Škoda chce na Sicílii bodovat

Premiéra tovární posádky Kopecký/Dresler na Targa Florio. S tovární Fabií Super 2000 startuje rovněž šampion IRC Andreas Mikkelsen.

Premiéra tovární posádky Kopecký/Dresler na Targa Florio. S tovární Fabií Super 2000 startuje rovněž šampion IRC Andreas Mikkelsen. Sicílie poprvé v kalendáři IRC. ŠKODA chce v pátém podniku šampionátu IRC 2012 na Sicílii potvrdit letošní dosavadní dobré výkony. Pro posádku továrního týmu ŠKODA Motorsport ve složení Jan Kopecký/Pavel Dresler se jedná o premiérový start na této soutěži. O body pro značku ŠKODA budou bojovat rovněž úřadující šampioni Andreas Mikkelsen/Ola Floene z týmu ŠKODA UK Motorsport, startující rovněž s tovární Fabií Super 2000.

V pořadí pátá rally letošního IRC na Sicílii – známá též pod názvem Targa Florio – vystřídala původně plánovanou soutěž v Maďarsku. V kalendáři IRC se tak sicilská rally objevila poprvé.

Jan Kopecký před sicilskou rally říká: „Jedná se o nový závod kalendáře IRC a je jasné, že italští ‚dravci‘ zde budou velmi rychlí. Tato rally bude náročným testem pro posádku i celý tým. Chceme přirozeně skončit co nejvíce vpředu, a tak si nemůžeme dovolit žádné chyby. Už teď se s Pavlem moc těšíme na naši sicilskou premiéru.“

Rally Sicílie je též součástí italského šampionátu. Soutěž je charakteristická neobvyklým formátem rychlostních zkoušek – jede se pouze pět různých „erzet“, které se opakují. Celkem čítá rally 11 zkoušek a 170 kilometrů.

Komentářů celkem: 18
12. 6. 2012 08:141
0 0
Chce bodovat smajlík
Měla by to být povinnost, jediné továrna v boji o titul smajlík
Fox
12. 6. 2012 09:422
0 0
Taky mně nadpis zprávy poněkud zaskočil. Na jednu stranu je hezké, být skromný v prohlášeních, ale tovární tým by si měl klást trošku vyšší cíle. Koneckonců, body jsou i za 5. a 6. místa, byla by fabrika spokojena s takovým umístěním ?
12. 6. 2012 10:053
0 0
Před týdnem vydal Mikkelsen toto: "There will be a lot of fast Italian drivers who will be super, super fast because they know the stages very well so it won’t be easy. For sure I hope to be up there fighting and hopefully I can at least beat the drivers who are not Italian."
Škodě je jasné, že v Itálii je prakticky nemožné vyhrát a realisticky to bere i Mikkelsen. Nemusí přece přece vždy vydávat velkohubá prohlášení, kde nejsou favorité. Všichni víme, jak tady fanoušci reagují např. na Prokopa, když se nepodaří co v PR článku plánoval. Realistický pohled je docela sympatický a když se podaří bedna, tak Škoda naopak mile překvapí. smajlík
12. 6. 2012 14:064
0 0
Peťan72: Prokop není fabrika smajlík
Fox
12. 6. 2012 14:155
0 0
Já jsem na velkohubá prohlášení taky trochu alergický (např. loňské kecy Boufiera, jak udělá mistra IRC), ale fabrika by si měla dát za cíl minimálně umístění na bedně, ne alibisticky blekotat cosi o bodech. A ty kecy o znalosti trati mi už připadají trochu k smíchu. To beru v případě okruhů, kde je pět zatáček doleva a šest doprava a jedou se 50x. Na soutěži, kterou jedu podle rozpisu (a tak nějak automaticky předpokládám, že špičkové posádky si dovedou napsat špičkový rozpis) je mi vcelku jedno, jestli ji jedu poprvé nebo po desáté.
Nehledě na to, že se stav tratě po průjezdu první etapy stejně trochu změní, minimálně nanesením nečistot. Prostě si myslím, že jediný ofiko tovární tým by měl vystupovat trošičku s větším sebevědomím...
12. 6. 2012 20:186
0 0
To si piš, že znalost tratí má velkou váhu! Je něco jinýho vlítnout do slepýho místa jen na povel rozpisu, než tam vlítnout a vědět jak to tam přesně vypadá. Hlavně brzdný body v těchto zákoutích hrají své.smajlík
Fox
12. 6. 2012 20:307
0 0
Aha, tak dík za vysvětlení. A já blbec jezdil podle toho, co jsem si napsal, včetně těch brzdných bodů. Škoda že jsem tě neznal dřív, mohl jsem si ušetřit to trapné psaní not smajlík
13. 6. 2012 07:558
0 0
smajlíksmajlík
13. 6. 2012 10:099
0 0
... mají dát Škodovku nějakému dobrému Talošovi...
13. 6. 2012 18:2010 Upraveno 18:23
0 0
Fox: Není zač!smajlík Za odměnu mě bude stačit místo na sedadle spolujezdce, když už není třeba rozpisu.smajlík
13. 6. 2012 20:3511
0 0
Spik:
Jistě máš pravdu.... Jenom mně prosím tě vysvětli toto: víš co mají tito níže uvedení společné???? Kulig 1999, Travaglia 2002, Jean-Joseph 2004 ( v rámci ME) a Klinger 2007 ??? Všichni vyhráli Barum rally hned na poprvé co v ní startovalismajlík
Nevím kolik bylo dovoleno průjezdů Kuligovi v roce 1999, ale ostatní jmenovaní to měli na tři průjezdy a hotovo fertigsmajlík
13. 6. 2012 20:4512
0 0
Tak to je řádný argument!Čekám Spikovu odpověď!
Fox
13. 6. 2012 20:4813
0 0
Původně napsal Spik

