15. 6. 2013 08:25 − 3129× − 9

Amaterrallye – určitě závod, možná tréning na Bohemku

V titulku článku je stručně vyjádřen záměr i pozvánka pořadatele IX. Podniku Amaterrallye v Milovicích.

V titulku článku je stručně vyjádřen záměr i pozvánka pořadatele IX. Podniku Amaterrallye v Milovicích. O zajímavém projektu rozhodlo především datum konání závodu, 29.6.2013. Tedy týden před Rally Bohemia. Tuto skutečnost se rozhodl ředitel závodu Milan Blahout využít k zajímavému projektu, který, pokud se vydaří, může závod velmi zatraktivnit. Proto jsme se rozhodli koncipovat tento článek zároveň jako bližší seznámení a pozvánku pro jezdce i diváky.


Foto: Jan Pilát

Milanovým nápadem je, poskytnout účastníkům Rally Bohemia k využití trať Amaterralye, jako možnosti posledního testu před Bohemkou. Proto pořadatel nabízí zájemcům z jejich řad možnost zajezdit si v Milovicích. Samozřejmě mimo soutěž v rolích předjezdců. Nutno dodat, že i časy předjezdců budou měřeny. Tím vznikne zajímavé srovnání jak pro ně, tak především pro soutěžící amatéry. V případě většího zájmu je možný i zisk poháru pro „nejlepší předjezdce“. Rozhodně však nebudou časy a účast předjezdců započítávány do Amaterrallye.


Foto: Jan Pilát

Kdy a na jaké trati se ale bude závod konat? To se dozví zájemci především na stránkách www.amaterrallye.cz. Základní údaje ale uvedeme i zde. Závod se koná 29.6.2013 na letišti Boží Dar – Milovice. Uzávěrka přihlášek je 26.6.2013, seznam účastníků bude zveřejněn také na stránkách Amaterrrallye. Pokud budou mít o nabízenou účast zájem jezdci s licencí, prosíme, aby zaslali přihlášku na e-mail ředitele závodu: milanlada@email.cz, případně kontaktovali ředitele závodu telefonicky (i tento kontakt je na stránkách Amaterrallye). Důvodem je, že tito jezdci nebudou zařazeni do závodu. Otevření servisního parkoviště pak 28.6.2013 v 16:00 hod. Přihlášku najdete na výše zmíněných stránkách Amaterrallye. Impozantní kousek se podařil pořadateli při stavbě trati. Ta nabízí neuvěřitelných 48,6 ostrých kilometrů a celkovou délku 59,4 km. Tedy žádné dlouhé přejezdy. To vše je ve 12 RZ a 6 etapách. Povrch je převážně asfaltový – 80%, 19% panely a 1% šotolinového povrchu. Ukončení závodu a vyhlášení vítězů bude 29.6.2013 ve večerních hodinách.


Foto: Jan Pilát

Vzhledem k tomu, že na stránkách eWRC byly již několikrát publikovány fotogalerie ze závodů Amaterrallye v Milovicích, věříme, že tyto je tato lokalita všem známa, a galerie budou nejlepší pozvánkou pro jezdce i diváky. Naděje, že se setkáme i s některými známými jmény, bude pravidelné účastníky závodu motivovat k hojné účasti, i k dosažení co nejlepších výsledků. Srdečně zvou pořadatelé Amaterrallye.

Komentářů celkem: 9
15. 6. 2013 10:351
0 0
Honzo Bohemka je 2 týdny po Milovicích.
15. 6. 2013 11:542
0 0
Pro prominenty FASu zajímavá nabídka, pro ostatní riziko ztráty licence... Nebo snad už pro držitelé licencí FAS neplatí zákaz účasti v jakékoli funkci na jakémkoli podniku, nezapsaném v oficiálním kalendáři FAS?
15. 6. 2013 13:073
0 0
JanO: Pokud jsi četl článek pořádně, tak jezdci s licencí budou startovat pouze jako předjezdci, tudíž nebudou zařazeni do závodu!
15. 6. 2013 13:414
0 0
Já jsem pořádně četl, dokonce i vím, co je předjezdec. Současně ale znám i význam slov "v jakékoli funkci".
15. 6. 2013 13:435
0 0
v tom případě ale pokud pujdem do detailů, tak nikdo nemůže ani mimo závody nikde testovat, protože je to akce která není zapsaná pod FASem
15. 6. 2013 13:556
0 0
Není to můj výmysl, nesouhlasím s tím, jen jsem to připomněl...
15. 6. 2013 14:067
0 0
v soukromém rozhovoru mi pan Novák řekl, že on ty sankce považuje za hloupost a prý se na FAS obrátil s tím, aby je už neuplatnoval. to se zřejmě děje, ale tehdejší tresty v platnosti zůstaly a v řádech je to taky pořád, takže opět vše záleží na libovůli, což je nejhorší varianta, protože nikdo neví, jak se kdo vyspí a kdy udeří...
16. 6. 2013 09:588
0 0
Vyjádření zde napsaných reakcí k článku.

Víme dobře, že Bohemia se jede za čtrnáct dní po našem závodě. Je to dle mého názoru dobrý čas vyzkoušet závodní auto a i sám sebe. Pokud se něco zjistí na autě, tak se to do závodu stačí opravit.
Sám moc dobře znám, když dlouho nejedu,jak vypadají první ostré kilometry .
Otázka licencí, dle sportovních řádů, jako předjezdec nemá právo nikdo jí odebrat. Startovní pořadí začíná číslem 1 a já nejsem součástí startovního pole. Tím, sem neporušil sportovní řády: jako profesionální jezdec sem se nepostavil proti amatérskému jezdci. Toto mě řády zakazují!!!!. Zakazují to všem sportovcům. Vynecháme slůvko předjezdec a postavíme místo něj ukázková jízda – předváděcí jízda , prostě každé jiné slovo než jezdec v pořadí. Žádný soud mne za tohle nepotrestá!!!! Od prvních závodů AR se to dodržuje a žádný licencovaný jezdec u nás neodstartoval do závodu (pokud nejel na černo) a bylo jich dost a nevím o nikom kdo by šel na disciplinárku!!!! Ty co na ní šli, tak pokaždé startovali ve startovním pořadí. Já osobně sem jel na pár závodů a na 99% pokaždé mimo pořadí a licenci mám stále a vím moc dobře, že ležím pár lidem v žaludku!
Pokud se jedná o soutěžní vozidlo, tak tam se také nic neporušuje: Letiště v Milovicích je soukromí pozemek a k němu se neváže silniční zákon a zákon o pozemních komunikacích.

Za AR Milan Blahout, Martin Neoral
16. 6. 2013 20:179
0 0
Do odborné debaty nebudu z nedostatku znalosti řádů zasahovat. Termín jsem pokakal, za což se omlouvám.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!