9. 8. 2012 07:41 − 3497× − 17 0

Semerád Rally team a Martin Hudec spojují síly

Co se stalo? Martin Hudec – stále se zrychlující pilot EVO IX byl požádán o spolupráci Josefem Semerádem nejen pro celý zbytek sezóny 2012.

Už při víkendové Rally Pačejov budeme svědky nového spojení Martina Hudce a Semerád Rally Teamu. Martin Hudec se poprvé posadí do týmového Mitsubishi Lancer EVO IX, které patří k nejkvalitnějším vozům této kategorie v České republice. Jak toto spojení vzniklo?

Josef Semerád, manažer týmu: „Martin Hudec je pilot, kterého vnímám od jeho začátků v rally. V poslední době jsme spolu několikrát hovořili i mimo závody a musím říci, že se mi líbí jeho posun kupředu, jak výkonnostní, tak i v přístupu k rally jako takové. V této, pro nás tak těžké době, jsem oslovil Martina, a jsem rád, že souhlasil minimálně do konce této sezóny.

Sám jsem přemýšlel i o variantě, že se do závodního auta posadím opět já až do doby, kdy se Máca rozhodne, zda se bude tomuto sportu nadále věnovat nebo ne. Myslím si ale, že varianta s Martinem Hudcem je rozhodně lepší a oboustranně prospěšnější. My budeme Martinovi poskytovat naši standardní péči a budeme se i s Mácou snažit Huda udržet na cestě vzhůru rallysportem. Startovat budeme s naším vozem od Pačejova a možná se i já časem připojím v některém z letošních sprintů. Na novou cestu se všichni velmi těšíme, a já doufám, že to bude i pro Mácu pozitivním obdobím, a že spolupráce s Hudem rozhodně neskončí s koncem této sezóny.“


Nový design vozu s nímž Martin Hudec v Pačejově pojede

Martin Hudec: „Já jsem velice poctěn tím, že si mě Semerád Rally team vybral, a jsem velice rád, že mohu klukům v této těžké situaci pomoci. Je to pro mne další hnací motor v práci kupředu, příležitost k mému výkonnostnímu zlepšení a zároveň je to pro mě velké ocenění mojí dosavadní cesty v rally. Semerád Rally team je jeden z nejzkušenějších závodních teamů s vozy Mitsubishi EVO IX v celé Evropě i se zkušenostmi z Mistrovství světa, a proto mé rozhodování nebylo moc složité. S Pepou se známe od mých začátků, kdy jsme se seznámili i s Bohoušem na mých druhých závodech ve Vyškově. Vždycky jsem si s nimi rozuměl. Martinem si taky velice dobře rozumíme, tak jsem si jistý, že bude v týmu dobrá nálada a komunikace.

Jsem také moc rád, že Martin od rally úplně neutíká, a doufám, že se opět brzo vrátí mezi nás do závodních vozů. Budu rád pokud se to stane a já budu moci být u toho. Martin je velký talent, chytrý mladý muž a věřím, že se s tím brzy vyrovná. Mým cílem v letošní sezoně je titul mistra ČR ve skupině N a věřím tomu, že mi kluci Semerádovi pomohou tento cíl uskutečnit.

Chtěl bych poděkovat mému dosavadnímu teamu za podporu a velmi krásné období, které jsme spolu prošli. Moc se těším, že se i přesto budeme setkávat alespoň v servisní zóně.“

Martin Semerád: „Prvotně bych chtěl moc poděkovat všem za vyjádřenou podporu všemi možnými způsoby. Obrovský dík a úctu si zaslouží všichni, kdo se nám snažili při nehodě pomoci. Je to pro nás pro všechny velmi těžké, co se stalo, a budeme se snažit jít dál. Děkuji také za obrovskou podporu projevovanou ze strany rodiny Boba Ceplechy a lavinu dobré vůle, které se nám dostalo a stále dostává od přátel, příznivců a vůbec každého, kdo má rally rád.

Já osobně se v nejbližší době za volantem rally auta nevidím, ale zároveň vím, že závody se staly nedílnou součástí mého života a nedokáži, a ani by to nebylo fér, držet se úplně mimo. Jsem rád, že Martin Hudec souhlasil a pojede s naším vozem na zbývajících soutěžích místo mě. Budu se mu snažit být maximálně nápomocen a doufám, že společnými silami s celým týmem dokážeme Martina posunout ještě dál.“


Sluníčko – samolepka

Změna a nové spojení Martina Hudce a Semerád Rally teamu jsou tedy vysvětleny. Semerád Rally team tak začíná po velmi smutné Rally Bohemia novou etapu svého působení v rallysportu. „Jsem nesmírně rád, že se ukázalo, že všichni okolo rally jsme opravdu jedna velká rodina. Děkuji touto cestou všem, kdo přispěli na podporu pozůstalé rodině Bohouše Ceplechy. Bobeš bude s námi navždy, a proto také vždy na všech našich vozech najdete jeho sluníčko. To se brzo objeví, jak ve formě špendlíku, tak i ve formě samolepky a budete si jej moci objednat na našich stránkách v eshopu. Výtěžek z následného prodeje půjde také samozřejmě rodině Boba Ceplechy.“

