17. 11. 2012 19:43 − 2647× − 17

Šéf Škody UK Zanchi: "Mikkelsen má mimořádný talent"

Mikkelsen se stal tak nejúspěšnějším jezdcem v historii IRC, a to ocenil šéf týmu Škoda UK Pierfrancesco Zanchi.

Třiadvacetiletý Andreas Mikkelsen se stal pro příští rok trojkou u Volkswagenu Motorsport. Opouští tak tým Škoda UK, se kterým loni získal titul v Intercontinental Rallye Challenge, a který letos s přehledem obhájil. Mikkelsen se stal tak nejúspěšnějším jezdcem v historii IRC, a to ocenil vedoucí týmu Škoda UK Pierfrancesco Zanchi.

"Úspěch Andrease v letošním roce je mimořádný. Byl to těžký rok, protože když obhajujete titul, je to vždy těžké. Měl velkou konkurenci ze strany jezdců Škody Motorsport a také několika dalších jezdců," řekl Pierfrancesco Zanchi, šéf týmu Škoda UK.

A i dále pokračoval ve chvále na norského soutěžního jezdce. "Jsem rád, že jsme byli součástí Andreasova vývoje. Stále si pamatuji Rallye Monte Carlo 2011, kdy jsme odstoupili po několika zatáčkách a teď po dvou fantastických letech jsme dvojnásobnými vítězi šampionátu. Andreas má výjimečný talent a pokud jej bude i dále rozvíjet, jak to teď dělá, tak má potenciál stát se jednoho dne mistrem světa. Myslel jsem si to před dvěma lety a myslím si to i teď, ale ještě více."

Komentářů celkem: 17
17. 11. 2012 21:041
0 0
Když ke konci budou dávat trochu víc bodů tak proč ne...smajlík
Fox
17. 11. 2012 21:282
0 0
Mohl bys svůj příspěvek o "dávání trochu víc bodů" objasnit ?
17. 11. 2012 21:513
0 0
Asi měl na mysli poslední soutěž kdy se body násobily koeficientem 1,5.
Fox
17. 11. 2012 21:554
0 0
A to byly určeny pouze pro Mikeše ?
Nebo pro všechny ?
Kdysi se ME jezdilo s koeficientem 0, 5, 10, 15 a 20.
Nikomu to nijak zvláštní nepřipadalo...
17. 11. 2012 22:095
0 0
Ty body byly pro všechny dle umístění,ne jen za první flek.Jinak promiň ale po pár diskusích jsem nabyl dojmu že jsi celkem v obraze co se týče rally.Teď mám pochybnosti.Klidně napiš SZ.
17. 11. 2012 22:566
0 0
Mikkelsen je hodně dobrej, uznávám ho, ale že by "Měl velkou konkurenci ze strany jezdců Škody Motorsport"- to jsou hrozný kecy. Škodovka určila, že IRC vyhraje Mikkelsen a tak to prostě bylo, protože konkurenty prostě na víc soutěží nepustili, aby mu nekonkurovali. Juho vyhrál 3x ze 4 startů, to jen tak pro objektivnost.
Těch více bodů na závěr je hlavně narážka na minulý rok, kdy se body v předposlední soutěži násobily koef. 1,5 a v poslední koef. 2. Kdyby ty soutěže byly delší nebo obtížnější nebo startovala větší konkurence než na ostatních soutěžích, tak bych to možná pochopil, ale nic takového tam nebylo, takže ze sportovního hlediska to byl podle mě nesmysl. Až bude někdo argumentovat, že byly podmínky pro všechny stejné, tak ano, byly, ale pro všechny stejně nesmyslné. Je to to samé jako kdyby se v hokeji nebo ve fotbale hrála poslední 2 kola za jiné body než ta kola předchozí smajlík
Fox
17. 11. 2012 23:117
0 0
Jak jsem již psal výše, koeficienty nejsou nic nového, byly tu už dřív.
Srovnání s hokejem či fotbalem nejsem schopen posoudit, tyto sporty nesleduji...
Fox
17. 11. 2012 23:238
0 0
A ještě dodatek pro hujera...
Tvých pochybností je mi líto. Sice se mi v šuplíku pořád ještě válí licence motoristického sportovce, kde u kolonky disciplína je zkratka AS a u výk. třídy číslo 1, ale jinak o rallye vážně nevím skoro nic...
18. 11. 2012 00:079
0 0
Fox: mam pocit ale ze koeficienty fungovali tak, ze za bodove umiestnenia si dostaval nasobok bodov. Na Cypre ale nasobok bodov dostaval asi len vitaz...preto to bol nezmysel.
Fox
18. 11. 2012 00:3810 Upraveno 00:39
0 0
Nene, všechna bodovaná místa se bodovala s koeficientem. I na Kypru...
18. 11. 2012 00:4611 Upraveno 00:48
0 0
maestro: myslim ze omyl. Cela osmicka na Kypru byla bodovana vice body. A to nejen Kypr, ale tusim i dve predchozi rally brala vice bodu, ale koeficient na kypru byl nevetsi. Duvod prece byl v posileni zaverecnych rally, aby se na ne vydalo vic jezdcu, kdyz rok pred tim uz tam nikdo nejel, jestlize meli tituly v kapse. Jinak Fox uvadi sice spravne koeficienty ME 20, 10 atd. Ale ty koeficient 20 prece dostaly nejvetsi a nejlepe organizovane rally, neco ve Francii, Italii, Albena Zlate Pisky atd., desitku dostavala treba Barumka, neco v Jugoslavii atd. Na titul ME stacilo solidnimu jezdci odjet rekneme 5 rally koef. 20 a pak uz jen hlidat situaci. Kdyz bylo potreba vyjel si nekam na desitku a byl titul v kapse. Jediny rozdil byl, ze to rozlozeni dvacitek, desitek atd. bylo v kalendari rovnomerne, ne jen konec roku..
18. 11. 2012 00:4912
0 0
Mikkelsen ma nepochybne talent a umi. Kazdopadne za 2 roky jen 4 vyhrane rally v IRC a zadna vyhra na asfaltu. Hanninen toho v IRC vyhral zdaleka nejvic.
Fox
18. 11. 2012 00:5213
0 0
Dokonalé shrnutí. Souhlas.
18. 11. 2012 01:5114
0 0
Ďakujem za opravu a ospravedlnujem sa za chybu. Potom jasne, podmienky mali vsetci rovnake.
18. 11. 2012 03:3315
0 0
Maestro: no ale zase se da polemizovat.. Rally, ktere umel Honza napr. Barumka a jine asfalty byly bodovany normalne. Zatimco tusim Wales a Kypr, kde to slo Mikkelsenovi byli bodovany lip. Otazkou uz tehdy bylo, je snad vitezstvi z Kypru ci Walesu kvalitnejsim vitezstvim nez treba na Barum nebo v Madarsku? .. Ale techto debat jsme si loni uzili moc, radsi se uz do nich znova nepoustet. smajlík
18. 11. 2012 08:3916
0 0
smajlíkzadařilo se... hodně štěstí v kariéře Mikkelsenovi...smajlík
18. 11. 2012 13:3617
0 0
Peťan72: pre mna bola minulorocna Barumka (aspon podla obsadenosti štarrt. listiny) najlepsi europsky pretek.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!