Ondřej Karlík - eWRC.cz
21. 7. 2012 06:51 − 5274× − 53

Tým Roto vyhlašuje soutěž o design vozu Václava Kopáčka

Rally Team Roto Plzeň vyhlašuje společně se svými partnery soutěž o design nového vozu jezdce Václava Kopáčka!

Soutěže se může zúčastnit každý milovník motorsportu bez omezeni věku.

A jak můžete zaslat svůj návrh?

Na našich facebookových stránkách www.facebook.com/www.roto.cz, jsou umistěny nákresy vozu z pěti stran. Také dva reálné pohledy z boku pro ucelení představy. Stáhněte si nákresy, navrhněte, jak by mělo auto vypadat, naskenujte a zašlete na emailovou adresu: press.roto@gmail.com. Pokud budete potřebovat nákresy ve větším rozlišení, jsou k dispozici ke stažení na webu: vaclavkopacek.cz. Jako poděkováni za finanční pomoc na pořízení nového vozu by měla býti na voze uvedena jména všech fanoušků, kteří tuto sbírku podpořili. Seznam jmen bude opětovně uveřejněn na facebookových stránkách.

Pokud návrh obdržíme v pořádku a se všemi náležitostmi, bude Vám zaslána potvrzující zpráva, že Váš návrh byl přijat do soutěže. Pokud využijete pro své návrhy grafické programy, budeme samozřejmě rádi, prosím, zasílejte však výsledné pohledy, náhledy ve formátu pdf. Každý může zhotovit i více než jeden návrh. Do emailu nezapomeňte uvést: jméno, příjmení, věk, adresu, telefonní číslo, na které Vás v případě výhry můžeme kontaktovat a také s Vámi případně doladit výslednou podobu Vašeho návrhu.

Výherce vybere porota, kterou jsme Vám postupně představili na našem facebookovém profilu:

Nadia Rovderová – novinářka, fotografka, majitelka galerie
Jan Rybář – novinář, fotograf, spisovatel, výherce Czech Press Foto, účastník projektu společnosti Vodafone ROK JINAK
Zuzana Laciná – fanclub Václava Kopáčka a Petra Picky
Jana a Roman Karlíkovi se synem Richardem – fanclub Václava Kopáčka a Petra Picky
Petr Svoboda – majitel a manažer Rally Teamu ROTO Plzeň
Zdeněk Zikmund – Sales and Marketing Manager, společnost Subaru Česká republika
Tomáš Wanka – šéfredaktor motoristického portálu eWRC
Václav Kopáček – jezdec Rally Teamu ROTO Plzeň

Pro velký zájem o soutěž jsme změnili podmínky tak, aby mohl býti brán v potaz i návrh fanoušků, kteří nemají zkušenosti s grafickými programy.

Své návrhy zasílejte do středy 8.8.2012, 12.00 hod. Dne 17.8.2012 porota zveřejní výsledky soutěže a to na našich facebookových stránkách. Porota byla vybrána vedením Rally Teamu ROTO Plzeň.

Případné dotazy k soutěži se nebojte směrovat na telefonní číslo: +420 773 597 497.

Výherce bude odměněn finanční částkou ve výši 15.tis. Kč.

Těšíme se na Vaše návrhy!

Komentářů celkem: 53
23. 7. 2012 08:3541
0 0


A tady je (pravděpodobně) šéf a jezdec M-rallye teamu v jedné osobě: http://www.hsfrt.ic.cz/?page_id=246. Sice se z jeho stáje nezrodil mistr republiky, mistr rallysprintů, nevytáhl jednoho z nejlepších dvoukolkářů z eNek do špičky ČR, ale zato demaskoval VK jako nafoukance s nabitou prkenicí! To asi samo o sobě dává obraz o jeho znalostech.

