4. 9. 2012 14:38 − 2533× − 12

Václav Pech jun. po souboji s evropskou špičkou

Posádka EuroOil-invelt teamu Václav Pech jun. a Petr Uhel vstoupila do letošní Barum Rallye absolutně nejrychlejším časem.

Posádka EuroOil-invelt teamu Václav Pech jun. a Petr Uhel s vozem MINI John Cooper Works S2000 1,6 turbo vstoupila do letošní Barum Rallye absolutně nejrychlejším časem na první noční rychlostní zkoušce, která se jela v ulicích Zlína před zraky desítek tisíc diváků.

„Změny na voze se ukázaly co do konkurenceschopnosti jako velmi pozitivní a mně se s vylepšeným Miníkem jelo o poznání lépe. Po první, pro nás fantasticky vyhrané rychlostce, jsme druhý den zajížděli vyrovnané časy a drželi se na šestém místě s minimálním odstupem na soupeře. Předpokládali jsme, že v nastoleném vysokém tempu nemůže celá špička startovního pole dojet do cíle bez technických problémů či jezdeckých chyb a pořadí se bude ještě hodně měnit. Bohužel jsme to byli my, kterým se na začátku třetího dne soutěže přehřál motor, a Miníka bylo nutné odstavit. Příčinou závady byla nově instalovaná elektrická vodní pumpa, která nám sice přidala na výkonu, ale zároveň byla důvodem našeho odstoupení,“ komentuje průběh rallye ze všech událostí smutný Václav Pech jun.

„Doufám, že jsme si tímto vybrali náš příděl technické smůly. Zatím neznáme přesnou příčinu poruchy vodní pumpy. Tu se dozvíme až po zevrubné kontrole celé pohonné jednotky, kterou provede Prodrive. Nicméně jsme rádi, že vůz opravdu výrazně zrychlil. Dává nám to naději na dobré výsledky do budoucna. Nejsem šťastný, že nás takto potrápila technika na naší nejprestižnější soutěži, ale i taková může být odvrácená strana motorsportu…“ dodal k Barum Rallye generální ředitel Inveltu Ing. Jiří Jirovec.

Komentářů celkem: 12
4. 9. 2012 14:44
0 0
Já byl nadšenej, jak se Venca držel špičky!
A co problém s diferenciálem? Běžná únava materiálu, nebo co se přesně stalo?
4. 9. 2012 16:23
0 0
Nejsem schopný pochopit, proč právě Pech jezdí tolik let s autem neschopným konkurence.smajlík To by snad měla být nejsnáze odstranitelná nevýhoda.
4. 9. 2012 16:24
0 0
McTell: A s čim by měl jezdit, když třeba nechce sedat do atmosférický S2000? To mi pověz.
4. 9. 2012 16:28
0 0
Nó, pokud je ve třídě právě s atmosférickými auty, která jsou v této třídě nejrychleší, tak "babo raď".smajlík O jeho jezdecké kvalitě nemám sebemenší pochybnost!!!!
4. 9. 2012 16:32 Upraveno 16:37
0 0
odpoved: prisiel sponzor a povedal: sadni do Mini a ja ti zaplatim... tak tazke?,, nehovoriac o tom ze to auto ma brutalny zvuk a je prijemnym spestrenim poľa
4. 9. 2012 16:42
0 0
pro Maestro/// tak to bude. Na flek to ale není a ještě musí jít do rizik i do materiálu nesrovnatelně více než konkurence. Je ho škoda, jezdí opravdu rychle.
4. 9. 2012 16:42
0 0
Vašek jel suprově, až mě udivovalo, jak se držel špičky. Miník je super, jsem rád, že nesedlá Fóbii. Nemůžu si pomoct, ale motor Fabie na omezovači vydáva zvuk, jakoby se měl brzo rozpadnout. Mini, to je jiny kafesmajlík
4. 9. 2012 16:43
0 0
McTell: Onehdy v rozhovoru ve studiu ČT říkal něco na způsob že celý život závodí s turby a těžko by si zvykal na ovládání atmosférického motoru a že on ani Petr Uhel nejsou nejlehčí a v té atmosféře by to mohl být větší problém.
5. 9. 2012 01:10
0 0
Dalším důvodem možná může být blížící se konec atmosférických motorů S2000 a přechod na 1.6T,proto s miníkem má také víceletý program.
5. 9. 2012 08:14
0 0
Nechci být hnidopich, avšak v rámci osvěty chci pana Ing. Jirovce upozornit, že "zevrubný" znamená "stručný" nebo "povšechný", nikoliv "podrobný"... smajlík
5. 9. 2012 08:49
0 0
No, já nevím: zevrubný - detailní, podrobný, rozvedený (rozsáhleji vedený)
5. 9. 2012 09:54
0 0
smajlík
Taky vám to připomnělo onen legendární?

Policajt v akci: „Pane, nesvítí vám pravý heligón.”
„Snad halogén, ne?”
„Aaaa, tak pán je ještě i suterén?”
„Myslíte suverén, ne?”
„No tak pozor, příteli, používat cizí termity je občas rizoto, víte?”



smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!