25. 1. 2013 10:04 − 3184× − 23

Tipovací soutěž se Subaru Czech Duck Racing Teamem o ceny

Nastal čas vyhlásit tipovací soutěž o ceny: 1. Subaru XV na víkend s plnou nádrží, 2.-3. dárkové předměty (čepice, trička) od Subaru.

Přátelé, fanoušci! Nastal čas vyhlásit tipovací soutěž o ceny: 1. Subaru XV na víkend s plnou nádrží, 2.-3. dárkové předměty (čepice, trička) od Subaru. A otázka?

Stačí tipnout, jakou bude mít Vojta Štajf s Petrou Řihákovou na Subaru WRX STI průměrnou rychlost na Arctic Rally 2013 a Rally Liepaja-Ventspils (průměr z obou průměrných rychlostí v km/h na jedno desetinné číslo).

Uzávěrka je 1. 2. 2013 a tipovat můžete přes facebookové stránky Subaru Czech Rally Team. Staňte se fanoušky a sledujte nás!

Komentářů celkem: 23
26. 1. 2013 10:5121 Upraveno 10:54
0 0
Martine sám si odpovídáš. Já sám si určuji kanály, které na získávání informací chci a nechci. Internet je obecný zdroj informací, kde si mohu vyhledávat mnohem širší spektrum z mnoha zdrojů. Poslední věta je hloupá. Sám se čertíš nad tím, co mi FB nutí. Je mojí svobodnou volbou, kde informace budu získávat. Bez jakékoli diskuze si uvědom, že pokud by nebyl internet, tak není FB. Bez internetu a e-mailové adresy bys neměl ani účet na FB. Nadřazenost a hierarchie zdrojů je jasná a neoddískitovatelná v časovém i věcném měřítku. Já ti FB nevyvracím tak mi jej nenuť. Určitě si kvůli absenci účtu na FB a nemožnosti soutěžit o Subaru žíly nepodřežu. Nejde obecně o FB ale o nutnost být v komunitě. Příští tým vyhlásí soutěž na Tvítru nebo Baduuuuu ( nevím jak se to píše ). Budeš se kvůli tomu registrovat ??? HOWG na téma FB z mojí strany.
26. 1. 2013 12:0522
0 0
Jak jsem sám podotknul, nikoho k založení nepřesvědčuji. Jen jsem cítil potřebu objasnit, co FB je, protože tu o tom očividně mnoho lidí nemá správnou představu. Na tvém příkladu je vidět, že se mi to bohužel moc nepovedlo.
Mně je jasné, že facebook funguje na internetu a že by bez něj nebyl, jednalo se pouze o příklad a podle mě dost výstižný, na tom trvám. FB skutečně funguje metaforicky spíš jako internetový prohlížeč, do kterého naťukávám jednotlivé facebookové stránky, které chci vidět a případně odebírat. Jde pouze prostředí a ne bezdůvodně hojně používané. A tahle soutěž zdaleka není to jediné, o co člověk přichází, jak už jsem naznačoval, na FB jsou zkrátka věci, které jinde nejsou a hlavně je každý fanoušek okamžitě vidí, aniž by musel prohledávat desítky webových stránek.
Jinak nevím, proč by měla být poslední věta hloupá. V zakládání účtu na eWRC a na FB nevidím rozdíl.
29. 1. 2013 00:2223
0 0
Dobrý den všem! Jsem akorát na cestě z Finska do Lotyšska. Dovolte, abychom to osvětlili. Tato soutěž je skutečně vymyšlena proto, aby propagovala naší novou týmovou stránku na Facebooku. http://www.facebook.com/subarurallyteaminfo Tyhle stránky se dají zobrazit, i když nemáte na Facebooku žádný účet. Jistě, máme vlastní týmové webovky, ale Facebook umožňuje mnohem jednodušší obsluhu, zejména ze závodů. Takže letos tam chceme dávat aktuální videa (viz teď z Arctic rallye) fotky a zajímavosti. Z těchto sociálních sítí je v Česku nejpopulárnější Facebook, tak proto jsme vybrali ten. Já u toho taky upřímně trochu tápu a na Facebooku nefrčím, ale kdo nás chce sledovat a fandit nám, je toto nejjednodušší. Takže komu se to nelíbí, tak si musí počkat na jinou soutěž třeba zde na ewrc. Ale na našem Facebooku právě budeme dávat soutěže častěji, tato první soutěž už má přes padesát tipujících a to jsou ještě 4 dny do uzávěrky! I přes dobré vztahy s ewrc totiž nemůže tento server uveřejnit o našem týmu všechny detaily... to by ani čtenáře ewrc nebavilo a od toho je právě Facebook. Doufám, že to chápete a držte palce do Lotyšska!
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!