1. 11. 2012 15:22 − 3978× − 37

Ukončení projektu Peugeot Delimax Total Team

Společnosti Peugeot Česká republika a Delimax oznamují ukončení projektu Peugeot Delimax Total Team.

Společnosti PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA a DELIMAX oznamují ukončení projektu Peugeot Delimax Total Team. Cílem projektu byla podpora posádky Pavel Valoušek / Lukáš Kostka reprezentující s vozem Peugeot 207 S2000 oba partnery v českém mistrovství v rallye.

Peugeot Delimax Total Team vznikl v březnu roku 2011 za podpory mezinárodní divize Peugeot Sport. Původně plánovaná roční spolupráce byla po dohodě obou partnerů prodloužena a pokračovala i v roce 2012. V barvách značky Peugeot tak Pavel Valoušek se speciálem 207 Super 2000 Evolution absolvoval dvě sezóny českého mistrovství v rallye.

„Rallyová zkušenost byla pro nás obrovskou výzvou. Výsledky v jednotlivých závodech sice zcela nenaplnily naše očekávání, nicméně stanovený cíl posílit povědomí o značce Peugeot v České republice byl splněn. Podařilo se nám podpořit jak image modelu Peugeot 207, tak i image značky v oblasti motoristického sportu. Věříme, že Peugeot Sport Česká republika v blízké budoucnosti otevře s chystanými speciály Peugeot 208 R2 a 208 R5 nové kapitoly v české rallye,“ prohlásil Marco Venturini, prodejní ředitel společnosti Peugeot ČR a vedoucí projektu rallye.

Komentářů celkem: 37
1. 11. 2012 21:22
0 0
Buď rád že nic nevíš.Já taky nic nevím a jsem rádsmajlík
1. 11. 2012 23:23
0 0
Je to smutné že rallysport u nás upadá,je to o financích které ubývají i velkým teamům.Není to o talentu,máš tak jed,nemáš sed na pr...li!!!!!!!!!!Tak to vidím já.smajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík
1. 11. 2012 23:25 Upraveno 23:25
0 0
To že Valda nepokračoval s Fabií nemá nic společného s rodinou Kopeckých, ale mohou za to lidé, kteří to Valdovi zajišťovali a co se týče konce spolupráce Peugeot CR s Valdou. Ruku na srdce, čekal někdo po letšní katastrofální sezoně něco jiného? Více se k tomu nebudu vyjadřovat, pokud mi k tomu chce někdo něco sdělit, kontakt na mě nebude těžké sehnat.
2. 11. 2012 08:53
0 0
Michalx: které konkrétně sponzory máš namysli? Někteří z nich ani nevěděli, že tým končí.....
2. 11. 2012 08:54
0 0
Nemyslim si, ze rallysport v CR upada. Jen je pryc doba, kdy se tu prohanelo 10 wrcu a jinych aut drahych na provoz. A druha vec je Cesky fanousek. Jedine co snad upada je konkurence mezi jezdci. Tento rok to byla one man show a jestli tomu tak bude i pristi rok,tak pak to teprve bude nuda. A dalsi veci jsou finance, coz radeji komentovat nebudu.
2. 11. 2012 09:05
0 0
one man show byla fakt nuda....rozdíly mezi auty jsou propastný...bohužel i mezi prvními čtyřmi...ale pokud to má člověk rád, jde si k tý trati soupnout....
2. 11. 2012 15:05
0 0
Jen bych rad zminil ze to ze to byla one man show neni jen diky autu,ale proste ze to Kopejda je na ceske pomery top jezdec! smajlík
2. 11. 2012 16:51
0 0
Původně napsal Pepa K.

info bez záruky: OPAKUJI BEZ ZÁRUKY - Delimax má nachystané love na R5 pochopitelně pažouta,návrat ke škodovce je téměř nemožný prý z důvodu jisté rodiny z Kostelce n.Č.L....

Kopecký je z Kostelce nad Orlicí.smajlík
2. 11. 2012 19:21
0 0
Toto beru trochu okrajově, nicméně podle článku také doufám v další fungování - jiného projektu - s jiným vozem, ať už to bude R5 nebo R2. Možná bychom si měli zvyknout i na to, že i třeba R2 jsou z pohledu automobilky zajímavé(... jsou to přeci hodně "civilní" auta) a určitě nebude ani pro místního špičkového jezdce toto auto jet žádná ostuda. Naopak, myslím, že do budoucna to bude čím dál zajímavější - pro všechny zainteresované...
2. 11. 2012 19:36
0 0
Valda proste neoslnil a auto nebylo sice Fabia, ale porad melo na solidni vysledky. Ty se nedostavily.. Doufejme, ze Delimax pokracuje a neco poridi. Milin: R2 budou pro automobilky zajiave az se FIA rozhoupe vypsat predpisy pro R2 s motory 1400 nebo 1200. Tyto tridy vylozene chybi vyrobcum i velmi mladym jezdcum.
2. 11. 2012 20:05
0 0
Peťan72: Jj, to jsem měl na mysli. Taky jsem četl vyjádření p. Hrabánka...

Jen bych teď a tady- při té příležitosti - a Tvém komentu - chtěl připomenout, jak moc kolika fandům a znalcům zde vadí časté a cituji: " zbrklé a nekompetentní" změny předpisů ze strany FIA...
Málokdo si uvědomuje, jak jde pokrok dopředu a, že to, co se nosilo včera, se už nenosí dnes. A ta nenáviděná FIA se s tím musí nějak popasovat - a nejlépe ku prospěchu všech - i když zájmy jednotlivých "skupin" se mohou lišit...
I proto si myslím, že jen kritizovat, je hodně laciné. A také si myslím, že, v poslední době prezentované kroky jsou dobré a přinese to užitek...
2. 11. 2012 22:43
0 0
No samotný Delimax nedávno prospustil pár lidí ...
jac
3. 11. 2012 07:35
0 0
Nehledal bych za tím žádné významné story a legendy, půl pravdy má Čejda, a že to Peugeot utnul, žádný div, žádné výsledky a hlavně, žádné peníze Peugeotu, který se musí sloučit s Citroenem i v ČR. K letošní sezóně Valdy se chystalo několik PR akcí Peugeotu, ten je všechny v první třetině roku zrušil právě kvůliva peněz.A bohužel bude hůř....
4. 11. 2012 10:23
0 0
kucera28: aaahhhaaa..takže tovární auto je stejný jako klientská verze....? Nebo že by třeba Mini mělo nějaký schovaný koně v kufru.... smajlík)))
4. 11. 2012 18:59
0 0
Stanli přečti si to pořádně. Je tam napsáno,že to nebylo JEN kvůli autu,ale i kvůli .... S tím se nedá než souhlasit.
4. 11. 2012 22:14
0 0
bobac: To je asi věc názoru....
5. 11. 2012 16:38
0 0
Pánové, nechci se Vám do toho moc míchat, nicméně nic není tak černobílé, jak to může vypadat.
Jak v dnes uveřejněném rozhovoru říká Andreas- práce v továrním týmu a soukromém je totálně odlišná. A to jsou soukromé a soukromé týmy...
Kdo toto pochopí, nemusí být pro něho šampionát, jako ten letošní, nudný a může s radostí vzdát slávu vítězům a čest poraženým. Uznání patří všem.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!