Komentářů celkem: 17
9. 8. 2012 08:09
0 0
tak to je super zprava ale ten design se mi vubec nelibi... po tech predeslich designech ktere byli super sem cekal neco extra.. ale samozrejme vim ze designem se nevyhravaji RZ GO HUD GO a macovi preji at se z toho co nejrychleji dostanesmajlík
9. 8. 2012 09:18
0 0
Prekvapuje me, ze po precteni tohoto clanku myslis na nejaky "design". I kdyz pri Tvem pravopisu se neni co divit....
9. 8. 2012 09:40
0 0
Já osobně bych v takovéto situaci vybral Míru Jakeše, nebo třeba Martina Bujáčka, protože mám pocit, že HUD s realizací svých startů opravdu žádné větší finanční problémy nemá (i když pro každého je to boj) Nasazení Martina Bujáčka by navíc bylo i symbolické, když se s Mácou narodili ve stejný den (a zřejmě měli i stejnou kojnou, která smrděla vysokooktanovým benzínem). Na druhou stranu, kdo jsem já, abych kecal Semerádům do jejich věcí, že ano? smajlík
9. 8. 2012 10:06
0 0
Správný přístup. Fandím vám a držím palce.Samolepku sluníčka si určitě koupím.
ps:barva auta nejezdí,ale nový design je lepší.
9. 8. 2012 10:11
0 0
Martin Hudec má vysoké cíle, vždyť na aktuálně vedoucího (Mácu nepočítám, protože ten asi do konce sezóny nepojede) Jarka Orsáka ztrácí skoro 40 bodů. Ale to je dobře a budu mu fandit, protože můj názor na něj prošel velkým vývojemsmajlík (přes všecky ty "znetvořené prsty" na fotkách a starší onboardy, kdy jsem ho spíš než za závodníka považoval za českého Blocka).
Tak ať se vám všem daří, přijdu se podívatsmajlík
9. 8. 2012 10:32
0 0
DND:nemyslel treba hudec titul ve sprintech?
9. 8. 2012 10:40
0 0
"znetvořené prsty" smajlík To mi nedělej smajlík
9. 8. 2012 11:58
0 0
Lotus tedy padá?smajlík
9. 8. 2012 12:05
0 0
Že se "akce Lotus" konat nebude mě napadlo hned po Bohemce... Kdoví, kdy a jestli se Martin do soutěží vrátí a jak mu to půjde.
Jinak jsem za tenhle článek rád, protože je z něj patrné, jak na tom Martin je a alespoň trochu vidět co bude dál.
No a že Hud přesednul z "růžové příšery" do něčeho normláně barevného, to je taky pozitivní zpráva smajlík Mě se nový design líbí - decentní a hezký
9. 8. 2012 12:25
0 0
Je dobře že Semerád Rally team nezanevřel na rally a že i Máca z toho kolotoče úplně nevypadne. Věřím, že nejpozděj během příští sezony je zpět.
9. 8. 2012 12:25
0 0
Libi se mi slunicko. Jak vzhledove, tak podstatou a principem. smajlík
9. 8. 2012 12:59
0 0
Nevím, jak je to přesně z hlediska psychologie, ale je potřeba se do auta posadit hned a jezdit nebo pak vznikne blok a člověk nezačne znovu závodit nikdy..
9. 8. 2012 16:34
0 0
Nikdo neví kdy ten blok vznikne.Důležité je,že nad tímto sportem nezanevřel a věřím v jeho brzký návrat.
Miloš-V
9. 8. 2012 16:39
0 0
Pepa Semerád opět nezklamalsmajlík těším se na Huda s nejkvalitnějsí technikou a ani si neumíte představit, jakou radost by mi udělal start Pepy! A Máca bude příští rok, Go Semiš Go!
9. 8. 2012 19:22
0 0
liposh:
Ti jezdci by se tam ve světě bez peněz možná dostali, v materiálním světě mluví jen peníze a tento PR článek to jen pěkně maskuje...smajlík
9. 8. 2012 20:48
0 0
Jo jo je na to potřeba nahlídnout z obou stran!! Máca se letos do auta už asi neposadí, starý Pepa na to aby stačil madým taky nemá tak je potřeba najít někoho, kdo má peníze a tomu šoupnout auto, které by stálo v garáži a nevydělávalo smajlíksmajlík
10. 8. 2012 10:34
0 0
Přestože je to velmi pěkně zaobaleno do PR článku, kde všichni zůčastnění projevují bezbřehé nadšení ze vzájemné spolupráce si myslím, že tohle řešení je hlavně "ekonomické".

Nicméně je to pořád lepší řešení, než to zabalit úplně (což by jim asi nikdo nemohl vyčítat) a pořád je tu šance na Mácův návrat za volant. I když to asi není jednoduché rozhodování.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama