Korsika – průběh druhé etapy

Update – 20:48. Vedle výsledků a komentářů přinášíme i další zajímavé informace z II. etapy Tour de Corse.

Vedle výsledků a komentářů přinášíme i další zajímavé informace z II. etapy Tour de Corse.

Pro jistotu znovu připomínám, že pomocí webkamery stále můžete sledovat, co se děje přímo v servisu.

Dnes jsou v rámci II. etapy na programu opět pouze 4 rychlostní zkoušky, znovu ovšem velmi dlouhé a náročné.

RZ5VICO – COL DE SARZOGGIU 136,24km09:53
RZ6UCCIANI – BASTELICA 126,20 km11:16
RZ7VICO – COL DE SARZOGGIU 236,24 km14:44
RZ8UCCIANI – BASTELICA 226,20 km16:08

Další informace k odstoupení Marcuse Gronholma
Jak víte, včera po skončení RZ4 odstoupil Marcus Gronholm pro poruchu převodovky. Zajímavé bylo, že úplně stejné problémy potkaly i jeho kolegu Bernardiho, který naštěstí pro něj nakonec do servisu dojel. Byla to jen podezřelá shoda náhod?
Ne tak úplně. Včera pozdě večer šéf týmu Jean-Pierre Nicolas konečně přiznal příčinu problémů: "Oba naše Peugeoty byly poprvé osazeny novým typem převodovky s dvojitou spojkou." (pozn. – doslova výraz "double-clutch"). "Tento systém může teoreticky přinést 15 až 20 sekund k dobru během celé soutěže. Přestože se tahle převodovka dlouho testovala na spolehlivost, včera se Marcusovi zablokovala a on musel odstoupit."
No vida, to jsou věci, pár soutěží před koncem sezóny a potažmo i před odchodem ze šampionátu zkoušet podobné novinky. A co na to Nicolas Bernardi? "Zítra (tj. dnes) naše problémy vyřešíme nasazením klasické převodovky."

Sobota, 8:42, info SMS od Pepy ZL: "Loeb dostal ve čtvrtek pokutu 3000 dolarů za neúčast na tiskovce. Jedeme na RZ5."

Sobota, 9:03, info SMS od Xenergy: "Dobré ráno. Jsme na RZ5/7. Prvních 5 km erzety velmi hrubý asfalt, pak až do 15. kilometru klesání ze 450 m.n.m. až do 67 m, až do cíle pak stoupá až do 600 m.n.m. Od 22. km rychlé a jednoduché pasáže. Zatím skoro jasno, 16 stupňů."

Honza Kopecký před startem dnešní etapy: "V sobotu startujeme jako první. To není pro nováčka příliš příznivé. Dnes nám pomáhaly čáry na vozovce-intenzita brždění, stopa apod. Dopoledne musíme být opatrní. Hlavně ať je sucho, maximálně vlhko. Pro nováčka je lepší jet vzadu a mít vytahané nečistoty, ale vidět čáry po jezdcích před ním než naopak! Bude to hrozně těžké, Korsiku bereme opravdu učňovsky…"


Sebastien Loeb

RZ5 VICO – COL DE SARZOGGIU 1 36,24km
Také pátou rychlostní zkoušku vyhrál Sebastien Loeb. Začátek erzety mu přitom příliš nevyšel a na týmového kolegu Duvala ztrácel 5 vteřin. Pak však zatáhl a v cíli byl opět suverénně nejrychlejší.
Duval výborně začal, ale zhruba v polovině zkoušky mu začaly odcházet brzdy a nakonec ztratil na Loeba přes půl minuty. Toho využil Toni Gardemeister, který také začal pomaleji, ale v závěru výrazně přidal a nakonec skončil druhý, jen pět vteřin za Loebem. Celkově to znamená, že se dostal na druhé místo před Duvala.
Hodně jezdců mělo rozdílné výkony v první a druhé polovině zkoušky. Těžko říct, zda to bylo profilem trati (první polovina dolů, druhá nahoru) nebo povrchem tratě. Mezi zrychlující můžeme zařadit výborně jedoucího Solu nebo třeba Warmbolda. K těm druhým patří Roman Kresta, které měl v první polovině vynikající mezičasy, pak ho ale několik závodníků předjelo. I tak je z toho nakonec velmi dobré 6. místo, doposud nejlepší dílčí umístění.
Velmi opatrně začali všichni jezdci Škody. Alex Bengue dojel až dvanáctý a a celkově ztratil kontakt s Krestou. Schwarz nejel první polovinu špatně, ale ke konci udělal defekt a hodně ztratil. V cíli si pak stěžoval na přetáčivé auto. Honza Kopecký má nevděčnou startovní pozici (startuje dnes první) a jede velmi opatrně. Uvidíme, zda zrychlí alespoň odpoledne podobně jako včera.
Pokračuje trápení týmu Mitsubishi, od včerejška žádné zlepšení. Utrpením je to především pro Gilla Panizziho, dvojnásobného vítěze této soutěže.
V JWRC má nějaké problémy Aava, který hodně ztrácí, obrovskou ztrátu (přes 5 minut) na začátku nabral i Pavel Valoušek. Co je příčinou zatím nevíme. Ještě větší ztrátu přes 18 minut nabral Kris Meeke, patrně po výletu mimo trať. Martin Prokop jede na jistotu, ale po problémech výše zmíněných má šanci posunout se na body.
Marcus Gronholm podle očekávání do etapy nenastoupil, Peugeot se rozhodl šetřit auto pro Katalánsko.

Pořadí po RZ5

1.Loeb 1:39:24,4
2.Gardemeis. +1:03,4
3.Duval +1:12,9
4.Solberg +1:21,4
5.Sarrazin +1:40,0
6.Sola+1:42,5
7.Kresta+2:43,2
8.Bengue+3:08,9
9.Pons+3:19,0
10.Galli+3:36,1
11.Warmbold+3:46,0
12.Rovanpera+4:27,4
13.Bernardi+4:37,0
14.Schwarz+4:48,0
15.Kopecký +6:11,9
16.Vouilloz+7:14,8
17.Panizzi+7:35,4

mezičasy RZ5
převzato z wrc.com

INFO: Podle zatím neověřených informací Armin Schwarz odstupuje ze soutěže!


Francois Duval

Sobota, 11:27, info SMS od Pepy ZL: "Valda neprojel cílem RZ, Schwarz dojižděl na defektu, před námi lehce nabral svodidla."

INFO: Pavel Valoušek prý trefil skálu a urazil zadní kolo. Dnešní etapa pro něj skončila.

Sobota, 11:40, info SMS od Xenergy: "Roman a Toni tu jeli skvěle, Honza hodně opatrně. Meeke projel hodně pozdě s rozbitým předkem."

Ohlasy po RZ5
Nicolas Bernardi: "Hodně to klouzalo. Stále si zvykám na auto, nemohu jet tak rychle, jak bych chtěl."

Armin Schwarz: Stěžoval si na nedotáčivost, do cíle přijel na zcela zničených předních pneumatikách a díky tomu měl i poničený předek vozu.

Harri Rovanpera: "Máme stejný problém s diferenciály jako včera."

Gigi Galli: "Špatné časy jdou hlavně na mou hlavu, jedu špatně."

Alex Bengue: "Trochu jsme změkčili nastavení, ale těžko říci, zda se to vyplatilo, protože trať byla hodně kluzká."

Dani Sola: Stěžoval si na drobné problémy s brzdami.

Roman Kresta: "Auto klouzalo až moc."

Toni Gardemeister: "Na začátku byla RZ velmi těžká. Tam, kde bylo sucho, jsem jel naplno, jinde jsem jel opatrněji."

Sebastien Loeb: "Bylo těžké dostat se do rytmu, protože na trati se mnohokrát měnila přilnavost. Zvažovali jsme volbu tvrdších gum, ale byla by to chyba, protože to hodně klouzalo."


Pavel Valoušek

RZ6 UCCIANI – BASTELICA 1 26,20 km
Ani šestá rychlostní zkouška nemá jiného vítěze než Sebastiena Loeba. Jediný, kdo mu znovu dokázal konkurovat, byl Toni Gardemeister, který na něj ztratil jen tři vteřiny. Hned za nimi se srovnalo duo Subaru v pořadí Solberg a Sarrazin.
Klíčovou událostí této erzety ale bylo odstoupení Daniela Soly. Ten až doposud jel výborně, ale své rychlé tempo neustál. Uprostřed erzety měl dokonce nejrychlejší mezičas, ale těsně před koncem vylétl z tratě. S velkou ztrátou sice nakonec cílem projel, ale soutěž pro něj pravděpodobně skončila.
Toho využil Roman Kresta, který se posunul už na celkové šesté místo. Tentokrát začal pomaleji, ale ke konci zrychlil a bylo z toho páté místo. Těsně za ním skončil Bengue a překvapivě i Vouilloz s Fabií.
Honza Kopecký trochu zrychlil a dojel si pro slušné 12. místo. Ještě za ním skončil Francois Duval, který se potýká s brzdami. Po velké ztrátě se celkově propadl až na páté místo.
V soutěži už skutečně nepokračuje ani Armin Schwarz, ani Pavel Valoušek, který urazil kolo.

Pořadí po RZ6

1.Loeb 1:56:24,7
2.Gardemeis. +1:07,0
3.Solberg +1:29,8
4.Sarrazin +1:49,0
5.Duval +2:07,6
6.Kresta+3:04,0
7.Bengue+3:33,3
8.Pons+3:46,4
9.Galli+4:04,6
10.Warmbold+4:12,2
11.Rovanpera+5:10,9
12.Bernardi+5:12,3
13.Kopecký +6:53,1
14.Vouilloz+7:39,5
15.Panizzi+8:43,5

mezičasy RZ6
převzato z wrc.com

Sobota, 12:44, info SMS od Xenergy: "Teď jsem mluvil s Valdou. V pravé zatáčce je to vyneslo a urazil kolo. Nevypadalo to extra zle. Říkal, že to v servisu spraví, ale ještě neví, zda pojede zítra."

INFO: Podle neověřených informací se Sola ocitl mimo trať, ale auto prakticky nepoškodil. Trvalo více než 5 minut dostat ho zpět na trať. Je tak velmi pravděpodobné, že bude v soutěži pokračovat.


Roman Kresta

Ohlasy po RZ6
Jan Kopecký: "Auto bylo hodně nedotáčivé."

Nicolas Bernardi: "Na začátku jsem ztratil 30 sekund, když jsem udělal hodiny hned v prvním vracáku. Na konci erzety jsem měl problémy s hodně sjetými pneumatikami. Pro dnešek jsme nasadili klasickou převodovku, ale necítím v tom žádný rozdíl."

Armin Schwarz: Z bezpečnostních důvodů odstoupil po problémech v předešlé RZ. Zítra nenastoupí.

Harri Rovanpera: "Naše problémy s diferenciály neumíme vyřešit, budu s tím muset dokončit celou soutěž."

Antony Warmbold: "Je to čím dál lepší. Mým cílem bylo dokončit soutěž a neztrácet víc než 1 vteřinu na kilometru na nejlepší. Korsika je dobrý trénink na Katalánsko."

Gigi Galli: "Se svým výkonem nejsem spokojen. I přes změny, které jsme udělali v nastavení, se v autě necítím dobře."

Alex Bengue: "Asi 7 kilometrů před koncem jsem měl nějaké problémy s převodovkou, nějaký čas jsem jel jen na dvojku, ale naštěstí se to samo vyřešilo. Jinak se potvrdily moje odhady, že dnešní erzety nebudou Škodovkám vyhovovat."

