Tomáš Singer - eWRC.cz
14. 11. 2012 21:35 − 4065× − 48

Chlapské rozhodnutí

Rozhodnutí Svazu rally neodjet zbývající volné podniky rally, je dle mého názoru velmi zbabělé a nekompetentní.

Rozhodnutí Svazu rally neodjet zbývající volné podniky rally, je dle mého názoru velmi zbabělé a nekompetentní. Jako by tedy přiznávali, že z jejich strany bylo něco zanedbáno a pořadatelé jsou nedůvěryhodní. Nemělo by se spíše odjet tyto podniky se vzorovou organizací a ukázkovou spoluprací pořadatelů, jezdců, diváků? Tak jako vždy po velkém maléru se najednou FAS ohání spoluprací s AJR, ale skutečnost byla až do těchto tragických havárií jiná. Několik měsíců spolupráce funguje, ale časem se zase dostane AJR do pozice nechtěných rebelů, kteří pořád něco chtějí. Kde jsou předjezdci z řad zkušených jezdců AJR?

Kde je respekt k radám o nezařazování toho či onoho nebezpečného úseku? A tak mohu pokračovat. Vše se časem vytratí, protože FAS to zatěžuje. Nyní budeme dělat převratné novinky. AJR bude kontrolovat trať a bude mít poslední slovo. Proč? Nepřehrávejte Vaši odpovědnost na jezdce. Budeme přidělovat zvláštní licence? Tento princip již fungoval (a dobře) před 30 ti lety. Ale nestačilo jen dokončit, taky musel být výsledek. Ve své podstatě dokončit rally si troufám i já se čtyřkolkou, ale asi když dojedu "půl dne“ za prvním v mé třídě, tak to asi neznamená, že mám to auto v ruce?

Nesnažte se pánové vymýšlet nesmysly, ale dbejte na to, aby stávající pravidla byla bezvadně dodržována, aby tratě RZ byly včas dodávány Vám, ale i AJR a po kontrolách se neměnily, aby někteří předjezdci nepředváděli jaké umí smyky, ale aby kontrolovali postavení diváků aby jste si z jezdců nedělali jen platící účastníky, ale aby jste je brali minimálně jako rovnocenné partnery. Takto se dá pokračovat ještě hodně dlouho.

Tomáš Singer – řadový člen AJR

Komentářů celkem: 48
14. 11. 2012 21:50
0 0
smajlík
14. 11. 2012 21:52
0 0
k tomu není co dotatsmajlíksmajlík
Fox
14. 11. 2012 21:57 Upraveno 21:57
0 0
Já bych naopak něco dodal. Už jsem to psal jinde, ale klidně to zopakuju. Tyhle výkřiky jsou sice hezké, ale pánům z Opletalky tak maximálně k smíchu. Vy jste ti, co je platí, tak se už konečně dopr... rozhoupejte a přestaňte jen mluvit a začněte konat. Zajímavé, že taková NHL klidně stávkuje a to jsou hráči za hru placení. Vy si to naopak platíte a ani si neumíte dupnout...
14. 11. 2012 21:57
0 0
Oh yeahsmajlík Slovo chlapa a totální pravda
14. 11. 2012 21:57
0 0
Ale je co dodat. Doufejme, že tato poslední tragedie pohne všechny zainteresované strany ke společnému dialogu a tratě budou nejen nejlépe zabezpečené v Evropě, ale také - pro všechny zúčastněné- bezpečné.
jac
14. 11. 2012 22:01
0 0
Tomu nemůžeš snad věřit ani sámsmajlík, v momentě, až utichne štvanice, budou jezdci zase rukojmím a "vydíraným", jak tomu bylo doposud.
14. 11. 2012 22:06
0 0
to fox:smajlíksmajlík,super napsano
14. 11. 2012 22:09 Upraveno 22:09
0 0
Původně napsal Fox

Já bych naopak něco dodal. Už jsem to psal jinde, ale klidně to zopakuju. Tyhle výkřiky jsou sice hezké, ale pánům z Opletalky tak maximálně k smíchu. Vy jste ti, co je platí, tak se už konečně dopr... rozhoupejte a přestaňte jen mluvit a začněte konat. Zajíma...

