15. 3. 2013 17:45 − 2601× − 5

Kladivo Racing představí tradiční vůz v netradičním designu

Reprezentanti týmu Kladivo Racing byli v posledních dvou sezonách v soutěžní kombinéze viděni jen sporadicky.

Reprezentanti týmu Kladivo Racing byli v posledních dvou sezonách v soutěžní kombinéze viděni jen sporadicky. Bratislavská stáj absolvovala ucelenější program naposledy v roce 2010 s Hondou Civic a v následujících dvou letech se zaměřila na vybrané starty se silným produkčním mitsubishi. Letos se však hodlá do účasti v rally opět náležitě obout, čehož důkazem je nejen podaná přihláška na Rally Eger, ale i plánovaná účast v kompletním programu letošního slovenského mistrovství.

Týmová posádka Martin Vaško – Viktor Kiss se pro letošek vrací do vozu Honda Civic VTi, se kterým se popere o co nejlepší umístění v hodnocení třídy 9 (třída pro sériové vozy s objemem motoru do 1600 ccm). Pestře zbarvený civic, jenž patří zvláště v České republice mezi nejrozšířenější a cenově nejdostupnější auta, pochází z týmu Adama Fabriky, který je motoristickým fanouškům rovněž znám svými aktivními starty v roli jezdce. Zatímco Martinu Vaškovi bude honda v novém nevšedním designu sloužit na podnicích slovenského mistrovství, Adam Fabrika ji provětrá v rámci vybraných závodů českého šampionátu ve sprintrally.

Účast ve slovenském seriálu je však jen jedním z cílů, které si Kladivo Racing pro letošní sezonu vytyčil. Zkušenosti, nasbírané závoděním v silném Mitsubishi Lancer osmé a deváté evoluce, by bratislavský tandem rád časem zúročil starty s další silnou čtyřkolkou, která by výrazně zpestřila slovenské startovní pole. „O konkrétní značce a typu vozu je zatím předčasné mluvit, netajíme se však tím, že plánujeme zrenovovat soutěžní speciál z poloviny 80. let, který by oživil nepříliš početné startovní pole kategorie historických automobilů,“ nastínil dlouhodobý záměr týmu Martin Vaško.


Foto: Pavel Pazderka

První soutěží, na které se Kladivo Racing v letošní sezoně představí, bude maďarská Eger Rally, konající se v termínu 5. – 6. dubna 2013. Bližší informace o stáji Kladivo Racing včetně fotografií z týmové historie je možné získat na oficiální webové stránce www.kladivo.net.

Komentářů celkem: 5
15. 3. 2013 19:091
0 0
luxusní design.smajlík
16. 3. 2013 10:162
0 0
K odvaze pana Vaška po Bratislavě nejde moc co dodat
16. 3. 2013 15:503
0 0
krasny dizajn
17. 3. 2013 00:174 Upraveno 00:18
0 0
Pekny design!!! Vim presne jakou fotku pouzili. smajlík Ne ze by to melo nejaky vyznam co se designu tyce, ale spis jako takova zajimavustka - na obrazku neni Honda Civic VTi, ale Honda Civic Type R prvni generace. Pozna se podle kridla, jineho predniho narazniku, sedadel Recaro a kola maji na rozdil od standardnich Civicu 5 sroubu (prevzato z Integry Type R). Motor v tom je taky jiny, blok je z Integry ale motor ma snizeny objem a ostrejsi vacku, takze z objemu 1.6 litru dava dost solidnich 185 koni. Je na tom aute oproti ''normalnim'' modelum jeste dost dalsich zmen (samosvor, zdvojene synchrony na dvojce a trojce, zadek karoserie vyvaren a spousta dalsich...) Je k mani jen s volantem vpravo, ponevadz se nikdy neprodaval mimo Japonsko. Dost dobra hracka smajlík
17. 3. 2013 09:335
0 0
Oifovo: Dík za info, samotného mě to netrklo - tak si představuji diskuzi na fandovském serveru.smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!