Triner si na Krumlově zkoušel Clio R3
Emil Triner přiznává, že Rallye Český Krumlov je jedna z jeho nejoblíbenějších rally, a tak těžce nesl fakt, že by mohl letošní Krumlov vynechat, když na jeho týmové Škodě Fabia stávkoval motor. „Českokrumlovskou rally mám moc rád. Ty tratě tady jsou moc krásné, těžké a technické. Jsou tady také neuvěřitelně příjemní pořadatelé a já tady každý rok obdivuji dva páry, kteří už během seznamovacích jízd rozdělají v cíli některých rychlostních zkoušek stan, grilují tady a nabízejí jezdcům pití a maso z grilu. Moc jim děkuji, každý rok mi tím Krumlov zpříjemní a stejně tak to bylo i letos. To stejné platí i pro všechny průjezdní kontroly, kde všichni pěkně pozdraví a poděkují. Je to maličkost, ale mě to úplně změnilo náladu. Před soutěží jsme měli dost stres, protože to do poslední chvíle vypadalo, že vůbec nepojedeme, ale nakonec se díky pomoci od MRS Racing a pana Juříčka podařilo sehnat auto a já jim za to děkuji,“ komentuje Emil Triner atmosféru před začátkem soutěže.
Ve startovní listině se tak u posádky Emil Triner Kateřina Achsová na poslední chvíli objevilo netradiční vozidlo Renault Clio R3, se kterým ale neměl Emil Triner žádnou zkušenost. „Jak jsem říkal, vše bylo na poslední chvíli a před startem rally jsem s autem neujel ani metr. Sedačku mi mechanici nastavili před shakedownem a tam jsem si teprve vyzkoušel jak se Clio řídí. Na okruhu se ale nedá moc poznat, jak se auto bude chovat podvozkově. Celý tým se během soutěže choval moc přátelsky a zejména mechanici byli naprosto skvělí, když v závěru soutěže přišli poděkovat, že to pro ně byla velká čest chystat auto pro naši posádku. Je vidět, že všichni tu práci mají rádi a rally je baví,“ dodává Emil Triner.
Posádka Emil Triner – Kateřina Achsová s Renaultem Clio R3 MRS Racing týmu skončili při Rallye Český Krumlov na 12 místě absolutně a o necelé dvě vteřiny na čtvrtém místě mezi dvoukolkami. Emil Triner výsledek komentuje takto.: „Auto jsem před rally neznal a dalo by mi více času, abych jej pořádně pochopil a dokázal využít. Dalo by se jet rychleji, ale byl by to zbytečný risk a já nechtěl půjčenému autu ublížit. Děkuji fanouškům, kteří nás hnali dopředu a fandili nám, i když ten výsledek asi nebyl takový, jaký by si představovali. Tak za to se jim omlouvám a slibuju, že příště do toho půjdeme zase víc. Děkuji také Káče, která jako spolujezdec fungovala bezvadně a to i přesto, že jsem s ní na jednom skoku na Lipně skočil tak, že si vyrazila dech. Z toho důvodu jsme se ani neúčastnili slavnostního vyhlášení, protože se Kačka musela podrobit vyšetření v nemocnici.“
Emila Trinera a Kateřinu Achsovou bychom měli vidět na nadcházející Rally Hustopeče a Bohemia Rally, kde by už měli odstartovat se svou tradiční Škodou Fabia a budou chtít opět prohánět ty nejrychlejší dvoukoky na trati.
Emile, Mistře, to je pravda. Ale hlavně je pravda, že pro každého by byla čest a mimořádné potěšení pracovat na Tvém autě, protože jako jezdec a hlavně jako člověk jsi v dnešní zblázněné době mimořádný! Musel to pro ně být svátek.
Emil je showman a pro mě je to hrdina... Vždycky tam je to srdíčko a podle mě by Emil jel nádherně s čímkoliv...
Ale předokolka se sekvencí mu fakt sedí! Nebo Octavii WRC a šup do sprintů...
Emile díky za nádhernéj sport a spoustu rally zážitků, jen tak dál...
Emil je prostě kanón!!! Když jsem "zamlada" jezdil na rally s mým tatíkem, kterému za to moc děkuju, tak Emil začal lítat s Felicií kit car a do dnes na to vzpomínám! Hroznej řev, z dálky se blížili výkřiky " EMIL!!!! EMIL JEDE!!! ", tep se všem zvýšil o sto p...
Přesně tak si to taky pamatuju Emil je borec
A o kom jiném se to dá říct? - co tak třeba SEB, STIG,(ne jen en z TOP GEAR-u), Myš-él a jistě by se našli i další.......
a myslím, že i u nás. Pravda ale je, že EMIL oblažuje svým mistrnným uměním už několik generací a snad přibudou i další!