Mám pocit, že VK chybí jakýsi "generální poradce". Pan Štolfa se mu věnuje hodně jako jezdci, ale nemůžu se zbavit dojmu, že VK jde do všeho naplno a s maximálním nasazením a obětavostí. Neboli strategie jde trochu stranou a pak přicházejí ty rány. Střídání spolujezdců tomu jistě nepomůže...
23. 7. 2012 09:2542
0 0
Hele chlapi, měli byste si otevřít detektivní kancelář, "zlosyn" odhalen smajlík) Nicméně k tématu.. Na návrhy jsem mooc zvědavej, škoda, že jsem na kreslení lemra a navíc by mé návrhy nebyly objektivní smajlíkJá osobně Waškovi držím palce a věřím, že se vyjezdí i ve čtyřkolce... Má mojí podporu! Petrsmajlík
23. 7. 2012 11:3243 Upraveno 11:32
0 0
Steg: "A tady je..." Hmm, zajímavé. Podle názorů M-rrellyeteamu jsem si myslel, že je tím, že jsou prázdniny.smajlík
23. 7. 2012 11:5044
0 0
Řeknu to jak to mám na srdci a na plnou hubu. Vašek je sympatickej kluk a vim, že toho oddřel hodně, aby mohl jezdit, ale jsem zcela přesvědčen, že momentálně nemá v N4 co dělat a žádnej spolujezdec co se má rád k němu nesedne. Ten kluk se prostě po odpočítání neumí ovládat a to je o průser. Skočit z A5 (se kterou jezdil taky vabank) do N4 prostě neni to pravý ořechový. Co třeba Fabie R2? DS3 R3T? Nebylo by to jemnější závodění? Tím se samozřejmě nechci přidávat na stranu M-Rallysportu, o jeho výplodech si myslim své.
23. 7. 2012 12:0645
0 0
Pak by tedy to samý měl udělat JM Patlala a další.A že by se jich našlo!Kdo chce vyhrávat,nesmí jezdit při zdi.Tak sou nastavený závody! Ber to taky jako názor co na srdci,to z huby vyletí.smajlík
23. 7. 2012 12:4046
0 0
Souhlasím s psiskem. Podívejte třeba na Žeňu, také už nad ním spousta lidí lámalo hůl, a letos to vypadá, že by se mohl chytat.
23. 7. 2012 12:5747
0 0
starej pes:
Tady jsi ve velkym svete co pises,tam je to malicko jinam posunuty,uz od zacatku cele teto hry jde o to kdo bude prvni v cíli. A kdyz budu brat nejake cele mistrovstvi tak jde o to kdo byl v tom cili tzv nejvickrat a nejrychleji ze vsech. Nikde neni psano a dano ze vitezove nejedou pri zdi! Prave ze si myslim ze jedou velice obezretne a pocitaji se vsim co by se mohlo stat.Zavod konci vzdy az na rampe a kdyz jsem na druhem kilometru zavodu ktery ma kilometru sto tak opravdu musim jet pri zdi a cekat na to jak se bude ta samotna hra odvijet..Vzdyt se muze stat ze ma jizda na prvni vlozce stacila na to vedeni a tim i ja sam v sobe vim jak jsem jel a kdykoli pak jeste muzu pridat. Bavime se o hre o zabave..Ve velkem svete,na MS v top deset jsou uz ti kloucci placeni,maji to jako svou profesi. Jezdi a jezdi,trenuji.U nas je to jen zabava vetsiny.Mozna je tady par kluku kteri se tim zivi,ale to neni si myslim Wendy pripad. smajlík a ani muj nesmajlíksmajlíksmajlík Takze do prace a snazit se vytvaret hodnoty smajlík Jezdit obezretne a sbirat body,ty jsou dulezity.. Jako v kazde hre. V zivote jde o zivot a ten mame jen jeden.
23. 7. 2012 19:2748
0 0