Fox: Není zač! Za odměnu mě bude stačit místo na sedadle spolujezdce, když už není třeba rozpisu.

Zjevně nechápeš ironii, ale to nevadí.
Pepa K. to vyjádřil dostatečně jasně, to jsi snad už pochopil.
13. 6. 2012 20:5014
0 0
Pepa K.: Jen detail 2007- Vouilloz,Klinger navigoval.smajlík
13. 6. 2012 21:0115 Upraveno 21:02
0 0
Pepa.K: Detailíček, jen aby to hrálo, tak bych Klingera nahradil Vouillozem (ostatní jmenovaní jsou-byli taky šoféři) i když bych to Honzovi Klingerovi ze srdce přál taky smajlík
PS: gonzo mě zase předběhlo smajlík
13. 6. 2012 21:1516
0 0
To je těch Tvých 7 trpaslíků a potom nestíháš.smajlík smajlík
13. 6. 2012 21:4417
0 0
Tak popořadě: smajlík
Pepo, neříkám, že to nejde, jen že to může být a je výhoda, na další okolnosti nekoukám.
hujere, argument sice dobrej, ale jsou jistě specifické soutěže, nebo posádky.
Foxi, taky to myslím ironicky, neměj strach.smajlík Netvrďte mě, že znalost tratě není výhodou, jak s tim každej potom naloží je věc druhá.smajlík
13. 6. 2012 22:0118
0 0
Tak o Italech se rika, ze trenuji casto tajne a opravdu moc. Na Targa Fiorio ma byt polovina novych trati, tak to je pro cizince plus. Presto bych pripomel, ze Honza taky nedokazal domaci jezdce v Italii porazet, kdyz tam pravidelne jezdil. Neco v tech znalostech trati bude. I kdyz souhlasim i s argumentem O Barumce. Ale ta Italie je opravdu specificka a vylamalo si tam zuby spousta zahranicnich jezdcu. Takze jsem zvedavy.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!