22. 8. 2012 08:46 − 2648× − 17

Armindo Araujo – kde je skutečná pravda?

Armindo Araujo se nesmířil s vyhazovem od týmu Mini Portugal a ve vlastním tiskovém prohlášení uvádí trochu jiný průběh všech událostí.

Armindo Araujo se nesmířil s vyhazovem od týmu Mini Portugal a ve vlastním tiskovém prohlášení uvádí trochu jiný průběh všech událostí.

Připomeňme, že podle vyjádření týmu Mini Portugal si po Finsku spolu sedli a dohodli se na tom, že pro Arauja bude lepší dát si od závodění pauzu. Od Německa až do konce sezóny ho pak na místě jedničky týmu nahradí Chris Atkinson.

V prohlášení od Arminda Arauja je vše popsáno trochu jinak a vůbec to nevypadá, že by k rozhodnutí došlo po vzájemné dohodě. Zde jsou podstatné úryvky z jeho prohlášení.

1) Do sezóny 2012 jsme šli s jasnými představami (soukromník se 7 starty v MS, pozn) a zajeli zajímavý výsledek na Monte Carlu. Od Švédska jsme pak jeli v týmu Mini Portugal. Od Mexika se pak tým snažil svalit všechny technické problémy a chyby na jezdce Arminda Arauja a Paula Nobreho. Od toho okamžiku mně také tým Motorsport Italia (má na starosti vozy, pozn.) zakazoval tiskovky s tím, že se tam objevují negativní narážky na tým a Mini samotné.

2) 17. července jsem dostal od týmu pozvání na asfaltové testy, které se měly konat mezi 10.-12. srpnem. Během těch tří dnů mně nebylo umožněno vůbec testovat a byl jsem tlačen k tomu, že jsem nemocen a nemohu za Německa zúčasnit.

3) 15. srpna mně tým požádal, abych moje licence v týmu, která je vedena na Arminda Arauja, byla do konce sezóny převedena na jiného jezdce. To jsem samozřejmě odmítl. Další den mně pak tým oznámil, že už nejsem jezdcem týmu, samozřejmě bez nějakého konkrétního vysvětlení.

4) 17. srpna jsem shromáždil veškeré podklady a informoval tým Motorsport Italia, Mini Germany a Mini Portugal, že vše předávám svému právníkovi, aby chránil moje jméno.

5) Všichni moji sponzoři o tom byli informováni a souhlasili s tím, že všechny jejich reklamy budou z vozu odstraněny.

Na závěr chci dodat, že jsem vše oznámil i na FIA a čekám na jejich odezvu. Věřím, že pravda zvítězí.

