Série druhých míst pokračovala i v Hustopečích

Čtvrtý start Adell Mogul Racing Teamu v sezoně, čtvrtá stříbrná pozice pro Romana Krestu s Petrem Grossem.

Čtvrtý start ADELL MOGUL Racing Teamu v sezoně, čtvrtá stříbrná pozice pro Romana Krestu s Petrem Grossem. Nad síly jejich Škody Fabia Super 2000 opět při Agrotec Petronas rally Hustopeče byl pouze Jan Kopecký.

Hned od úvodních kilometrů se potvrdilo, že se Jan Kopecký a Roman Kresta poperou o vítězství na hustopečské soutěži. Luhačovický jezdec dýchal svému konkurentovi na záda a ač ho během pátečních čtyř zkoušek nikdy nepokořil, do druhého dne šel s minimální ztrátou necelých pěti sekund. A navíc s relativním odstupem jezdců bojujících o třetí příčku průběžného pořadí.

„Tempo v úvodu závodu bylo opravdu vysoké. Navíc hustopečské tratě byly velmi zrádné, v jednom z míst nás trochu zpomalilo více prachu, že nešlo nic vidět. Jinak fabia fungovala parádně, určitě to byl jeden z našich nejlepších letošních výkonů. Bohužel Honza nám ve třetím testu trochu ujel, když jsem mírně ztratil v jednom odbočení. Pět vteřin rozdílu bylo i nebylo moc, v takovém tempu totiž záleželo na každé desetině,“ vrátil se k úvodu závodu Roman Kresta.

V druhé etapě hustopečské soutěže Kopecký pokračoval v nasazeném tempu a už v dopolední sekci mírně Romanu Krestovi s Petrem Grossem poodjel. Ti sice v závěru dvakrát našli recept na jezdce Škody, ale na obrat to nestačilo. Celkově zaostali za vítězem o více než půlminutu, což je stále nejmenší odstup z dosud odjetých domácích závodů. Jezdec ADELL MOGUL racing teamu si upevnil druhé místo průběžného pořadí šampionátu a titul vicemistra se mu hodně přiblížil.

„Bohužel rozhodla erzeta Starovice. Ráno to nebylo pocitově úplně v pohodě. Tam nám Jan Kopecký dvakrát ujel. Jinak jsme s ním dokázali držet krok. Proto musím být se svým vystoupením spokojen. Kdybych chtěl pomýšlet na vítězství, musel bych jít do příliš velkého rizika a to jsem nechtěl podstoupit. O titulu se zdá být rozhodnuto, na druhou stranu i naše pozice je před startem Bohemie příznivá,“ doplnil Roman Kresta. „Upřímně děkuji všem partnerům za podporu a členům týmu za skvěle odvedenou práci,“ uzavřel.

Stav MMČR 2012 (5/8): 1. Jan Kopecký 250, 2. Roman Kresta 152, 3. Václav Pech 96, 4. Jaromír Tarabus 94, 5. Pavel Valoušek 74, 6. Martin Semerád 66

ADELL MOGUL Racing Team se dále zúčastní Rally Bohemia ve dnech 13. – 15. července 2012. Soutěž má centrum v Mladé Boleslavi.

Foto: Josef Petrů

Komentářů celkem: 11
26. 6. 2012 06:041
0 0
Gratulace Romanovi i cele posádce k výkonusmajlíksmajlíksmajlíkpodle videa jeli v předu všichni palbu,v okolních státech takhle nabytou špičku v časech nenajdemsmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík
26. 6. 2012 07:052
0 0
Od šejku přes soutěž co jsem viděl na vlastní oči i videa které se zde jsou mám pocit,že Roman jel opravdu hranu a byl to jeho nejlepší výkon letošní sezony,včetně nějaké té krizovky. Šel do toho opravdu prsama. smajlík
26. 6. 2012 16:103
0 0
Roman opravdu parádní výkon a navíc s klientskou fabii.
26. 6. 2012 21:304
0 0
Ale je klientská a klientská. Po tom, co Roman testoval se ŠM už ale moc rozdílů mezi tovární a jeho klientskou nebude.smajlík
26. 6. 2012 21:495
0 0
Původně napsal Spik

Ale je klientská a klientská. Po tom, co Roman testoval se ŠM už ale moc rozdílů mezi tovární a jeho klientskou nebude.


To máš ouplně pravdu.Rozdíl je jen vtom že Škodárna mění namáhanější díly jak na běžícím pásu kdežto Kresta kousek před (fabrikou doporučenou) výměnou.smajlík
27. 6. 2012 08:016
0 0
Spik: Jo ale Roman testoval letos stejně jako loni Fabii Škody Motorsport, ne tu svoji.. A údajně ji testoval na vyžádání Riegeru, testovací kvality Romana jsou všem známy. To nemá s jeho autem nic společné. Jediné plus pro Romana, že se svezl..
27. 6. 2012 09:157
0 0
Pánové,Roman má klientskou fabii,zrovna jako třeba Tarabus a jinní.Dokonce a to vím na 100% má jeho vůz o 12 k méně než auto Tarabuse.Není motor jako motor.
Poslechněte si třeba zvuk motoru Kopejdy/to je brus/ a jeho nebo Tarabuse,Dunovského
-to je rozdíl.Proto smekám před jeho výkonem.Druhé místo má už skoro jisté,tak uvidíte tu palbu na Bohemce a zvláště na Barumce!
27. 6. 2012 09:398
0 0
Nesmysl. Při rallye Šumava jsem se na to ptal Romana i Honzi. Honza mi řekl, že škoda nedělá nic jako klientská auta a Roman mi řekl, že jediný rozdíl je v kuse mezi sedačkou a volantem. Myslíš si, že zrovna tito dva jezdci budou na tiskové konferenci do záznamu lhát???
Rozdíl může být pouze v tom jak moc jde do materiálu Honza a jak moc jde nebo spíše může jít do materiálu Roman a Tarabus.
27. 6. 2012 10:059
0 0
Samozrejme ze vsechna auta vyrobena ve ŠM jsou klientska. Ale chce to definovat co znamena pojem tovární : Auta na rally pripravovana tovarnim tymem, ladena tovarnim tymem, vymeny dilu meneny mnohem casteji nez je doporucovano, neustale hledani kazde setiny zrychleni, testovani, mnohem lepsi materialni zajisteni s prakticky neomezenou financni zakladnou.. Naopak privatni tym dostava zpocatku stejne auto, ale jeho dalsi repase a vyvoj je pouze na moznostech soukromnika. Auto, ktere koupi Kresta, Tarabus ci Scandola aj. je na pocatku stejne auto, jako dostane tovarni tym. 100%. Pak se ale jejich vyvoj lisi. Tovarni auta maji Mikkelsen,Hannienn ci Kopecky. Ostatni maji auta privatni. smajlík
27. 6. 2012 22:2010
0 0
mluvil jsem s Romanem v Hustopečích v servisu po první etapě.se strátou necelých 5.sekund na Kopce byl hodně spokojený.řekl žě je honza hodně rychlej,načež já mu pravil že on přeci taky a že už je na čase aby ho porazil.ale je to o možnostech byla jeho odpověd.Tak že pánové rozdíl tam bude a nevěřím tomu že mezi volantem a sedačkou.smajlík
27. 6. 2012 22:3811
0 0
SKODA a PEŤAN72 a HUJEREK - naprostý souhlas, oko vidí, ucho slyšísmajlík Ale myslím že tím ani jeden z nás výkony nikoho z dotyčných pánů jezdců nesnižujesmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!