Latvala byl jen příklad známýho jezdce.Ale takovejch Latvalů najdeš u nás a nebo v okolních státech dostatek.Vždy záleží na tom,co udejcháš s penězma a co na tobě chce sponzor.Zkrátka jak jsou nastavený podmínky.Je málo lidí co ti dají prachy na to,abys jezdil s velkým autem někde na konci starovního pole.A že Vašek nejede za svoje,je jasný.To by se Sůbem už dávno skončil.To mohl tak ještě s Fábčou a už to je to dřina.Nechme to na něm,jestli nástup do velkýho auta ustojí a držme mu palce ať se to povede.Že klukům stačí už ukázal,teď ještě ten cíl.V těch průměrných rychlostech co se u nás jezdí,moc prostoru na chybu není.Tam stačí málo a je zaděláno.Jak tu někdo psal,tak v tom místě na Bohemce co s tím Venca praštil mělo problém jezdců víc a lepších.Nikdo nepsal že to jsou jelita co nic neumějí.Tak proč by jím měl bejt zrovna on.Mně se Venca líbí že je ač mladej,přesto dravej.A mám ho radši než navoněný dojížděče s WRC nebo S2000 v půlce startovního pole.smajlík
23. 7. 2012 19:4349
0 0
Ale von je fakt rozdíl mezi tím, jestli s tím na průšvihovým místě plácne werksfahrer, nebo klučina, co jede s novým autem poté, co to minulé skončilo ve šrotu. Roto fakt nejni fabrika, která by šáhla do skladu pro nový kár. Takhle to fakt nemůže fungovat. Nevěřím, že pan Svoboda chtěl po Wendovi, aby držel krok s Mácou a Jarinem a už vůbec nevěřím, že jásal nad vytížením klempírny. Jasně, reklama Roto byla na všech fotkách, ale asi byla dražší, než se čekalo. Wendu mám rád a on to ví a doufám, že už i on ví, že nemuší bejt první v každej zatáčce, ale že na nej občas čekáme i na tej cílovej rampě. A já věřím, že se ho tam dočkáme a že von se dočká i toho chomoutu z bobkovejch lupenů na krku. Bude mu slušet a nemuší tolik chvátat smajlíksmajlíksmajlík
23. 7. 2012 20:2650 Upraveno 20:28
0 0
Myslím, že tady došlo na Bohemce k nějakému špatnému vyhodnocení situace.Byl nový spolujezdec,taky nově složené nové auto, první start v M.B.,problém na přejezdu,no a hlavně,co asi většině ušlo, nějaká děsná minela v souhře posádky v počtech a předčasné 2 minuty v časovce a tudíž 120 vteřin penalizace už před startem do první rychlostky.
Následně v nekoncetrovaném rozpoložení posádky/asi,zde pouze můj dojem/ nedbání na varování v podobě hodin s další časovou ztrátou cca 500 m ještě před onou nešťastnou zatáčkou,kde pak došlo k poškození vozu.
Myslím, že na Vendu se lepí i nějaká smůla,ale pro mne mimo i jiných věcí je nepochopitelný počet použitých spolujezdců od začátku sezony. To je špatně.
Nicméně talent tady rozhodně je, to je jasné.
23. 7. 2012 21:4951 Upraveno 21:54
0 0
No jen abych to uzavřel, to co jste prý všechno našli, zvládne prvňák za pět minut, jakýpak detektivovésmajlík. Jak už sem psal jinde, na internetu není všechno. Mimochodem v tomhle světě se pohybují i jiní jezdci jako Bujáček nebo Semerád. Možná že to ani nevíte. Když už bylo z mí strany hodně kritiky, tak je třeba taky něco navhrnout a ne jen kritizovat. Kdyby byl zájem, máme z rally svoje zkušenosti, pokud by Vašek chtěl na nějakým testu konzultovat některý věci, tak není problém se tam sejít. Hlavní je teď to, aby věděl co opravdu chce, efektní jízda je asi atraktivní, ale nenabízí tolik šancí k dobrýmu výsledku a dojetí. Rychlost mu nechybí, odvaha asi vůbec ne ,ale velmi zkrátka, neuškodilo by více jezdit efektivně. Pak se výsledky určitě dostaví.smajlík
23. 7. 2012 22:1852
0 0
Jen mimochodem, jaká je Vaškova oblíbená barva, myslím, kvůli designu toho auta. Určitě se každýmu jede líp s autem který i dobře závodně a barevně vypadá.
31. 7. 2012 09:0553 Upraveno 09:07
0 0
M-Rallyteam: Tak teď už tomu přestávám rozumět úplně. Na jedné straně "je nebezpečný sobě a svému okolí, neumí závodit" a "člověk šanci nedostane" a na druhé straně "máme z rally svoje zkušenosti, pokud by Vašek chtěl.."smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!