Ondřej Plšek - eWRC.cz
12. 10. 2012 17:25 − 2820× − 14

Mini ukončuje tovární angažmá v MS

Značka Mini dnes oznámila, že příští rok se již mistrovství světa v rally nezúčastní.

"Mini po ukočení sezony 2012 své tovární angažmá v mistrovství světa ukončí. Dle předpisů FIA jsme se v roce 2012 zúčastnili všech podniků MS 2012, což byla podmínka pro homologaci Mini John Cooper Works WRC. Tím pádem je pro všechny zájemce nadále možné tento vůz provozovat. BMW Motorsport bude nadále s Prodrive pokračovat na vývoji turbomotoru 1,6 litru," uvedl Dr. Kay Segler z Mini v tiskovém prohlášení.

Tím pádem i končí spolupráce s Motorsport Italia. "Bylo pro nás velkou ctí, že jsme v mistrovství světa oficiálně zastupovali značku Mini. Spolupráce byla velmi úspěšná, vrcholem bylo jistě páté místo Chrise Atkinsona v Německu. Nyní se koncentrujeme na budoucnost a těšíme se na nové výzvy," reaguje na prohlášení Motorsport Italia.

Ukončení továrního angažmá Mini ale nebude mít dopad na Prodrive, vzájemná smlouva je nadále platná. "V aktuálním ekonomickém kontextu není rozhodnutí Mini neočekávané. Ale je dobře, že značka chce své vozy vidět na soutěžních tratích i příští rok. Nadále budeme dělat vše pro naše zákazníky a pro náš tým," uklidňuje situaci Richard Taylor z Prodrive.

Komentářů celkem: 14
12. 10. 2012 17:421
0 0
A ohledně Sorda je nejspíš jasno.
12. 10. 2012 17:592
0 0
No a Juho to má asi taky vyjasněný...
12. 10. 2012 18:063 Upraveno 18:09
0 0
Sordo má asi vyřešené Mini, ale spolu z JML mají asi největší možnost výběru
12. 10. 2012 18:484
0 0
Tak Juho muze jednat primo s Prodrivem. Nebo Motorsport Italia bude vystupovat jako ryze privatni tym a auta bude Prodrive nadale vyvijet tak i tak, takze by to zase tak cerne byt nemuselo.
12. 10. 2012 18:555
0 0
Ohledne Sorda je uz jasno nekolik tydnu, ze nekam odchazi, nikde se nemluvi, ze by mel zustat s u Mini. Jen je otazkou, jestli opravdu zvoli Citroen, nebo ho lapi Ford. A pokud by se Latvala nakonec nechal balikem penez ukecat, aby zustal u Wisona, tak ma problem VW a snazil by se ulovit aspon Sorda. Do toho se jeste plete i Ostberg, ktery taky by rad nekam do tovarny.. smajlík Ono to nakonec muze dopadnout vselijak. A smal bych se, kdyby Sordo kyvl uz na pevno Citroenu (coz sice uz bylo uvedeno, ale oficialne ne) a Latvala zustal u Fordu a Volkswagen zustal bez spickoveho jezdce ve druhem aute smajlík
12. 10. 2012 19:176
0 0
Škodasmajlík
12. 10. 2012 20:087
0 0
Peťan72: taky si raději počkám, jak to dopadne a souhlasím i s tím, že jakkoliv to celé vypadá jednoduše a jasně, možná ještě budeme valit oči, jak to šéfové rozseknou-tipuji, že VW překvapí.
12. 10. 2012 20:108
0 0
To je bordel... Jedna automobilka nastupuje, druhá končí :-( Už to nebude jak kdysi, že jelo více automobilek. Teď se tam budou točit tři až čtyři a basta...smajlík
12. 10. 2012 23:569
0 0
Jeste je tu Hyundai smajlík ale Mini je skoda mohlo jet 5 tovaren to by byla nadhera
13. 10. 2012 12:2910
0 0
To účinkování Mini v MS byl velkej amatérismus tedy...
13. 10. 2012 16:4611
0 0
To by se ovšem dalo pokračovat se značkami jako Škoda, Hyundai, Seat, Suzuki apod. (a to si myslím, že to Mini na tom bylo z těchto jmenovaných ještě dobře). Jestli ono to nebude zase o těch penězích, co... smajlík
15. 10. 2012 13:5412 Upraveno 13:54
0 0
Mluvit o amaterismu s pripade Skody? To snad nemyslis vazne... smajlík
15. 10. 2012 18:2513
0 0
A jak jinak bys hodnotil starty Octavie WRC a Fabie WRC?
15. 10. 2012 19:5014
0 0
Asi tak, ze bez penez nejsou vysledky, holt do toho nesypali tolik... a podle toho to taky vypadalo....
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!