Roman Kresta: "Na přejezdu mezi erzetami jsem měnil levou přední pneumatiku, kterou jsme prorazili na RZ5."

Stephane Sarrazin: "Byl to docela boj udržet auto v přímém směru."

Petter Solber: "Klouže to, ale jedu, co to jde. Asi jsme zvolili moc tvrdé pneumatiky."

Toni Gardemeister: "Měli jsme defekt pravé přední pneumatiky, ale mousse systém zafungoval dobře. Jedu dobře, kromě střední části poslední erzety, kde jsem nejel v pohodě. Ani vlastně nevím proč.

Francois Duval: Před startem rychlostní zkoušky odpojil jednu přední brzdu!

Sebastien Loeb: "Nejedu tak plynule jako včera. Tempo volím podle mezičasů Gardemeistera. Toni jede opravdu velmi dobře."

Gilles Panizzi: "Je skoro nemožné řídit auto, a to i na rovině."

Nicolas Vouilloz: "Trochu jsem přidal, protože poslední zkouška nebyla tak klikatá, jako ta předtím."


Jan Kopecký

RZ7 VICO – COL DE SARZOGGIU 2 36,24km
Hra kočky s myší. Asi tak vypadá souboj Sebastiena Loeba se zbytkem startovního pole. Zpočátku nasadí pomalejší tempo, vyčká, jaké nasadí soupeři a podle toho pak eventuálně zrychlí. Vždycky ale přidá tak, že všechny nechá za sebou.
Tentokrát to odnesl především jeho kolega Duval, kterému v servisu opravili brzdy a on tak mohl začít stíhací jízdu. Dvě třetiny zkoušky vedl mezičasům, Loeb ho ale stahoval tak dlouho, až mu nakonec ještě 5 vteřin nadělil. I tak ale Duval najel na ostatní docela dost a celkově se dostal před Sarrazina, i když jen o jedinou vteřinu. Uvidíme, jak jeho stíhací jízda bude pokračovat.
Roman Kresta zajel opět velmi pěkně a skončil šestý, stejnou pozici si drží s přehledem i celkově. Hned za ním skončil Bernardi, který konečně předvedl lepší výkon a celkově už předstihl trápícího se Rovanperu. Ani druhý průjezd této erzety nesvědčil Benguemu, který se díky tomu propadl až na osmé místo za Ponse.
Dani Sola nakonec ke druhým průjezdům nenastoupil.

Pořadí po RZ7

1.Loeb 2:21:15,6
2.Gardemeis.+1:21,1
3.Solberg +1:43,6
4.Duval +2:12,7
5.Sarrazin +2:13,8
6.Kresta+3:32,3
7.Pons+4:21,0
8.Bengue+4:25,5
9.Galli+4:55,0
10.Warmbold+5:01,3
11.Bernardi+5:43,5
12.Rovanpera+6:13,2
13.Kopecký +8:00,7
14.Vouilloz+8:54,4
15.Panizzi+9:51,6

mezičasy RZ7
převzato z wrc.com

Ohlasy ze servisu
Jean-Pierre Nicolas (Peugeot): "Máme v soutěži už jen jedno auto, protože jsme se rozhodli nenasadit Marcuse do dnešní etapy. Není důvod rikovat auto, které musíme použít v Katalánsku. Nicolas Bernardi našel lepší tempo, na prvním mezičase je vždy rychlý, ale pak jeho výkonnost trochu klesá s odcházejícími pneumatikami."

Luis Moya (Subaru): "Naši jezdci jsou na tom dobře, se dvěma vozy v první čtyřce jsme spokojeni. Ale jsme teprve v polovině cesty."

Isao Torii (Mitsubishi): "Je to o něco lepší než včera, kdy jsme dostávali více než sekundu na kilometr, teď je to něco málo pod ní. Stále ale máme na autě co zlepšovat."

