by ho sehnal. A nebo skončí také, už také není mladík, je o dva roky starší než Sebo, a bude roztáčet vydělané peníze v ruletách svého rodného Monaka.smajlík
8. 6. 2012 18:3532
0 0
Poslední dobou se dočítám na eWRC samé spekulace... S.ačky, sorry. Dlouholetý fans
8. 6. 2012 18:3733
0 0
Tome, vedeme naprosto "akademickou" debatu... Díky Bohu... To, co jsem napsal, myslím tak, že Škoda Octavia WRC, ani Škoda Fabia WRC se PODLE MĚ nemohly technicky rovnat absolutní špičce té doby. Octavia byla pro nás, české fanoušky, naprostá senzace, protože české auto (já vím, že německého koncernu a se spoustou německých lidí kolem) poprvné v novodobé historii vstoupilo do nejvyšší ligy rallye. Ale už ve svých počátcích bylo jasné, že to auto "zaostává". Nastupoval trend malých vozů, nastupoval Citroën, hlavně všichni nejlepší měli mnohem víc zkušeností a podle mě i bohatší a lepší zázemí. Nikdy nezapomenu na Monte 99, jak Schwarz zůstal stát ve stoupání od nábřeží ke kasínu a ani nedojel na rampu na slavnostní start... Sibera start přejel a myslím, že pak skončil také... To bylo tak strašně uspěchané... Ale nějak se to rozběhlo... A myslím, ač je tady na můj vkus až příliš nenávisti a zbytečné nenávisti vůči Schwarzovi, jeho podíl na vývoji je neoddiskutovatelný a jeho Monte 2001 a Safari 2001, to bylo něco fantastického! Na tu dobu a na tu konkurenci... Fabia byla určitě obrovským skokem kupředu, ale zase... Kolik do toho investoval Citroën, kolik Subaru, kolik Peugeot, kolik Ford... Tomu Škoda nemohla konkurovat. S excelentními piloty, na které neměla peníze, by mohla dosáhnout tehdá dílčích úspěchů, ale konkurovat nějak výrazněji Citroënu, Peugeotu, Subaru, na to fakt podle mě neměla...

K tomu Loebovi... Jak sleduji dění kolem něho, tak si nejsem až tak jistý tím, že by mu leželo v hlavě deset titulů mistra světa. Je v této chvíli nejlepším jezdcem všech dob a pokud by ho měl někdo překonat, zřejmě se toho celá řada z nás ani nedožije... A Loeb se teď opravdu maximálně koncentruje na svůj nový tým a nový zájem a až to v některých povídáních na mě dělá dojem, že už rallye bere jako končící "obyčejné" zaměstnání... A myslím, že je velmi chytrý a nebude riskovat to, aby odcházel poražený...
9. 6. 2012 12:5334
0 0
Otázkou je, do jaké míry je Loeb tak dobrý... POkud trošku zavzpomínáme tak zjistíme, že jako teamová jednička skoro nikdy nebyl poražen dvojkou.... Kdyby tehda za dob Loeb/Ogier nechali v Citronu volné ruce obou jezdcům asi by se děly věci. Jsem přesvědčený, že brzdili i Sorda, ale ten mlčel. Jde to vidět i teď u Mikka, že když vedení zavelí, tak sklopí hlavu a poslechne.smajlík
9. 6. 2012 16:2235
0 0
Stody: Máš asi do jïsté míry pravdu, ale on opravdu jede vinikajícně na šoto, sněhu i na asfaltu, porazil na "jejich" povrchu i střelce typu Gronholma a je velmi konzistentní. Teda má vše, co má jednička mít a stejně by si to dělal ty, kdyby šlo o titul. A Hurvinen do toho šel i s vědomím, že bude míti Seb přednost. Tedy šlo o prestiž a hlavně peníze. Svoji šanci dostal u Fordu (hlavně 2011) a neproměnil. Možná po tom, co jsem napsal, překvapivě říkám bohužel...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!