--> -->
8. 5. 2013 17:29 − 2798× − 50 0

Na powerstage by se mohlo jezdit o pořadí

FIA stále hledá cestu, jak ještě více zatraktivnit powerstage. Jednou z možností je, že by se tam přímo jezdilo o výsledné pozice.

FIA stále hledá cestu, jak ještě více zatraktivnit powerstage. Jednou z možností je, že by se tam přímo jezdilo o výsledné pozice.

Důvod je jediný – současné bonusové body za powerstage stále nejsou dost velkým tahákem pro televizní vysílání. FIA proto přemýšlí, co by se mohlo od příštího roku změnit. Nejpravděpodobnější varianta je pak ta, že by se na soutěži přímo určovalo konečné pořadí v soutěži.

Konkrétní představa je ta, že by takto jelo o konečný výsledek prvních 10 posádek v průběžném pořadí. Nejprve by jeli ti, co jsou na 9. a 10. pozici. Vítěz by byl devátý, poražený desátý. První dvojice by si to pak rozdala o celkové vítězství.

To by samozřejmě bylo proti dosavadním zvyklostem rally, protože vítěz by mohl mít součet časů horší než druhý v pořadí. O návrhu se má jednat 24. května v Ženevě.

Komentářů celkem: 50
13. 5. 2013 12:16
Upraveno 12:18
0 0
milín60: No ano, právě kvalifikace byl rozumný nápad a myslím, že jej nikdo příliš nekritizoval (a i v tomto případě byly různé návrhy, ale zvítězil ten nejrozumnější), se Superrally trochu problém mám, ale uznávám, že diváci by byli poměrně ochuzeni, takže "budiž", o Powerstage nemám dobré mínění dodnes, ale opět jsem ochoten připustit, že to byla úlitba TV přenosům a tudíž "zviditelnění" rally. Ale toto už se mi zdá přes práh a jako zviditelňování rally za každou cenu. A toto se mi zdá jako příliš vysoká cena.
13. 5. 2013 12:18
0 0
hujer: tak až na vyjímky, mají i dnes rz cca 400km. Zatím!

...rally už zůstane okrajovým sportem a žádné uváděné tanečky jí nemůžou pomoci. Ty PS se můžou klidně jezdit s přívěsným vozíkem, ale ty chlapy co čumí v hospodě na jiné sporty to zajímat nebude...
13. 5. 2013 12:23
0 0
pak se přímo nabízí otázka, proč vlastně jezdit v pátek a v sobotu erzety, když by stačilo odjet jen tu jednu erzetu a v pořadí daném kvalifikací. to by se do té hodiny TV přenosu vešlo.

jinak, superally nikdo neskousnul a teď v Argentině se ukázala její debilita, když auto na podvalu "zajelo" i s penalizací lepší čas, než to na trati.
navrhovaným nesmyslem se neřeší jen jedno umístění a 2-3 body, ale CELÁ rallye. když s tím plácnu, nebudu "pouze" druhej, ale nebudu vůbec, zatímco jinak bych si mohl užívat náskoku získaného během 2,5 předchozích dnů a hlídat své vedení. nebo mi snad někdo chce říct, že v souboji o první-druhé místo budu druhej i po odstoupení? to byla obrkonina, takže by to někoho napadnout mohlo smajlík
13. 5. 2013 12:50
Upraveno 12:54
0 0
Tak třeba já už jsem tuším včera napsal pod články asi 3x-např i v souvislosti s "krásnou" myšlenkou, že se dočkáme, že bude vyhrávat Ken Block..., napsal jsem to už mnohem dříve a napíšu to tedy i znovu.
Myslí si snad někdo, že na dnešní PS kvůli 3-2-1 bodům riskuje někdo na dobrých bodech do té míry, aby ztratil všechno? Riskuje vůbec kdokoliv během celé soutěže do té míry, aby ztratil celý víkend? Riskuje někdo třeba poslední den do té míry, aby přišel o druhé, či jiné dobré místo? Vždyť o tom je to celé sakumprdum- jet tak, abych co nejvíce získal a ztratil co nejméně. Tak proč dělat humbuk kvůli nějakému nápadu s nově pojatou "pofidérní PS"?
Když to zjednoduším, tak kdo je "blb", rozvěsí to kdykoliv, komu to pálí, jede hlavou, aby získal...
13. 5. 2013 13:01
0 0
s poslední větou souhlas, ale jinak? při PS se jede o doplňkové body, které pořadí na špici nemění, ale v tomhle paskvilu se má jet o změnu pořadí bez ohledu na vytvořené časové rozdíly. v tom vidím největší rozdíl a taky největší nespravedlnost-blbost je asi výstižnější
13. 5. 2013 13:10
0 0
No, pokud by tuto blbost zavedli, možná bychom si tady mohli přečíst .... za fiktivní situace: kdy - pro mnohé znalce už naprosto nudný Ogier s náskokem 5 minut na debilní PS urazí kolo o obrubník a přepustí 25 bodů- třeba tabulkově zaostávajícímu Sordovi, příspěvky, ŽE "ZaplaťPánBůh za to, že šampionát snad zase nabude alespoň trochu dramatu..." smajlík
13. 5. 2013 13:17
0 0
Ale to přece není o dramatu, ale o tom, kdo je nejrychlejší. Ale bude-li ten Ogi nestále dojíždět s velkým náskokem, nedá se holt nic dělat.
13. 5. 2013 13:27
Upraveno 13:32
0 0
Já Vám, pánové, rozumím. Ale cožpak jste už letos, či vůbec ještě před začátkem sezony, nepřečetli "málo" komentů, že po "nudě Loeb" přichází "nuda Ogier"? Tak pro tyhle znalé komentátory a jejich moudré komenty to může být to zdramatizování.
A, kdo, že to povětšině vyhrával ty PS? Že by to byl téměř vždy první Loeb, letos i první Ogier. No a někdy holt ten palbič v rámci Superraly, který urval alespoň něco.... a jak tomu rozumím, mohl by urvat "něco" i ponovu, pokud by se stačil znovu prokousat do té TOP 10.
Vážně si myslím, že je to mnoho povyku pro nic.

Jen si připomeňme některé ty komenty a třeba i to "luxování" trati- vždyť dobrý soutěžák se přece musí vypořádat se vším... proč ty kvalifikace - vždyť Loeb uměl vítězit i tak.... a straně druhé nuda.... nuda..... nuda.... ON... či TAMTEN.... zabil, zabije rally....
13. 5. 2013 14:25
0 0
v tom případě by byly nejnapínavější neměřené průjezdy posádek, které by díky tomu mohly jezdit krásně bokem a pořadí by se na samém konci losovalo. tím by bylo téměř na 100% zaručeno, že by vítěz nebyl nikdy stejný smajlíksmajlíksmajlík
13. 5. 2013 15:27
0 0
....... a tím pádem by to bylo krásně koukatelné, vyrovnané a hlavně nenudné a náležitě DRAMATICKÉ. Jen se já Optimista trochu pesimisticky obávám, že by někdo mohl mít přeci jen ku....vský štěstí a pořád by to losování vyhrával, kor, kdyby to bylo jako onehdá v K. V. .... a co pak s tím... To už by pomohl snad jen Boží soud. Ale tam by byl momentálně vlastně zase zvýhodněný náš oblíbený bohatýr Žeňa, když přes zimu shodil nějaké to kilíčko a nabral fyzičku, tak to už vážně nevím. Radši to nechám koňovi, pokud možno s tou největší hlavou. smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->