Malcolm Wilson (Ford): "Toni tu předvádí výborný výkon a už se dostal na druhou příčku. Jsem zklamán z toho, že Sola vypadl, když byl na tak dobré příčce. Roman Kresta se zlepšil, což je dobrá zpráva."

Hláška dne pochází od Gigi Galliho: "Včera jsem jel jako má máma, dneska jako moje teta, která je víc agresivní!"


Dani Sola mimo trať
zdroj: wrc.com

Ohlasy po RZ7
Jan Kopecký: "Silnice trochu oschly, ale stále jsou velmi kluzké."

Nicolas Bernardi: "Auto je stále lepší a lepší, ale já osobně trpím. Mám velké bolesti zad a ramene od systému HANS. Používám ho poprvé v životě."

Antony Warmbold: "Máme problémy s hydraulikou – jedeme pouze na pohon zadních kol a nefunguje řazení na volantu."

Gigi Galli: "Stále nemůžeme vyřešit problém s tlakem vzduchu, díky čemuž máme problém se středním diferenciálem. Doufám, že to dáme dohromady aspoň pro Španělsko."

Alex Bengue: Udělali jsme defekt při řezání zatáčky. Mousse systém zafungoval, ale stejně jsme cítili silné vibrace."

Roman Kresta: "Trať je velmi špinavá. Snažil jsem se jet čistě a vyhýbat se uvolněným kamenům."

Stephane Sarrazin: "Na konci jsme museli zvolnit, protože se mi přehřívaly pneumatiky."

Petter Solberg: "Auto je stále nedotáčivé, stejně jako při prvních průjezdech."

Toni Gardemeister: "Jel jsem opravdu naplno. Na druhou stranu jsem se snažil jet čistou stopu a vyhýbat se znečištěným částím tratě."

Francois Duval: "S brzdami je to auto hned lepší…"

Sebastien Loeb: "Nezačal jsem tak rychle jako Francois, ale pak jsem našel svůj rytmus. Snažil jsem se jet plynule jak to jen šlo, abych šetřil gumy."

Nicolas Vouilloz: "Trochu jsme změkčili nastavení, což se příznivě projevilo na řízení. Motor ale není tak živý, jak by měl."


Záběry z havárie Pavla Valouška (thnx JK)
zdroj: wrc.com

RZ8 UCCIANI – BASTELICA 2 26,20 km
Pakliže v uplynulém ročníku vyhrály posádky Fordu všechny RZ s výjimkou jediné, je opodstatněný předpoklad, že toto skóre se chystá v letošním ročníku překonat Sébastien Loeb sólově.
Ani závěrečný test druhé etapy nezměnil nic ve jméně vítěze RZ. Loeb si opět se soupeři pohrával a svému stájovému kolegovi Duvalovi nadělil rovnou „sedmičku“. Druhý muž pořadí Gardemeister si dojel pro třetí čas se ztrátou 9,4 s.
Na lepší časy se zablesklo Bernardimu, který se v cíli objevil o devět desetin později a zapsal si prozatím nejlepší dílčí výsledek v podobě čtvrtého místa ve zkoušce. Pátý a šestý post patřily pilotům Subaru, když úspěšnější o 2,4 s byl Solberg .
Za modrými vozy se seřadilo trio „našich“ Bengué, Vouilloz a Kresta. Jezdci s Fabiemi byli úspěšnější o 7,4 resp. 0,5 s. Současně se Bengué posunul v hodnocení o 3,7 před Ponse, jenž uzavíral desítku nejrychlejších a na Francouze ztratil v tomto testu 8,2 s.
Nicolas Vouilloz se tímto výkonem dnes podruhé podíval do desítky nejlepších a tento test mu prozatím z celé soutěže „sedl“ nejlépe, když při uplynulém průjezdu zaznamenal výsledek ještě o stupínek lepší.
Poslední Fabii přivezl do cíle Jan Kopecký na třinácté pozici.
Trápení pokračuje v řadách Mitsubishi. Galli zaznamenal desátý čas (+31,8), Rovanperä se do cíle dostal ještě o 9,5 s později a to stačilo jen na čtrnácté místo.

