Redakce - eWRC.cz
30. 7. 2012 08:44 − 2676× − 12

Výsledky hlasování o historických rally

Před časem se tady na eWRC objevila výzva k hlasování o historických rally, kterou inicioval Stanislav Kafka. Dnes tady máme výsledky.

Historická rally komise dostala na začátku letošního roku nového šéfa, kterým je Stanislav Kafka. Ten nahradil Milana Pospíšila, který historickou rally komisi vedl dlouhá léta. První snahou nového šéfa bylo zjistit skutečný stav věci a náladu mezi soutěžními jezdci historických vozidel a mezi týmy. Zde na eWRC jsme anketu připomínali a nyní vám můžeme představit výsledky, které jsou podstatné hlavně pro jezdce a týmy, které se historických rally zúčastňují. Výsledky nejsou žádným způsobem závazné, ale určitě ukazují náladu mezi „historiky“, kterou je třeba brát v potaz.

Výsledky hlasování v souboru pdf ke stažení ZDE výsledky hlasování

Komentářů celkem: 12
Fox
30. 7. 2012 19:04
0 0
Já bych si jako známý šťoural a oponent dovolil trochu nesouhlasit s tvrzením "nyní vám můžeme představit výsledky, které jsou podstatné hlavně pro jezdce a týmy, které se historických rally zúčastňují."
Podstatné bude něco teprve poté, jestliže se někdy přihlédne k názorům těch, kteří tuto skupinu udržují při životě.
A to v drtivé většině z čirého fandovství a za svoje úspory.
Tudíž by bylo vhodné, aby se administrativa snažila těmto lidem jejich činnost usnadňovat a nikoliv ztěžovat nebo znemožňovat.
30. 7. 2012 20:17
0 0
Za sebe a moje kluky bych rád poděkoval Milanovi Pospíšilovi za dlouholetou a obětavou práci pro rallyesport.Novýmu vedení přeju,ať se daří.S názorem sťourala Foxe souhlasím ve všem.smajlík
30. 7. 2012 20:35
0 0
A bude vůbec přihlednuto k výsledkům ankety?Nebo se pojede "po staru"?A povolí FAS to co už zakázal?A vrátí se historici v původní podobě?Myslím i repliky postavené podle původních homologací.
30. 7. 2012 21:20
0 0
Ale,starej pes si tak nějak asi rozumí se starym vedením..smajlík
Pan Pospíšil tedy nějak nevím o tom,že by byl přínosem. Spíš zcela naopak.smajlík
Brrr,Pospíšil už nikdy nikam!!!
30. 7. 2012 22:27
0 0
Tak ač jsem mnohdy velmi a na 99% po právu značně kritický k řízení rallysportu v ČR, tak tady musím objektivně přiznat, že se nové vedení drží linie náprav blbin z FIA, které zahájilo už "staré" vedení sekce historických automobilů, a to hlavně v periodách J1 a J2,tedy v hist. automobilech od 1980 do 1990.
Asi každému je jasné, že pokud by se měly dodržet zcela zmatené předpisy FIA, tak třeba úzká Škoda 120 z roku 1981 s výkonem cca 80 koní by musela mít sedačky za cca 100 tis. /ks,odnímatelný volant,rám jako do S 2000,hasící systém, 6-ti bodové pásy, hasící systém a posádka velmi oblíbený HANS, přičemž FIA naprosto zapomněla na to, že existovaly automobily v kategorii "N" a "A" a neplést si to se skupinou "B", kde by podobné předpisy u aut s výkonem třeba 400 koní měly opodstatnění.
Je velké plus, že odpovědní lidé za historiky pochopili, že je potřeba ochránit domácí posádky před výše uvedenými nesmysly a upřednostnili záchranu domácího mistrovství před dodržením nesmyslů z FIA.
Nejsem sice rád za vyšší počet dvoudenních podniků, kdy je většinou páteční sekce v noci/kdo má nad 50, velmi dobře chápe důvody/,ale jinak výsledky ankety celkem dobře odráží náladu a názory jezdců hist. automobilů.
Jinak ještě malou poznámku, já mít vzácný originální historický vůz,tak ho mám naleštěný doma v "obýváku" a neničím ho na závodech,kvalitně postavená replika poslouží možná i lépe....
30. 7. 2012 23:16
0 0
Stando držím palcesmajlíksmajlíksmajlík
31. 7. 2012 10:53
0 0
Brukky nevím který vedení myslíš.Já se s Milanem znám osobně dlouhý léta z PAMK Klatovy.Za celý léta závodění nepamatuju že by mně a nebo někoho z mých známých poslal do p...e když potřeboval radu nebo informaci.A nemusel sem mu nosit "švestičky z naší zahrádky"!Podle tvojí reakce mám dojem,že ty ho budeš znát nejspíš od PC z různých diskuzí.Jeden člověk vedení nedělá!Ano,já si s Milanem Pospíšilem v mnoha věcech rozumím!smajlík
31. 7. 2012 12:20
0 0
Sterej pse.. Bohužel ho znám taky osobně! Víc se k tomu nebudu vyjadřovat.
Je to starej pán ze starýho vedení,kterej neměl sebemenší ochotu vyjít vstříc jezdcům a soutěžícím. Hlavně si dát svůj párek a chlebíčky,a na všechny kašlat.
Že jsou tady historici? Nezájem. Ale už se k tomu nechci vyjadřovat. Hlavně že je pryč.smajlík
31. 7. 2012 12:26
0 0
Ale no tááák, pán odchází, tak je slušnost poděkovat a věřit, že nové vedení to vezme (podle mě už vzalo) za správnej konec.
Fox
1. 8. 2012 10:37
0 0
Vrátníček: Přesně to o té výbavě a její cenové náročnosti jsem měl na mysli. Pomalu se blíží důchod a stále častěji si říkám, že bych vyplnil tu spoustu volného času, co najednou budu mít stavbou repliky mojí bývalé Žížaly (Lady 1300 nebo 1500).
Jenže když historik, tak historik ve všem všudy, tak jak jsme to kdysi opravdu jezdili: Rám svařený u kamaráda za flašku rumu, sedačky a volant zn. Metalex, sehnané použité od někoho kdo to už zabalil, 4bodové pásy z Moravanu Otrokovice, vačku nabroušenou od Petra Krejbicha atd....
To by se totiž dalo finančně utáhnout tak jako tenkrát. Sportovní hodnota podle mně stejná i bez toho, že bychom seděli v naleštěných zahraničních speciálech za miliony s výbavou za statisíce.
Místo Hansu a nehořlavých spoďárů džíny a triko s krátkým rukávem. Tak ta historie totiž skutečně vypadalasmajlík
jac
1. 8. 2012 20:21
0 0
Standa je člověk, který nepotřebuje a dělá to, protože ho to baví. Já s p.Pospíšilem taky nikdy neměl problém, ale vím, že občas uměl překroutit to, co řekl a to asi všechny ........ Stando, přeju Ti, aby jsi ty histeriky vrátil zase zpět na tratě tam, kam patří!smajlík
1. 8. 2012 21:32
0 0
Foxi myslím že džíny a bílé tričko už by asi neprošlo ale tehdy to bylo cool.Jinak prěsně souhlasím,Když historik tak vždy v provedení kdy v té určité době jezdil!Jestli originál nebo replika už je celkem jedno ale taky by to mělo mít origzbarvení.Jééé jak my čuměli v r.75-76-77 atd na vozy Marlboro,Shell a pod.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!