Komentářů celkem: 17
22. 8. 2012 09:18
0 0
no vida...
zadny jezdec se preci nedohodne na tom, ze si da pauzu jen tak .)
to by i vysvetlovalo proc je mini jen cerne s napisem ATKO, to jsem zvedav jak dlouho tam atkinson vydrzi bez sponzoru...
no kazdopadne ho nejspis vystipali slusne, dost obvykly postup snad na vsech pracovistich. bud odejdes sam po dobrym a nebo si to zaridime jinak .)
22. 8. 2012 09:25
0 0
no vypadá to na pěknou sviňárnu. ale kdo ví jak to ve skutečnosti bylo. jestli je to ale tak jak řiká Armindo tak je to hnus.
22. 8. 2012 10:03
0 0
Je to smutné, nic víc mě k tomu nenapadá.
22. 8. 2012 10:13
0 0
Vždy když dojde k něčemu takovému, tak snad nikdo nevěří tomu co se píše v oficiání tiskovce. Bylo jasné že ho v týmu nechtějí a použijí veškerých dostupných protředků aby ho odstranili. A samozřejmě je jasné že Araujo se bude bránit. Takovéhle praktiky se ve světě dějí již léta, jen se o tom nemluví. Podle mě si Araujo zavřel dveře do dalších týmů tím svým prohlášením.
22. 8. 2012 10:30
0 0
Přesně tak, špinavé prádlo se na veřejnosti nepere. Je to neprofesionální a spíše to do budcnosti uškodí.
jac
22. 8. 2012 10:35
0 0
Připomíná mi to jednoho jezdce dříve jezdícího u Fordu...každopádně, jak píše Čejda, už se kluk pořádně nesveze, a když už, bude mít to nejhorší k dispozici. Na druhou stranu se mu nedivím, zaplatit si starty a vyštípat mne, nedával bych to právníkovi, lítal bych s tyčí od heveru...
22. 8. 2012 11:56
0 0
já bych řekl, že právo na tiskové prohlášení mají obě strany... navíc, když Armindo nebyl od teamu placený, ale naopak jim peníze přinesl. A jestli vydali prohlášení bez jeho vědomí... smajlík
22. 8. 2012 13:23
0 0
No upřímně, jeho výsledky stály za starou belu. Jestli to stěžování u Mini Germany není náhodou stěžování tam, odkud vzešel popud na jeho odchod...
22. 8. 2012 13:24
0 0
Čejdo, co měl dělat? Nechat si nakálet na hlavu? Nechat ze sebe za své peníze udělat blbce? Pokud je ta zpráva pravdivá, pak se tým choval jako mafiáni, jako naprostý hovada, nikoliv jako profesionálové... A má právo se bránit a je dobře, že se brání! Nevím, jaký o něho bude zájem na základě jeho výkonosti, ale každý slušný tým nad počínání tohodle "týmu" musí jen kroutit hlavou...
zajíc: Proč by jeho prohlášení, jeho obrana měla být neprofesionální?
22. 8. 2012 14:55
0 0
Jak to chodí,si stačí vspomenout na Meeka.Byl odstavenej smlouva,nesmlouva.A důvod?Prachy,prachy a zase jenom prachy!
22. 8. 2012 15:24 Upraveno 15:24
0 0
JV: Protože je opět jen jednostranné. Neřekl jsem nic o tom, že se tým zachoval správně nebo cokoliv podobného. Tým ale určitě má zajištěno, aby to žalovatelné nebylo. A pokud by Araujo své závodění kompletně platil, tak pro něj přece není problém pronajmout si auto odjinud... Pravda bude někde ve prostřed a proto si myslím, že profesionální není chování ani jedné ze stran a interní záležitosti měly zůstat interními.
22. 8. 2012 15:52
0 0
Zajímalo by mě,jaký marketingový nebo jakýkoli jiný přínos může pro značku Mini mít působení této trapné parodie na tovární tým v MS.
22. 8. 2012 16:58
0 0
Pokud pominu jeho nijak zvlaštní výkony,tak je to odnich velká sviňárna.Jak to vyplívá z jeho rozhovoru,tak by se jim líbilo si nechat jeho sponzory a on by byl jako nemocný.
Opravdu velký podraz a on je borec,že se to nebál zveřejnit.
22. 8. 2012 17:12
0 0
spíš by mě zajímalo, jak je to s Atkinsonem teda, jestli on musí taky něco platit nebo je placenej od Mini Portugal...
22. 8. 2012 18:13
0 0
Hadapa: čistě finanční, protože původní tovární tým (Prodrive), by dostal flastr jako prase za neabsolvování kompletního seriálu MS do kterýho byl přihlášenej.smajlík
22. 8. 2012 20:00
0 0
Hadapa, finn: Bez tohoto "továrního" týmu by nebyla možná homologace upraveného Mini označovaného 01B.
23. 8. 2012 09:41
0 0
Pokud jde o jeho kvality, pořád je to jezdec, který získal dva tituly P-WRC, a to v době, kdy tento šampionát měl svou úroveň (Prokop, Al-Attiyah, Flodin, Arai..). Proto by člověk opravdu čekal, že bude jezdit alespoň tak na úrovni Prokopa a ne tam, kde je..
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!