Doposud vedoucí jezdec S1600 Daniel Sordó zastavil na trati a obdržel penalizaci 5 minut, čímž se propadl na průběžnou čtvrtou pozici.
Nejrychlejší čas zaznamenal v dnešním posledním testu Kris Meeke s druhou tovární C2. O 6,5s zpět dokončil zkoušku Mirco Baldacci s Fiatem Punto, následován s odstupem 12,6s Urmo Aavou. Martin Prokop dokončil test o 43,3s pomaleji než Meeke a mezi juniory byl tak hodnocen jako poslední.
Průběžné hodnocení JWRC po druhé etapě vede Baldacci s náskokem 3:09,9 minuty na nejrychlejšího jezdce s Ignisem Katajamakiho. O 14,1s zpět za Finem je Luca Betti s Cliem.
Martin Prokop ztrácí po dvou etapách 17:58,8 min a v JWRC je hodnocen jako sedmý. Pavel Valoušek stále díky Superally figuruje v pořadí a uzavírá pole JWRC se ztrátou 21:46,1 min. na Baldacciho.

Pořadí po RZ8

1.Loeb 2:38:10,7
2.Gardemeis.+1:30,5
3.Solberg +1:55,1
4.Duval +2:19,7
5.Sarrazin +2:27,7
6.Kresta+3:56,1
7.Bengue+4:41,9
8.Pons+4:45,6
9.Galli+5:26,8
10.Bernardi+5:53,8
11.Rovanpera+7:02,5
12.Kopecký +8:44,4
13.Vouilloz+9:17,7
14.Warmbold+10:15,2

mezičasy RZ8
převzato z wrc.com


Daniel Sordo

Ohlasy po RZ8
Jan Kopecký: "7 kilometrů před cílem jsme trefili kámen. Ani nevím, zda jsme prorazili pneumatiku, každopádně jsem od té doby cítil silné vibrace ve volantu."

Nicolas Bernardi: "Ve druhé části erzety auto hodně klouzalo kvúli hodně opotřebovaným pneumatikám. Změkčili jsme nastavení tlumičů a auto se hned lépe řídilo."

Harri Rovanpera: "Jde to od desíti k pěti…"

Antony Wamrbold: "Odešla nám hydraulika. Nefungují diferenciály a nemohu řadit na volantu. RZ jsem dojel pomalu."

Gigi Galli: "Asi v půlce zkoušky jsme přišli o čtvrtý rychlostní stupeň. V servisu jsme zvýšili světlou výšku. Jestli je v tom nějaký rozdíl? Poslední dvě erzety o tom moc nepřesvědčily."

Xavier Pons: "Dnešní zkoušky se mi opravdu líbily."

Alex Bengue: "Na poslední zkoušce to bylo dobré. Tratě nebyly ve špatném stavu a konečně se mi vrátilo to správné závodní cítění. Na Korsice jsem toho nikdy neodjel tolik ve voze WRC jako teď."

Roman Kresta: "Na dvou erzetách jsem chytil tři defekty!"

Stephane Sarrazin: "Snažil jsem jet čistě, abych šetřil pneumatiky. Kvůli nedotáčivosti vozidla jsem nejel naplno. Večer musíme v servisu udělat pár změn."

Petter Solber: "Měli jsme defekt obou předních gum a k tomu nám v půlce RZ odešly brzdy. Asi 4 km před koncem jsme kvůli tomu měli velkou krizovku."

Toni Gardemeister: "Asi 10 km před cílem jsme něco trefili a od té doby se auto chovalo podivně."

Sebastien Loeb: "Navzdory hrozbě deště jsme vybrali tvrdé pneumatiky, díky čemuž jsem mohl jet rychlé tempo."

Gilles Panizzi: Odstoupil kvůli problémům s turbem.

