24. 8. 2012 12:36 − 2882× − 16

Tragédie v Austrálii

Lidský život si vyžádala soutěž patřící do Targa Championship u protinožců.

Lidský život si vyžádala Targa rally na jih od Adelaide. Podle Adelaide Now šla jedna ze startujících posádek ve vysoké rychlosti ven, následoval náraz do stromu, od kterého se auto ještě kutálelo ze svahu. Totožnost jezdce, který na místě zahynul, zatím média nezveřejnila. Jeho spolujezdec byl s vážnými zraněními vrtulníkem převezen do nemocnice.

Dle očitých svědků se vše odehrálo opravdu v ohromné rychlosti odhadem přesahující 100 km/h. Jedná se o třetí tragickou nehodu v oblasti Adelaide za posledních 13 let.

Komentářů celkem: 16
24. 8. 2012 13:09
0 0
Bože, ty zkoušíš, co ještě vydržíme? To už není možné. Přeji upřímnou soustrast rodině a spolujezdci brzké uzdravení. smajlík
24. 8. 2012 13:19
0 0
smajlík Tento rok je proste zakliaty
24. 8. 2012 16:16
0 0
Bože můj, "upřímná soustrast" se nikomu "nepřeje", ale například "vyjadřuje" a podobně!!! Navíc se vyjadřuje osobně, či písemně pozůstalým, ne v diskuzi na ewrc... To jako si snad někdo myslí, že nějací zatím neidentifikovaní Australáci študují ewrc? Nebo jim to má shaki posílat? Všechny tyhle smutné události jsou hrozné, ale ty hovadiny v diskuzích snad ještě horší...
24. 8. 2012 16:42
0 0
JV - jsi trošku přehnal ne? Každej má nárok vyjádřit svoje emoce, od toho tu diskuze jsou.
Tenhle rok je fakt nějakej prokletej, tolik neštěstí nepamatuju.
24. 8. 2012 16:58
0 0
je to hrozny, je mi lito pozustalych.. bohuzel. Jinak ale souhlas s p.Vratilemsmajlík
24. 8. 2012 18:05
0 0
Havarie k motorsportu odjakziva patria a pri tom pocte vsetkych sampionatov a sutazi, ktore su po svete, by som nepovedal, ze tento rok je toho nejako vela, skor je doba, kedy sa k nam tieto spravy dostanu prakticky okamzite. Vyvoj bezpecnostnych prvkov ide dopredu, kazdym rokom je to lepsie, ale ludske telo ostane nadalej krehke, ake bolo aj v minulosti.
24. 8. 2012 20:06
0 0
shifty: A proč? Když chce někdo "vyjádřit emoce", byť na diskuzním fóru, mělo by to mít snad hlavu a patu a ne z toho vyjádření udělat takovou pitomost! A když si vybavím celou řadu tragických událostí u nás i ve světě za poslední jen třeba dva tři roky, tak těch horlivých "kondolentů" je tady hafo a málokdo vůbec ví, nebo tuší, o co jde... Ale samozřejmě, je to každého věc... Mě jen připadá u těchdle tragických zpráv ta diskuze vždy až komická...
24. 8. 2012 21:05
0 0
Třeba ono "populární" R.I.P. To se tu objevuje při každé tragické havárce.Ale jsme snad v Česku,tak nechápu proč se tu musí používat "nějaká" cizojazyčná zkratkasmajlík.Asi nám tady starým ko....ům chtějí mládežníci ukázat že jdou s dobou.Ale nepochopili že my měli možnost jen ruštiny a to ještě povinně a tím pádem jsme na to sr..i.smajlík
24. 8. 2012 21:45
0 0
Možná by se i pro poučení dalo zvolit vhodnější místo (některé z vlákem ve foru, například), než přímo tady. A když už tady, tak forma poučení, by mohla být, vzhledem k obsahu článku, citlivější...
24. 8. 2012 21:59
0 0
Původně napsal Novej

Možná by se i pro poučení dalo zvolit vhodnější místo (některé z vlákem ve foru, například), než přímo tady. A když už tady, tak forma poučení, by mohla být, vzhledem k obsahu článku, citlivější...

To se omlouvám,nemyslel jsem to zle.Ale z druhé stránky:největší sledovanost ve videjích jsou právě havárky a všichni tady tvrdí,že to vidět nechcou!Tak co je vlastně to správné?
24. 8. 2012 22:13
0 0
Jo, ono legendární R.I.P., kde polovina pisatelů vlastně ani neví, co to znamená... Taky nějak nevidím přínos v tom psát pod každým článkem s tragickou nehodou R.I.P. a přát upřímnou soustrast. Každý takový článek přečtu, zamyslím se nad tím, občas i zvhlne oko, ale nějaké zviditelňování se v diskuzích pod takovými články nějakými teatrálními hláškami? Děkuji pěkně...
24. 8. 2012 23:14
0 0
Josef Vrátil,Hujer a Luky_CZ souhlas.
24. 8. 2012 23:49
0 0
hujer, tys nebyl první mravokárce...
25. 8. 2012 00:04
0 0
starej pse - souhlas, nemám rád RIPáky, jsem na to přímo alergickej, pokud jde o českou scénu, tak bych radši nechal podobné články bez diskuze, ale například zde bych ocenil i nějakou přesnější informaci pokud ji někdo četl někde na blogu nebo místních stránkách
25. 8. 2012 09:33
0 0
Chtěl bych se omluvit všem, které jsem svým příspěvkem naštval, nemyslel jsem to zle. Měl jsem původně napsán komentář na tři a půl řádku, potom jsem označil "Přeji", smazal kus původního textu a po tom smazání jsem se ve zbývajícím textu nějak ztratil, slovo "Přeji" jsem vložil automaticky na začátek věty i přes to, že jediné, co jsem chtěl přát bylo brzké uzdravení spolujezdci. Nad smyslem věty jsem se potom nezamýšlel a odeslal. Když jsem si později všiml, co jsem napsal, nešlo to už opravit. Bohužel. Takže prosím redakci, aby můj příspěvek opravila, smazala a nebo zablokovala diskuzi. Pokud bude pan Vrátil chtít, vyjádřím mu omluvu klidně písemně dopisem, či osobně. Děkuji
25. 8. 2012 15:42
0 0
Pane kolego, vůbec nešlo o nějaké naštvání a řeknu li to trošku nadneseně, šlo o "zaťukání si na čelo"... Tenhle problém tady byl řešen už vícekrát... Neštěstí nechodí po horách, ale po lidech. A bohužel, je součástí tohoto sportu. Že je toho letos nějak moc, až z toho mrazí, to víme všichni... Myslím, že pod takovou smutnou zprávou by nemělo být NIC, případně v nějaké diskuzi třeba to, že vzpomínáme na nějaké zážitky, nebo že nezapomeneme a tak dále... To je přirozený projev emocí... Není nic nelogického, když se stane neštěstí a odejde někdo, koho jsme znali, že napíšeme Franto, Karle, Martine, Josefe, nikdy nezapomeneme, nebo že vždycky budeme vzpomínat a tak dále... Beru... Stejně jako jakýkoliv projev nemilého překvapení... Ale, a to znovu připomínám, už se to tu řešilo, s "upřímnou soustrastí" jdeme osobně za pozůstalými, nebo se vyjádříme pozůstalým písemnou formou, ale v každém případě se většinou říká, nebo píše "dovolte mi vyjádřit upřímnou/hlubokou soustrast a tak dále"... To je jedna věc, podstatná... To druhé, neméně podstatné je to, že tenhle svůj pocit sdělujeme OSOBNĚ slovně nebo písemně pozůstalým... Když se na ewrc objeví zpráva o tragické havárii při rallye někde v Zimbabwe a je pod zprávou 50x napsáno od horlivých kondolenčníků "upřímnou soustrast všem pozůstalým", připadá mě to trapné, hloupé, směšné, hloupě teatrální... Vždyť ti pozůstalí o žádném ewrc neví, nečtou ho! To je úplně to stejné, jako kdyby jste otevřeli okno a sdělili to "světu" z okna... Ani ta redakce jim to přece nebude tisknout, překládat a posílat! Olouvám se za "vysvětlování", nemyslím, že by to bylo něco pohoršujícího a přimlouval bych se za to, aby redakce u těchdle zpráv automaticky diskuzi zamkla, aby se horliví kondolenčníci zbytečně nevzrušovali...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!