Ondřej Plšek - eWRC.cz
27. 8. 2012 10:31 − 2983× − 24

Sebastien Loeb: Mohl jsem jet ještě rychleji

Německou rally vyhrál s náskokem dvou minut, přesto dle svých slov mohl ještě kdykoliv zrychlit.

Páté vítězství v řadě, sedmé v sezoně a celkově již 74. prvenství v mistrovství světa. Taková byla Německá rally pro Sebastiena Loeba. Již před startem soutěže byl největším favoritem na vítězství a také svůj desátý start v Německu přeměnil již v devátý triumf, když na Jari-Matti Latvalu měl v cíli náskok dvou minut.

"Byl to skoro perfektní víkend a nebylo jednoduché zabránit chybám. Volba pneumatik byla obtížná a některé zkoušky byly hodně úzké," ohlíží se Sebastien Loeb za Německou rally. "Každopádně to nebylo lehké, ale cítil jsem ve voze dobře a jel jsem velmi vyrovnaně. Hlavní bylo nedělat chyby."

A chyby Sebastien Loeb v Německu nedělá. "Když jsme po pátku měli náskok dvaceti sekund, tak jsem věděl, že se můžeme trochu uvolnit. A když se mi v sobotu ráno povedlo ostatním dále odjet, tak jsem mohl jet v klidu. Ano, měl jsem jistě štěstí. Pršelo i nám, ale méně než ostatním jezdcům," přiznal Sebastien Loeb, který si na začátku druhé etapy vyjel rozhodující náskok.

"Samozřejmě jsem cítil tlak pronásledovatelů, ale když se odstup zvětšil, tak to bylo trochu komfortnější. Po druhém průjezdu Panzerplatte jsme věděli, že to je v pořádku. Měl jsem pocit, že bych mohl jet ještě rychleji, ale šlo o to neudělat chybu," dodal 38letý Francouz.

Komentářů celkem: 24
27. 8. 2012 21:57
0 0
Tož oco možu přijit?Koňa nemám sedlo už tým tuplem néé.A moje prognoooza je:Seb1 skončí.Seb2 bude mistrem světa! Ale!Nebude mistrem tolikrát v řadě jak Seb1 a už žádný jezdec tuhle "šňůru" neudělá!
27. 8. 2012 22:02
0 0
To by bylo pro MS jedině dobře !!!
27. 8. 2012 22:19
0 0
Tak nevím či je pro MS tahákem Loeb nebo někdo jiný.Zatím jestli sis všimnul tak je to "zatím" jenom Loeb!
Fox
28. 8. 2012 10:29
0 0
Nevím jak pro koho, ale mně na MS rozhodně netáhne Loeb. Ona ta jeho děsivě, nelidsky precizní jízda moc zábavná není. Ale to je věc vkusu, každý máme jiné nároky a požadavky. Otázka je, co dál, až Loeb letos nebo napřesrok skončí (a s ním pravděpodobně i Citroen). Jestliže FIA nezmění stávající předpisy, obávám se, že opět zůstane v MS jeden tovární a jeden polotovární tým. Při cenách techniky, se kterou se o titul bojuje, se těžko objeví nějaké větší množství nových talentů. Zase to bude soutěž několika málo posádek a největší zábavu bude jako dosud přinášet boj o "podbednová" umístění...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!