Přesně tak. Kdyby šoféři do Opletalky jednotně vzkázali, že nemusejí s ukvapenými opatřeními spěchat, že si dáváte pauzu do doby, než dokáží vymyslet něco rozumného, tak by konečně byla naděje na posun kupředu.
14. 11. 2012 22:17
0 0
Hezké,ale je nutno dodat: -už jsem to někde psal,ale jediná možnost je když jezdci nepřijedou na závod, který pořádá FAS. Vždyť se jezdí rally na slovensku, v rakousku, v německu,atd. A většina jezdců která se tam vydala tak si podniky rozhodně chválila!
14. 11. 2012 22:19
0 0
Kdo jde na rally jde na vlastní nebezpečí, jezdci,spolujezdci, diváci. to nejsou šachy. Ještě bych to všechno zpoplatnil ať tam je jen ten kdo má rally rád, ten rád zaplatí!
14. 11. 2012 22:19
0 0
Pan Ječmínek a jeho "kolegové" rozhodně nestojí za jezdcema. Kopou si jen za sebe a stále zaznívá já já já. On asi zapoměl,že ho někdo zvolil,aby hájil jejich zájmy.smajlík Ale to vedení teda fakt nedělá. Sedí si tam za naše peníze (a ne malé)a pro jezdce nedělá nic.
Moc korumpuje. Absolutní moc korumpuje neomezeně.
Ve Večerníčku o Krtečkovi byla hláška- zničit krtka.. Já říkám-zničit Ječmínka.smajlík
14. 11. 2012 22:23
0 0
Tento sport je u nás nepochybně na špičkové úrovni, jen ten nejslabší článek ne a ne probudit...
14. 11. 2012 22:25
0 0
K tomu není co dodat... ale jo je....
AJR dělala Tomáši co? Kdy splnila to co sama deklarovala? Kdy byl zveřejněn zápis z kontroly trati, kdy ajr jasně řekla tam ne tam nepojedem??? To bylo chlapské?? Fakt???
O ACR se bavit nebudu po debatě s některými členy a potom, co byl zvolen zase soudruh Ječmínek a medálního poradce dělá před kamerou vyklepaný Pátl nemá smysl tento spolek posuzovat.

Mimochodem pro Jac.. Kubo, dneska jim říkám kurfa kupte si inzerci a vysvětlete co je rally, jak se chovat a víš co?? Oni nemůžou, to nejde, oni nemají ani šanci lidi poučit.... to je jedinej spolek kde FURT něco nejde.
14. 11. 2012 22:26
0 0
A potřebujeme FAS???
14. 11. 2012 22:27 Upraveno 22:30
0 0
To,že zrušením Pražský srandy a Slušovic FAS potvrdí novinářům chybu na straně pořadatelů,mne napadlo okamžitě po jejich vyjádření.Proto s Tomášem Singerem velmi souhlasím.Že si ale nedovolili zrušit Sosnovou,to už nikde neproběhlo!Proč?
14. 11. 2012 22:30
0 0
potřebujeme národní sportovní autoritu. z jednoho prostého důvodu. Podle mezinárodních dohod ASN zastřešuje motorsport. A jen díky tomu jsou nehody na závodě řešeny jako neštěstí.

Nikdo ovšem neříká že ASN musí být FAS
14. 11. 2012 22:36
0 0
Původně napsal Pupa

A potřebujeme FAS???

potřebujeme, vždyť kam bychom dávali "přebytečné" penízesmajlík
14. 11. 2012 22:38
0 0
Když už je zmínka o předjezdcích, docela mě překvapilo, že letos jeli po trati Rz bez přileb. Což mi připadá docela divný, vzhledem k tomu že jezdí většinou jakoby byli závodníci.
Jinak si myslím, že zvlášť po všem co se dozví běžný občan z nejznamějších médií, bude k pořádání jakékoli rally velký odpor,třeba od místních samospráv nebo od různých aktivistů, kteří budou mít chuť být vidět za každou cenu,i když se budou dělat opatření jakýhokoli rázu. No uvidíme.
14. 11. 2012 22:47 Upraveno 22:53
0 0
Původně napsal starej pes

To,že zrušením Pražský srandy a Slušovic FAS potvrdí novinářům chybu na straně pořadatelů,mne napadlo okamžitě po jejich vyjádření.Proto s Tomášem Singerem velmi souhlasím.Že si ale nedovolili zrušit Sosnovou,to už nikde neproběhlo!Proč?

Myslím, že to bylo odůvodněno tímto: akce se koná na uzavřeném okruhu a diváci jí přihlíží pouze z bezpečí tribun (nejsem si jist doslovností). Což by například na PRS po zrušení nevýrazné, krátké a dle mého názoru zbytečné RZ na akcích tohoto typu s uzavřením vnitřních diváckých zón bylo také možné. Ve Slušovicích jsem přímo v areálu nebyl, tam to posoudit nedokážu.
14. 11. 2012 22:51
0 0
Omlouvám se za sprostá slova, ale jsou to přizdisráči s typicky českým přístupem. Než aby dali na stůl pořádné argumenty pro pořádání rally a že jich je, tak raději stáhnou ocas a ustoupí bulváru. Nádhera. smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!