Peugeot 208 GTi v Českém Krumlově v rukou Pavla Valouška
Pro značku Peugeot je letošní Rallye Český Krumlov v mnoha ohledech výjimečným závodem. V české premiéře se zde představí sériový model Peugeot 208 GTi, který navazuje na dlouhou a úspěšnou tradici sportovních modelů značky Peugeot, zahájenou v osmdesátých letech minulého století modelem Peugeot 205 GTi. Nový Peugeot 208 GTi je moderní interpretací svého legendárního předchůdce, ovšem s výkonnějším motorem (200 k), novým designem, nejmodernějšími technologiemi a úrovní emisí jen 139 g CO2/km.
Nový Peugeot 208 Gti, který bude v Českém Krumlově řídit Pavel Valoušek
Model Peugeot 208 je v motorsportu velmi dobře propagován soutěžní verzí R2, s níž pojedou v Českém Krumlově Jan Černý a Pavel Kohout. Ti odstartují jako posádka se startovním číslem 1, ale ještě před nimi se na trať českokrumlovské rallye vydá Peugeot 208 GTi s označením SAFETY, který bude pilotovat Pavel Valoušek – absolutní mistr České republiky v rallye z roku 2010. Pavel Valoušek následující dva roky své rallye kariéry spojil se značkou Peugeot a teď se v Českém Krumlově objeví v novém "gétéíčku" v roli jezdce SAFETY vozu. Ten dohlíží na dodržování bezpečnosti ze strany diváků. Na místě spolujezdce bude Pavlu Valouškovi pomáhat Pavel Stráský, který je jednou z osob podílejících se na organizaci Rallye Český Krumlov, ale také spolujezdcem, který například absolvoval FIA mistrovství Evropy rallye historických vozidel s Miroslavem Janotou.
Posádka složená ze zkušených soutěžáků a doplněná novým Peugeotem 208 GTi tedy v Českém Krumlově bude usměrňovat pohyb diváků u rychlostních zkoušek a dbát na bezpečnost kolem trati. Věříme, že jak Pavel Valoušek, tak Pavel Stráský mají dostatečnou autoritu u divácké obce, aby je poslechla při jejich případných radách a doporučeních ke změně místa pro sledování závodu, a že společně s Peugeotem 208 GTi přispějí k hladkému průběhu Rallye Český Krumlov, která odstartuje již v pátek 24. května 2013 odpoledne. Více informací o Peugeotu 208 GTi najdete na www.peugeot.cz.
Upraveno 21:00
Upraveno 08:39
Upraveno 08:39
Hlavně honza pojede ted asi s R2 hodně dlouho když nemají na opravu fabie.......zadní napravy cena je cca 500 000kč. Ted mu v garáži stojí jak ds3 r3 ale i fábka.....bohužel. (