Tým Roto vyhlašuje soutěž o design vozu Václava Kopáčka
Soutěže se může zúčastnit každý milovník motorsportu bez omezeni věku.
A jak můžete zaslat svůj návrh?
Na našich facebookových stránkách www.facebook.com/www.roto.cz, jsou umistěny nákresy vozu z pěti stran. Také dva reálné pohledy z boku pro ucelení představy. Stáhněte si nákresy, navrhněte, jak by mělo auto vypadat, naskenujte a zašlete na emailovou adresu: press.roto@gmail.com. Pokud budete potřebovat nákresy ve větším rozlišení, jsou k dispozici ke stažení na webu: vaclavkopacek.cz. Jako poděkováni za finanční pomoc na pořízení nového vozu by měla býti na voze uvedena jména všech fanoušků, kteří tuto sbírku podpořili. Seznam jmen bude opětovně uveřejněn na facebookových stránkách.
Pokud návrh obdržíme v pořádku a se všemi náležitostmi, bude Vám zaslána potvrzující zpráva, že Váš návrh byl přijat do soutěže. Pokud využijete pro své návrhy grafické programy, budeme samozřejmě rádi, prosím, zasílejte však výsledné pohledy, náhledy ve formátu pdf. Každý může zhotovit i více než jeden návrh. Do emailu nezapomeňte uvést: jméno, příjmení, věk, adresu, telefonní číslo, na které Vás v případě výhry můžeme kontaktovat a také s Vámi případně doladit výslednou podobu Vašeho návrhu.
Výherce vybere porota, kterou jsme Vám postupně představili na našem facebookovém profilu:
Nadia Rovderová – novinářka, fotografka, majitelka galerie
Jan Rybář – novinář, fotograf, spisovatel, výherce Czech Press Foto, účastník projektu společnosti Vodafone ROK JINAK
Zuzana Laciná – fanclub Václava Kopáčka a Petra Picky
Jana a Roman Karlíkovi se synem Richardem – fanclub Václava Kopáčka a Petra Picky
Petr Svoboda – majitel a manažer Rally Teamu ROTO Plzeň
Zdeněk Zikmund – Sales and Marketing Manager, společnost Subaru Česká republika
Tomáš Wanka – šéfredaktor motoristického portálu eWRC
Václav Kopáček – jezdec Rally Teamu ROTO Plzeň
Pro velký zájem o soutěž jsme změnili podmínky tak, aby mohl býti brán v potaz i návrh fanoušků, kteří nemají zkušenosti s grafickými programy.
Své návrhy zasílejte do středy 8.8.2012, 12.00 hod. Dne 17.8.2012 porota zveřejní výsledky soutěže a to na našich facebookových stránkách. Porota byla vybrána vedením Rally Teamu ROTO Plzeň.
Případné dotazy k soutěži se nebojte směrovat na telefonní číslo: +420 773 597 497.
Výherce bude odměněn finanční částkou ve výši 15.tis. Kč.
Těšíme se na Vaše návrhy!
A tady je (pravděpodobně) šéf a jezdec M-rallye teamu v jedné osobě: http://www.hsfrt.ic.cz/?page_id=246. Sice se z jeho stáje nezrodil mistr republiky, mistr rallysprintů, nevytáhl jednoho z nejlepších dvoukolkářů z eNek do špičky ČR, ale zato demaskoval VK jako nafoukance s nabitou prkenicí! To asi samo o sobě dává obraz o jeho znalostech.
Mám pocit, že VK chybí jakýsi "generální poradce". Pan Štolfa se mu věnuje hodně jako jezdci, ale nemůžu se zbavit dojmu, že VK jde do všeho naplno a s maximálním nasazením a obětavostí. Neboli strategie jde trochu stranou a pak přicházejí ty rány. Střídání spolujezdců tomu jistě nepomůže...
Tady jsi ve velkym svete co pises,tam je to malicko jinam posunuty,uz od zacatku cele teto hry jde o to kdo bude prvni v cíli. A kdyz budu brat nejake cele mistrovstvi tak jde o to kdo byl v tom cili tzv nejvickrat a nejrychleji ze vsech. Nikde neni psano a dano ze vitezove nejedou pri zdi! Prave ze si myslim ze jedou velice obezretne a pocitaji se vsim co by se mohlo stat.Zavod konci vzdy az na rampe a kdyz jsem na druhem kilometru zavodu ktery ma kilometru sto tak opravdu musim jet pri zdi a cekat na to jak se bude ta samotna hra odvijet..Vzdyt se muze stat ze ma jizda na prvni vlozce stacila na to vedeni a tim i ja sam v sobe vim jak jsem jel a kdykoli pak jeste muzu pridat. Bavime se o hre o zabave..Ve velkem svete,na MS v top deset jsou uz ti kloucci placeni,maji to jako svou profesi. Jezdi a jezdi,trenuji.U nas je to jen zabava vetsiny.Mozna je tady par kluku kteri se tim zivi,ale to neni si myslim Wendy pripad. a ani muj ne Takze do prace a snazit se vytvaret hodnoty Jezdit obezretne a sbirat body,ty jsou dulezity.. Jako v kazde hre. V zivote jde o zivot a ten mame jen jeden.
Následně v nekoncetrovaném rozpoložení posádky/asi,zde pouze můj dojem/ nedbání na varování v podobě hodin s další časovou ztrátou cca 500 m ještě před onou nešťastnou zatáčkou,kde pak došlo k poškození vozu.
Myslím, že na Vendu se lepí i nějaká smůla,ale pro mne mimo i jiných věcí je nepochopitelný počet použitých spolujezdců od začátku sezony. To je špatně.
Nicméně talent tady rozhodně je, to je jasné.