Nicolas Vouilloz: "Snažil jsem se jet stále tempo a neriskovat. Na trati jsem předjížděl Panizziho, ale nic jsem kvůli tomu neztratil."

Kris Meeke: "Snažil jsem se jet čistě, abych se vyhnul defektům."

Mirco Baldacci: "Díky problémům Sorda jsem se dostal do vedení JWRC. Je teď na mně, abych se nedopustil chyby."


Honza Kopecký – Filip Schovánek před startem (thnx JK)
zdroj: wrc.com

Loeb potkal krávu
Namále měl Sebastien Loeb na poslední rychlostní zkoušce, když se mu do cesty postavila kráva (mimochodem není to letos poprvé). A jak to komentoval Sebastien? "Na poslední RZ jsem měl menší vzrušení, když se mi doprostřed cesty postavila kráva. Naštěstí mě na ni včas upozornil mávající pořadatel, takže jsem měl čas se jí vyhnout a ani jsem neztratil moc času."


Martin Prokop

Průběžný stav JWRC po druhé etapě

1.Baldacci2:53:11,0
2.Betti+3:09,9
3.Katajamaki+3:24,0
4.Sordo+3:46,6
5.Cecchettini+6:49,1
6.Rautenbach+7:24,1
7.Prokop+7:58,8
8.Aava+8:05,2
9.Meeke+18:46,2
10.Valoušek+21:46,1
V kategorii JWRC se dnes děly věci. První důležitý moment se stal již v RZ5, kde havaroval do té doby druhý Kris Meeke a do cíle dorazil s téměř osmnáctiminutovou ztrátou. Tato erzeta se stala osudnou i Pavlovi Valouškovi, který taktéž havaroval a urazil kolo. Vzhledem k malé šanci na body se dá čekat, že zítra už nenastoupí a soustředí se na Katalánsko.
Problémy dnes neopustily ani Aavu, a tak je rád, že pokračuje bez větší ztráty. 2 km před koncem poslední dnešní erzety zůstal stát na trati do té doby suverénně vedoucí Dani Sordo kvůli problémům s elektronikou. Díky superrally si připsal penalizaci 5 minut a propadl se na čtvrté místo. Jeho ztráta na druhé místo ale není nedostižná a dá se čekat, že zítra se o to pokusí. I tak si ale hodně zkomplikoval situaci ohledně mistrovského titulu.
Martin Prokop si stabilními výkony drží sedmé místo, i když Aava je jen těsně za ním.


Zajímavosti z Tour de Corse – Marcus po odstoupení, Francois vypouští brzdovou kapalinu, Petter potkává prase
zdroj: wrc.com

Komentářů celkem: 64
Anonym IP:213.210.177.180
22. 10. 2005 21:1561
0 0
myslím,že škodovka má jen tyto čtyři auta,pokud to někdo moc rozseká tak nebude s čím testovat před posledním podnikem MS.
Anonym IP:213.210.177.180
22. 10. 2005 21:1962
0 0
Je vidět jisté zlepšení vozu, přece jen už je jakž takž spolehlivý, rukou bengueho mu zaslouženě patří 7 místo.nic víc se z toho křápu vytáhnout nedá ale není to zlé, při ideálních podmínkách je ztráta na loeba něco málo přes 1sec/km a to je dáno zejména opatrností jezdce a především slaboučkým motorem,který fábii drží u dna celo dobu její existence.Pokud si kulhánek myslí, že zrušit program wrc je správné, tak se plete.bud jít od motorismu pryč úplně nebo zůstat ve wrc.gogo
Anonym IP:193.86.101.2
22. 10. 2005 22:0863
0 0
Anonym IP:213.210.177.180 - aaaaaaaaaaaaaaaaa pan je odbornik. Jdi se vycpat i s tema blabolama co jsi napsal.
Anonym IP:148.244.150.58
22. 10. 2005 22:1564
0 0
smajlík)))))
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!