Ondřej Plšek - eWRC.cz
7. 11. 2012 16:20 − 2586× − 15

Volkswagen Motorsport rozprodává vozy Škoda Fabia

Na tým čeká poslední soutěž před startem nové sezony a tak nabízí k prodeji vozy, se kterými letos opanoval třídu 2.

Podstatnou součástí týmu Volkswagen Motorsport byly letos i vozy Škoda Fabia S2000. Celkem je tým nasadil do jedenácti soutěží z dosud odjetých dvanácti, jen na Novém Zélandu Volkswagen Motorsport chyběl. Z jedenácti startů si vůz připsal jedenáct vítězství v třídě 2, když desetkrát byl nejrychlejší Sebastien Ogier a jednou Kevin Abbring.

"Po jedenácti vítězstvích ve třídě bude tucet dalším potvrzením naší práce," řekl wrc.com šéf Volkswagen Motorsport Jost Capito. "Prvním a druhým místem ve třídě a pátou a sedmou pozicí na nedávné soutěži na Sardinii naši jezdci nedemonstrovali nejen svou mimořádnou rychlost, ale také ukázali, že jsou schopni dovézt své vozy do cíle chytře a rychle a také bezpečně. Škody nyní prodáváme, ale prodeje zatím nejsou potvrzené."

"Závodit v kategorii S2000 bylo dobrou zkušeností. Vedle mého týmu chci poděkovat i Škodě za její podporu. Nyní jsem rád, že po Španělsku se budeme moci již plně koncentrovat na první start s Polem R WRC a že budeme znovu schopni bojovat o čelní příčky," dodal Sebastien Ogier.

Komentářů celkem: 15
7. 11. 2012 17:46
0 0
Že bych si jednu vzal,to by soused čuměl,to je blázen do škodovek...smajlíksmajlík
7. 11. 2012 18:03
0 0
Hodně to žere, nevejdou se tam děti a kočárek, manželka by z toho lavoru díky svému vzrůstu na cestu vůbec neviděla, a když vidím, jak se k tomu ti kluci chovali ... to je drahá ojetina, takže do toho nejdu !
7. 11. 2012 18:07
0 0
Jak už sem někde psal,měly by si nějaké nechat,kdyby se Polo nepovedlo smajlík,at maj aspon šanci na top5 smajlík
7. 11. 2012 19:03
0 0
Předpokládám, že si aspoň jednu nechaj pro Andrease do MC a SWE, nebo do toho vlítne až v Portugalsku? Navíc mam tucha, že to už někde psali.
7. 11. 2012 23:35
0 0
Auta jdou do světa, ale je tu demokratický tlak na Škodu, aby se "postarala"o Wieganda (či Abbringa) a to nejlíp na tratích MS. Za to se má VW patřičně odvděčit podporou. Není to příkazem, ale jsem zvědavý jak si Mladá Boleslav rozdělí úkoly mezi sebe a importery. Škoda nebude sama schopná nasazovat Wieganda, Abbringa, Kopeckého, Lappiho nebo i Hanninena. Bez rozdělení mezi importery to nepujde. Úplně jasné není, jestli pojedou ERC nebo WRC-2. Hlavně jak se Škodě bude (ne)líbit, že v ERC nemohou bodovat značky.
8. 11. 2012 07:30
0 0
je to všetko super, len som trošku smutný z toho, že víťazstvá sa skoňujú iba z menom Ogier a VW a pod. ............. a samotna S 2000 - ŠKODA je v akomsi tieni, veľká škoda ŠKODY .... teda, že nepokračuje jej vývoj v smere WRC.
tož politika je i v autošporte.
8. 11. 2012 07:54
0 0
Fabia S2000 je snad největší český technický sportovní výtvor. Vítězí po celém světě.
8. 11. 2012 08:59
0 0
Subarák: Zcela jistě se můžeme dohodnout, že Fabia S2000 je vynikající,ale pokud nahlédneme do továrních podkladů tak čteme:motor Oreca za využití podkladů Seat,elektronika Magneti Marelli,hnací hřídele Pankl,podvozek Heggemann,tlumiče Rieger,brzdy Brembo,pneu Michelin,transmise XTrac....smajlík
8. 11. 2012 09:13
0 0
Vrátníček - Ach jo... Ještě nezapomeň říct, že škodovka neni česká a neni to škodovka ale volkswagen smajlík
8. 11. 2012 09:15
0 0
Taky mohl Capito doprohlásit pár hřejivých slov pro Škodu, třeba takto: Výsledky našich jezdců se Škodou potvrzují její mimořádnou vyspělost a konkurenceschopnost. Byli jsme překvapeni, jak vysoko se lze se Škodou S2000 umísťovat v té nejostřejší konkurenci. Škoda odvedla s tímto vozem vynikající práci, jejíž výsledky využíváme i při vývoji VW POLO WRC. Ambicí koncernu je nyní ovládnout jak WRC s Polem, tak regionální šampionáty se Škodou smajlík
8. 11. 2012 09:54
0 0
Vrátníček.....myslíš že jiné speciály jsou složéné přímo od výrobce.Všechny jsou jen skládačky od různých dodavatelů,jen záleží na tom jak se to povede složit tak aby to fungovalo viz Fabia S2000smajlík a nefungovalo viz Octavia WRCsmajlík
8. 11. 2012 10:29
0 0
Fanis a spol. Ale jistě,přece nikdo nezvládne stavbu závodního vozu úplně vlastními silami,všude se používají specialisté na komponenty a naprosto jasnou kvalitou Škoda motorsport a lidí v něm je sladění a výběr těch optimálních komponentů,což nebyla jednoduchá a rychlá cesta...ale na ten vzletně národní a mimo realitu citát subaráka jsem reagovat musel,jak je vidět ale na některých reakcích ,viz.sroubák,smysl mé poznámky byl zcela nepochopen ...myslím, že poslední český výtvor byl tak soutěžní favorit ,max.Felicia Kit,kde se aspoň to základní,tedy karoserie,motor a převodovka dělalo a vyvíjelo u nás...bez ohledu na vlastníka .
8. 11. 2012 16:44
0 0
Vrátníček: To co jsi tu vypsal jsou komponenty "pro všechny stejné", ale sami o sobě nic neznamenaj, pokud si je nedoladíš! A to doladění probíhalo myslíš kde?? Snad si nemyslíš, že příjdou tlumiče, brzdy, elektronika, příšroubujou to na auto a valej! U tlumičů musej nastavit kompresi a dekompresi (na všechny povrchy a jejich varianty), u brzd tuhost a do řídící jednotky musí nahrát nějaký mapy motoru a pod. Pak jsou tu věci jako příprava kastle, což samo o sobě musí něco splňovat a nejen kvůli jízdním vlastnostem, ale i pro snadnou údržbu nebo opravy. Pak uložení náprav, když to složej, tak rozložení hmotnosti a nevim co ještě.
A že si ty díly nevyráběj sami v dnešní době nic nesnižuje. Jednak to dělaj skoro všichni a ve výsledku to auto potom tak nestojí a jsou technicky vyspělejší a vyrovnanější. Výjimka je asi Citroen, kterej má vlastní tlumiče, možná i převodovku, ale kolik taky stál?
Ale to ty asi víš, jen je třeba si to včas uvědomit.smajlík
8. 11. 2012 19:43
0 0
hosi sorry,nechci byt ukamenovan,moc do toho nevidim ale myslim si ze skoda penize ma na to delat wrc ale proste asi chce vrazet penize jinam,kdyz maji na sponzoring MS v hokeji a na jine a jine odvetvi,myslim ze i tour de france tak penize urcite jsou,holt je davaj na jine aktivity nez se trhnout od VW a udelat si WRC,jestli jsem mimo tak sorry
8. 11. 2012 20:18
0 0
Mimo jsi a pěkně moc.Kdo je majitel Škodovky?Kdo tedy poroučí?
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!