23. 5. 2013 12:06 − 3412× − 63

Elegantní řešení krize řízenou otočkou – by Semerád rally

Již v tiskové zprávě z úspěšného startu na Rally Prešov se objevila zmínka o řízených hodinách na RZ 1 této soutěže.

Již v tiskové zprávě z úspěšného startu na Rally Prešov se objevila zmínka o řízených hodinách na rz 1 této soutěže. Josef Semerád s Radovanem Moznerem, posádka startující v barvách PEVA racing tímto manévrem ušetřila drahocenný čas, potěšila mnoho přihlížejících diváků a koneckonců pobavila i posádku samotnou.

Konečné umístění této posádky – 1. místo v kategorii produkčních vozů bylo ve velké konkurenci zaslouženě vybojované.

"Po startu hned na první rz jsme udělali něco jako kontrolované hodiny, které neznamenaly větší zdržení , či poškození auta a tak jsme je nakonec brali jako zpestření a zároveň zdvižený prst," uvedl k situaci sám jezdec.

Video dáváme ke shlédnutí široké veřejnosti i jako důkaz toho, že piloti rallysportu jsou opravdu lidé, kteří své řemeslo znají, dělají ho s hlavou chladnou a nejsou to blázni, kteří se řítí bezhlavě mezi stromy bez špetky zodpovědnosti.

Komentářů celkem: 63
23. 5. 2013 13:01
0 0
Mazáksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík
23. 5. 2013 13:28
0 0
No "mazák" je spíše spolujezdec jak je přikšírovanej smajlík
23. 5. 2013 14:08
0 0
Za to pripoutani davam palec dole. Pred Pepou klobou dolu smajlík
23. 5. 2013 14:41
Upraveno 14:41
0 0
Hmm, jestli někdo vozí HANS tímto způsobem, tak se nedivím zraněním páteře... smajlík
Jinak perfektně zvládnutá krizovka. smajlík
23. 5. 2013 18:20
0 0
Já si myslím, že právě proto, aby si zranění nezpůsobil. tak se snažil Hans dostat zpod pásů. Aspoň já znám hezkých pár lidí, kteří mají první starost po startu zbavit se Hansu. Je to dost obtížné, ale jde to. To je ta zhovadilost, že člověku nutí něco, co bytostně nechce, ale musí! Sbohem zdravý rozume...
23. 5. 2013 18:31
0 0
Bytostně spousta lidí nechce ani helmu a nehořlavé prádlo. Znám spoustu lidí, co se nechce připoutat...je to zhovadilost je k tomu nutit? Podle některých ano...než mají nehodu a místo lehkého zranění se zabijou.smajlík
23. 5. 2013 18:36
0 0
Gille zcela nesmyslně pleteš hrušky s jablkama dohromady. Tady se nikdo nebaví o poutání, o nomexu, o helmě. Tvůj příspěvek je trochu zcestný. Jako vždy. smajlík
23. 5. 2013 18:38
0 0
Však ho nikdo nenutí aby jezdil s HANSem smajlík
23. 5. 2013 19:06
Upraveno 19:10
0 0
pačes: Proč zcestný? Všechny tyto věci přicházely postupně k vyšší bezpečnosti. Takže nechápu míchání hrušek s jablky. Jako vždy jsi mě pouze nepochopil, protože nechceš.smajlík
23. 5. 2013 19:58
0 0
víš, Gille (zase se utkáváme...), o helmu, nebo nomexový spodky si nikdo nic nezlomil smajlík
23. 5. 2013 20:05
0 0
Gill: HANS nemá v rally co dělat. Bezpečnost nezvýší.
23. 5. 2013 20:08
0 0
nutit někoho používat pásy je nesmysl! každý přece "musí" použít pásy, protože ho to v případě nehody zachrání! ale s tím HANS je to vážně jiné...
23. 5. 2013 21:10
0 0
Gill - Podívej se ty chytrolíne, je mi jasné, že debata s tebou je ztráta času, ale přece jenom: Jestli jsi aspoň průměrně inteligentní, tak sis jistě všimnul, že se po zavedení Hansu objevily úrazy, které předtím nebyly. Netvrdím, že Hans nemůže nikdy a ničemu pomoci, ale jelikož těch zhmožděných, zlomených a štíplých obratlů, polámaných žeber a klíčních kostí je už opravdu hodně, tak by snad bylo fér, kdyby si člověk mohl sám rozhodnout, jestli do toho rizika s Hansem půjde, nebo raději bude riskovat možnost zlomení vazu!?! Jsi schopen pochopit, že s tím heblem za krkem má ten dotyčný opravdu strach o své zdraví??? A když je prostě přesvědčený, že ten Hans za ty zranění opravdu může, tak jak se mu můžeš divit, že hledá způsob, jak to vydírání ze strany FIA obejít? Vždyť opravdu je jen možnost startovat s Hansem nebo sedět doma! Tak jak to můžeš zlehčovat? Jestli máš zájem, tak ti Lumír Galia může povyprávět, jaké to je mít dva rozdrcené obratle, kdy půl roku nefunguješ vůbec a druhou polovinu roku se cítíš jako kripl a celou tu dlouhou dobu se těšíš na další operaci, kdy ti budou vytahovat to železo, kterým máš vyztuženou páteř a máš perspektivu další dlouhé rekonvalescence! Sakra od počátku přece nejde o nic jiného, než abych si sám mohl rozhodnout, čemu dám přednost!!!
23. 5. 2013 21:27
0 0
vrci: Je to jak říkáš. Já jsem kvůli HANSu ani nechtěl přestupovat do sprintů a chtěl raději zůstat v Poháru. Nakonec jedu Simpson Hybrida, což problém řeší. Hans bych si nedal na krk ani za nic. Nicméně k věci - koukal jsem na onboard mladýho Semiše z minulé sezóny - tenhle stejnej mitfára tam lítá v pásech jak panenka. Fakt se neumí zapnout.
23. 5. 2013 21:37
0 0
Já netvrdím, že je to určitě ten případ, kdy se snaží zbavit Hansu, ale připadalo mi to tak..
23. 5. 2013 22:45
0 0
Ano, pravda. Debata se mnou je tady zbytečná, protože pokud si spousta lidí diletansky připevňuje ochranné pomůcky, pak je více na škodu než k zabránění zranění. Nevím, čím se na těchto stránkách měří inteligence.smajlík Mr.Cimbu jistě má ty informace kolik zranění způsobil HANS...jen jestli ale taky ví, kolikrát ho měli špatně či s nevyhovujícími dalšími komponenty, neboť to je dost důležité. Zajímavé, že jen v ČR se tohle řeší...ale ono to je u nás ve všem, že málokdo dodržuje vše přesně tak jak má.
23. 5. 2013 22:48
0 0
Novej: A přesto je mnozí neměli, ačkoliv je mít museli, že?
23. 5. 2013 22:59
0 0
Možná by k Hans měli v "příbalovém letáčku" připsat, že je určený pro sportovní účely, resp. pro sportovce.
Aniž bych se pánů v nejlepších letech chtěl jakkoliv, či jinak dotknout, u některých "sportovců" by hrozilo zlomení obratlů v Hans i při vystupování z tramvaje.
A na vysvětlenou: to není můj názor, je asi 2-3 roky starý a s dovolením vypůjčený.
Rally zdar!
23. 5. 2013 23:37
0 0
Gille, nerozumím ti, zkus to pomalejšímu vysvětlit, prosím
24. 5. 2013 06:27
Upraveno 06:27
0 0
Ječmínek nechá zdravit všechny "sportovce" smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama