Hájek team na návštěvě u W. Röhrla

V minulém týdnu došlo k setkání s mužem, který byl v roce 2000 vyhlášen závodníkem století. Je jím Walter Röhrl.

V minulém týdnu došlo k setkání s mužem, který byl v roce 2000 vyhlášen závodníkem století. S mužem, který zvítězil čtyřikrát na Rally Monte Carlo a pokaždé to bylo s jiným typem vozu. S mužem, který dokázal jako jediný vyhrát s monstrem skupiny B, Audi S1, světovou soutěž a to, Rally San Remo. S mužem, který vytvořil v minulosti i traťový rekord na legendárním kopci Pikes Peak. Ale hlavně s mužem, který vybojoval dva tituly mistra světa v letech 1980 a 1982. Tím mužem není nikdo jiný než závodní legenda, pan Walter Röhrl.

K setkání došlo na základě přátelství, Waltera Röhrla a Leo Pavlíka jenž patří mezi legendy české rallyové scény, a který je navždy spojen s vozy Audi, se kterými dosahoval mnoha úspěchů v osmdesátých letech. Schůzka proběhla v Německu za přítomnosti Leo Pavlíka, majitele týmu, Ctirada Hájka a sportovního manažera týmu, Jana Možného přímo v domě Waltera Röhrla a byl to tak vzácný a výjimečný okamžik, že by bylo škoda se o něj nepodělit se všemi fanoušky rallyového sportu.

Důvodem setkání bylo doladit detaily osobní návštěvy pana Waltera Röhrla v dílnách Hájek Historic Czech Rally týmu. Pan Walter Röhrl totiž projevil přání svézt se s vozem Opel Kadett GT/E 16V, se kterým Miroslav Janota a Pavel Dresler vybojovali titul mistrů Evropy za rok 2011. S tímto typem vozu aktivně závodil v soutěžích mistrovství světa od konce sezóny 1975 až do poloviny sezóny roku 1977. Dalším důvodem bylo načerpání cenných poznatků a informací ohledně značky Porsche, jejíž zájmy pan Walter Röhrl zastupuje a reprezentuje. Pohovořil s námi o typu Porsche 911, které přichází do úvahy, pakliže by se Hájek Historic Rally team vrátil na tratě mistrovství Evropy.

Ctirad Hájek: „Setkání s Waltrem Röhrlem bylo příjemné. Je to žijící legenda rally a já jsem jeho velký obdivovatel již z doby, kdy jezdil s Opelem Kadett. Velice jej zajímal náš Opel s originálním 16V motorem, který fabrika postavila pro něj. Pan Röhrl byl historicky spjatý se značkou Opel a dnes se značkou Porsche a má tak zkušenosti přesně v oblastech, které nás zajímají. Naše přátelské setkání vedlo k tomu, že nám pan Röhrl přislíbil návštěvu u nás v dílně v Radotíně a pak se budeme dál bavit o případné možné spolupráci. To je teď ale zatím daleko.“

Komentářů celkem: 5
24. 5. 2013 07:381
0 0
Pěkné snímky i setkání legend,Porche by byl supr závodáksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík
24. 5. 2013 12:512
0 0
Podstatný je že Walter Röhrl je příjemnej a obrovsky přístupnej člověk.Několikrát jsme se s ním potkali na závodech v Německu a nikdy neodmítnul vyfotit se s ním nikomu a pokaždý odpověděl na jakoukoli otázku komukoli.Pokud chce Hájek pokračovat s Porsche tak asi zvolil nejlepší cestu jít za Walterem.Věřím že mu může hodně pomoci.Tak hlavně ať se podaří klukům vrátit se na tratě a navázat na úspěchy.Letošní Vltava bez nich už nebyla to pravý ořechový. smajlík
24. 5. 2013 17:163
0 0
Velká závist smajlík
25. 5. 2013 10:334
0 0
Původně napsal starej pes
Podstatný je že Walter Röhrl je příjemnej a obrovsky přístupnej člověk.Několikrát jsme se s ním potkali na závodech v Německu a nikdy neodmítnul vyfotit se s ním nikomu a pokaždý odpověděl na jakoukoli otázku komukoli.Pokud chce Hájek pokračovat s Porsche tak...

to podepisuju smajlík
25. 5. 2013 14:185
0 0
Moc milé. O přátelství Waltera Röhrla a Leo Pavlíka je řeč i ve knize Od škodovky po quattro - začalo ještě dávno předtím, než Pavlík začal jezdit s Audi - poprvé jim pomohl tuším po Rallye Wiesbaden na začátku 70.let, kdy byl Pavlík teprve začátečník se Škodou 100. smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!