Redakce - eWRC.cz
3. 4. 2013 22:47 − 3189× − 37

Předseda Svazu Rally P. Schovánek v pořadu ČT Hyde park

Předseda Svazu Rally FAS AČR Pavel Schovánek odpovídal na otázky v pořadu ČT 24 Hyde park ve středu 3.4.2013. Zde je odkaz na záznam.

Předseda Svazu Rally FAS AČR Pavel Schovánek odpovídal na otázky v pořadu ČT 24 Hyde park ve středu 3.4.2013.

Zde je odkaz na záznam. (http://www.ceskatelevize.cz/specialy/hydepark/3.4.2013/)

Komentářů celkem: 37
4. 4. 2013 12:04
0 0
Pan Schovánek obstál smajlík bez diskuze.
A doprovodné video? Sorry, byl to pořad o neštěstích při soutěžích a tak bylo namístě. Když bude pořad o chuligánech při fotbale, budou tam hořet popelnice, auta, dýmovnice a lítat sedačky, nebo piksly se slzákem. A bude to taky namístě. Škoda jen, že jsem si nevšiml i nějakých osvětových obrázků, když jim video poskytl Svaz rally, aspoň tak to psali na stránkách pořadu.
4. 4. 2013 12:11 Upraveno 12:12
0 0
Michalin STR8: Určitě rallyověji vypadá objet ostrůvek v obci než kličkovat mezi barely nebo balíky. Ale v současné době "nabroušenosti" mnoha lidí na průjezdy rally v obcích ti spousta lidí řekne: "jezděte si mimo obec a když chcete snížit průměrnou rychlost, vyřešte si to jinak". A věř tomu, že i ti lidé, kteří se tento Hyde park dívali si více než rozumné odpovědi a vysvětlování P. Schovánka budou pamatovat ony záběry crashů z celého světa, které běželi na obrazovce za ním. A vysvětlení tvůrců pořadu, že "Všechny záběry, použité ve vysílání, nám dodal právě Svaz rally,..." je velmi alibistické, protože SR jim jistě dodal i spoustu materiálu o tom jak to má vypadat, kde diváci stát mohou, kde ne apod. a
záběry z bezproblémových průjezdů divácky exponovanými místy. (A zase mně Novej předběhl.smajlík )
4. 4. 2013 14:36
0 0
Naprosto a beze zbytku souhlasím s komentářem pana J. Vrátila. Vlastně bych měl spíš napsat bohužel souhlasím.. A úplně nejhorší je, že se to nikdy nezmění, u nás prostě ne. Bohužel budeme muset navždy tak trochu klopit hlavu a připadat si, jako bychom dělali něco rebelského, špatného.smajlík
4. 4. 2013 14:39 Upraveno 14:39
0 0
I já s p. Vrátilem souhlasím, obzvláště s tím o české povaze. Jako příklad sem dám jeden "postřeh" z Janner Rally: "Vždyť v regionu Mühlviertel se také závodilo v přírodním parku, navíc v nadmořské výšce téměř 1000 metrů. RZ 12/15 například projížděla turistickým centru nad Unterweissenbachem. Majitel horské chaty si vozil hosty nahoru do restaurace přímo přes rozbahněnou louku VW Transportéry obutými sněhovými řetězy. Horská louka byla tak „rozrajtovaná", že by pravověrného českého ekologa při pohledu na čerstvou oranici asi museli křísit."smajlík
4. 4. 2013 15:01
0 0
Rallye je pro obyvatele v okolí skutečně obtěžující zátěží, to si nedělám iluze. Ale to jsou i jiné lidské činnosti (zábavy/sporty). Po silnicích se běhají maratony, závodí cyklisté, kvůli peroucím se hovadům jdoucím z/na fotbal jsou taky pořád nějaký komplikace. Kravál pro okolí při koncertech taky asi není žádný med.
A že bych kvůli tomu volal po zákazu těchto akcí? Ne, prostě si zanadávám a zařídím se nějak jinak. Chce to trochu tolerance. Tohle tam asi mohlo ještě zaznít.
A další věc, která byla velmi aktuální po Barumce a Uherském Brodu - jedna věc je zavinění havárie jezdcem, má na to právo, je na uzavřené trati. Druhá věc je úmrtí diváka při takové havárii. Z toho nemůže být viněn jezdec. A to je taky málo v mediích zdůrazňováno. Pak jsou jezdci označováni za vrahy, což je samozřejmě hloupost...
Ale jinak za včerejší pořad vcelku smajlík
4. 4. 2013 15:26
0 0
Správný čech od roku 1989 NEMÁ ŽÁDNOU ODPOVĚDNOST - má jen práva, do kterých mu ostatní nemají, co kecat. Nevidí souvislosti, nezná podrobnosti, jen se domáhá práva rozhodovat o všem (třeba i jaderné energetice).
Jak tohle změnit? Nevím...
Do té doby ale díky médiím, jež lezou lidem do zadku (trochu jako v putyce), štvou tupce proti zájmovým skupinám, nebude mít rally na růžích ustláno.smajlík
4. 4. 2013 16:34
0 0
Já s panem Vrátilem taky souhlasím.A zkušenost s hledáním trati třeba na Šumavě?Klidně nepovolení tratě vám zařídí pražák,kterej jezdí na chalupu a řekne že tam jezdí aby měl klid.Pak v sobotu a neděli nastartuje sekačku na trávu,a večer se u ohně naleje a řve celou noc.Pak hledejte vhodnou trať!
xp
4. 4. 2013 17:03
0 0
