WaRS&RS Racing Koutný pohoda, pak skoro pohroma

Humpolec pro náš ASK Hořovice team znamenal po více jak 2 měsíční pauze návrat do kolotoče rallye.

Tak dlouho se chodí se džbánem, až se toho hodně poláme. Humpolec pro náš ASK Hořovice team znamenal po více jak 2 měsíční pauze návrat do kolotoče rallye a moc jsme se těšili. Vozy prošli drobnými opravami. Petr vůz projel okolo baráku a Stránský s Myšákem si dal 5 x 6 km kopec v rámci KP 2012 kde si dojel pro 2 místo absolutně a místo dovolené ještě nadělil nový zadní diferák… A tak jsme ve čtvrtek dorazili do Humpoleckého areálu a zabydleli jsme se .

Tradiční kachnu v troubě nahradilo pár kuřat a jiné laskominy. Proběhl krásný večer s partnery , sponzory a kamarády . V pátek ránko jsme si takticky stoupli do fronty na administrativu skoro první. Což nám umožnilo vyrazit obhlédnout tratě a napsat si nějaké to povídání k RZ. Dvě tratě s poměrněm rychlým rychlostním průměrem a několik velmi atraktivních míst pro diváky,fotografy … Zajímavý závod a podívaná to jistila ( jsme netušil co v sobotu dorazí za pohromy :-D) . Skvělá organizace, super lidi okolo celých závodů , to je to, proč se závodí . . .Pochvala pro Humpolecké/Radounské .

Sobota 4 x 2 RZ celkem 101 km rychlostek, počasí super, nálada, rozpis a technika , vše bylo připraveno.

Hned po vyjetí ze servisu se u Myšáka objevil problém z udržením vozu v přímém směru,takže jsme si odtrpěli 1,2 RZ a zajeli časy někde hluboko v druhé desítce.Nemluvím o krizovce po 300 metrech od startu. Petr po prvních průjezdech dorazil s Cosou a netvářil se nadšeně.

Příčinou byla proražená pneu a ztráta několik minut. Myšák měl problémy s pneu .Vyřešilo se při prvním servisu a i Petr odjížděl v pohodě. Ztráta jistoty a koncentrace, znamenala vlažný průjezd 3,4 RZ a po přijetí do servisu nás hlavně děsila zpráva od Simony Koutné, že Petr jede opět na varovná světla.

Servis byla bitva o znovuzprovoznění Fordu , spojkové lanko, ztráta tlaku turba,vůz přestal dobíjet a zadní diferák se divně zvukově projevoval. No nic to k tomu patří. RZ5 byla pro myšáka s pohledu pohody a čtení rozpisu skvělá, čas shodný se Štěpánkem to nás potěšilo.To jsme netušili, co se bude dít na RZ 6 a že bude poslední co s Myšákem dáme . Od startu jsem myslel, že mám problém se spojkou, tak jsem byl na auto hodný a snažil se co nejmíň řadit atd. Cca 1 km před cílem se rozsvítilo mazání a to byl jasný konec . Motor a turbo se poroučelo do věčných lovišť . Petr s Fordem jel opět na varovná světla a v servisu se ukázalo, že zadní difr, je už jen zátěž a velký problém. Petr se i tak rozhodl pokračovat a zisk 4.místa je vlastně úspěch. Velké poděkování mechanikům za skvělou práci a nejen to …. Jardovi Paurovi, Frantovi Vlachovi,Luboškovi Brabců,Simče Koutné za servis a Jendovi Coperfiled Mikšátkovi za super online servis po telefonu a vyřešení potíží po ranní eskapádě s pneu (Já ti to říkal „vyměň gumy“). Co říct závěrem Bye Humpolec . . .

Díky všem partnerům,sponzorům,kamarádům . . . A jdem to opravit do Světlé moc času nezbývá . . .

Zvláštní poděkování fotografům, filmařům a zejména Jendovi Pružinovi, za jeho skvělé fotky . . .

PS: Máme fota i dalších posádek a stojí za to . . . pište si: pilotstransky@seznam.cz

Photo: Jan Pružina by Most

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!