Co se týče toho videa a jeho dodáním Svazem rally - pokud se dobře dívám, vidím obrázky, které jsou dovedně vystříhány (vybrány jsou jen havárie bez osvěty) z dobře udělaného videa Svazu, které má bezpečnostní smysl. Takže se obávám, že bylo dodáno v dobré víře, že aspoň Česká televize se bude chovat objektivně, ale zjevně se tak opět nestalo a bylo z něj vybráno jen přesně to, co chtějí ukázat "novináři" ve své honbě za senzací...
4. 4. 2013 17:32
0 0
Musím říct že pan Schovánek obstál na jedničku. Snažil se vše objasnit a vysvětlit a myslím že se mu to podařilo. Video na pozadí mi taky vadilo. Po závodech jezdím 36 let a za tu dobu jsem vyděl velkých ran že by se to dalo spočítat na jedné ruce. Potom to vypadá že jsou na rally jen samé bouračky. Jinak celkový pohled na pořád smajlík
4. 4. 2013 17:52
0 0
xp: Na http://www.mediasport.cz se píše, že Select Media s.r.o. je smluvním partnerem České televize pro vysílání pořadů ze všech disciplín... takže předpokládám, že jako promotér se na přípravě obrazové stránky pořadu podílel.
4. 4. 2013 20:51
0 0
Pan Schovánek je profík a odborník.Inu nezapřou se jeho aktivní mnoholeté zkušenosti. Rád na něj i Vaška Blahnu vzpomínám. Kdyby takových bylo víc, tak soutěže u nás jen kvetou. Bohužel to úsilí kazí takoví Ječmínkové, ti se vyjadřují nevhodně, nebo záměrně, nebo věci vůbec nerozumí..
4. 4. 2013 20:51
0 0
S p. Schovánkem souhlasím. Jsem z vesnice kde se rally jezdí a 90% lidí jsou pro. Těch zbyvajících 10% třeba brblá, ale musí se podvolit věčině to je DEMOKRACIE smajlíkCo se týče český povahy souhlas!! smajlíksmajlíksmajlík
4. 4. 2013 21:58 Upraveno 22:04
0 0
K tématu mám jen pár poznámek:
- O vysoké toleranci a zodpovědnosti u nás svědčí - bohužel - i některé příspěvky pod tímto článkem.
- Na Hyde Park občas koukám a dotazy-jak už tady někdo píše- chodí od diváků- přes FB, SMS, tel. Moderátor je někdy jen rozšiřuje-doplňuje-to je standardní postup. Pořad jsem viděl-i když někdy jen poslouchal- včera live. Pro mně to bylo velice korektní-od moderátora a dost dobře zvládnuté od pana Schovánka. Bylo mi ho trochu líto, když musel např. "hasit" zbytečnou aféru s podvodnými lékařskými prohlídkami.
K Lopeníku- je cca 1/2 roku po nehodě a stále se vyšetřuje a odpovědi-debata na toto téma byly ...nekonkrétní-právě s ohledem na neukončené vyšetřování. KOLIK lidí tady kritizovalo( a ještě stále kritizuje) pana Ječmínka, že těsně po nehodě automaticky nehájil jezdce, pořadatele, činovníky! ANO, opravdu jsme tolerantní, zodpovědný a moudrý národ... včetně rally komunity!
Ještě doplňuji- video- viděl jsem záběry M.P. ze Švédska, které komentoval - a dobře - host. Pak už jsem více poslouchal, než koukal. Pokud tam byly havárie(asi se na to ještě jednou podívám), je to v pořádku-na toto téma byl pořad nastaven... tak co má být?
5. 4. 2013 08:08
0 0
No, pořad byl o rally, ano, hlavně o bezpečnosti rally, samozřejmě s velkým důrazem na loňské nešťastné události. Ale ten pořad tvoří diváci svými dotazy a nebyly tam pouze jen dotazy na havárie. Uvedu to, proč se mi ty sestříhané záběry (mimochodem žádný záběr nebyl až do té chvíle, kdy posádka obvykle bez vážných zranění z auta vyleze, takže člověk, který neví jaké bezpečnostní prvky závodní vůz má, z toho musel usoudit, že se ročně na rally zabije tak 20 až 30 jezdců)nelíbily: Na rozhovoz se se mnou dívala moje maminka, která o rally ví pouze to, že se to jezdí autem, ale jistě pokaždé, když někam na závody jedu trne strachy, po loňských událostech a jejich madializaci samozřejmě dvakrát tolik. Po shlédnutí těchto záběrů bude trnout pětkrát tolik. A nejen ona, ale i spousta ostatních diváků tohoto pořadu. Prostě mi to přišlo silně nevyvážené.
5. 4. 2013 09:23
0 0
Chorda: Mám naprosto stejný názor. smajlík
5. 4. 2013 10:39
0 0
http://www.novinky.cz/domaci/298151-sobotni-pulmaraton-omezi-dopravu-v-metropoli.html
Tak schválně - kolik křiklounů se bude dožadovat zrušení této kratochvíle několika lidí, kteří svojí zábavou omezují svoje okolí a blokují dopravu? smajlík
5. 4. 2013 12:56
0 0
Pavlovi Schovánkovi 1, samozřejmě šlo několik věci říci lépe, ale v bezprostřední atmosféře studia je to vše podstatně těžší. Záběry z havárií na pozadí podle mne byly O.K., aby si laický divák uvědomil, že na automobilových závodech se bourá, snad mi k tomu jen chyběla zmínka - tolik bouraček a zádný mrtví ba ani zraněný !
Opravdu důležité bylo vypíchnutí vlastní odpovědnosti každého diváka...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!