27. 8. 2013 18:21 − 2935× − 8

Velký boj Elfyna Evanse s Robertem Kubicou

Loňský vítěz WRC Academy Elfyn Evans projevuje nadále svůj talent. V Německu dojel šestý po skvostném souboji s Robertem Kubicou.

Loňský vítěz WRC Academy Elfyn Evans projevuje nadále svůj talent. Po šesté pozici ze Sardínie při své premiéře s vozem WRC zopakoval toto umístění i v Německu. Celou soutěž bojoval ve WRC 2 o prvenství s Robertem Kubicou na konkurečním Citroenu DS2 RRC. Elfyn Evans mu po 330 měřených kilometrech nakonec podlehl o pouhých 13 vteřin.

"Byla to příjemná rally – velký boj s Robertem od začátku až do konce. Bylo tam z mé strany několik drobných chyb, které nás – abych byl upřímný – přišly dost draho, ale jinak si myslím, že můžeme být spokojeni s tím, co jsme zde dosáhli," hodnotí Elfyn Evans své účinkování v ADAC Rallye Deutschland a hledá příčinu, proč dokončili se spolujezdcem Danielem Barrittem "až" na druhé příčce: "Byli jsme příliš opatrní v neděli ráno na první zkoušce. Robert tlačil dál a získal na nás dobrých deset vteřin, to byl konec našich nadějí. Na poslední vložce jsme zajeli slušný čas – na něj šest sekund – ale nebylo to dost."

"Auto má za sebou každopádně absolutně seznační víkend. Už jsme věděli, jak dobré je na šotolině, ale myslím, že jsme teď dokázali, že je stejně konkurenceschopné i na asfaltu… Každý by měl jít a jedno si koupit!" přidává větu z marketingu welšský talent. "Byl to opravdu pěkný víkend a nemůžu se dočkat, až se vrátím ve Francii za volant," naznačuje další svůj program Elfyn Evans.

Pro slova chvály nešel daleko ani šéf M-Sportu Malcolm Wilson. "Byl to další Elfynův velmi silný výkon. Jak se ukázalo, Ford Fiesta R5 má potenciál na šotolině i asfaltu. Dokázal, že je to auto pro všechny povrchy. Podal velice vyspělý a rozumný výkon v obtížných podmínkách. Jsem si jistý, že si odtud odnesl hodně a těším se na to, jak si povede proti Robertovi ve zbývajících dvou kolech," dodal Malcolm Wilson.

Komentářů celkem: 8
27. 8. 2013 18:431
0 0
Stejně pořád moc nechápu ten rozdíl mezi R5 a RRC, nicméně je to zajímavý, že je více variant podobnejch Áčkovejch závoďáků...Kubica i Evans jeli fantasticky, ve WRC bych je oba nejradši viděl co nejdříve!! Jen tak dál smajlík
27. 8. 2013 18:452
0 0
Evans už s Fiestou WRC jel né,nebo se pletu?
27. 8. 2013 18:483
0 0
jj jel, na tej sardinii myslim. Já samozřejmě myslím celou sezónu v tovární sedačce smajlík smajlík
27. 8. 2013 19:394
0 0
shifty : Asi hlavní rozdíl je to že RRC je vlastně WRCčko jen malé křídlo a 30mm restriktor , jinak je to WRCo , no a R5 nějaké věci vychází ze série co se týče motoru , restriktor má 32mm akorát je to 5ti kvalt , a podvozkově by to mělo být horší páč tam jsou tuším nějaké předepsané věci pro podvozek ( nevím přesně ) ale přeci jenom RRC je to skoro WRCo no smajlík o proti R5 , Jj Evans jel s Fiestou WRC Sardínii
27. 8. 2013 20:335
0 0
Presne tak, motor R5 vychádza zo serioveho motoru ktorý ponúka Ford aj vo svojích civilných verziach. A určiťe aj podvozkovo je na tom o niečo horšie, nemyslím teraz že by to ten podvozok robil pomalším ale v Grecku to bude pre R5 docela záhul. Proste WRC, RRC sú a pochopitelne musia byť tie naj stroje inak by nemalo cenu vynakladať také obrovske peniaze na niečo čo pojde rovinu s autom ktoré stojí polovicu.
27. 8. 2013 20:526
0 0
ten zvuk Fiesty R5 je odpornej, zlatý S2000covky to sou řvouni jak maj bejt né jak R5 která je jak když chcípá smajlík
28. 8. 2013 10:457
0 0
Jj díkes...mě se teda ten zvuk i docela líbí, hlavně u fábie...http://www.youtube.com/watch?v=8p-xjrgkOyk

i když bůhví, co v tomhle vlastně je smajlík smajlík
28. 8. 2013 19:578
0 0
jako R5 nebudou všechny takhle hrozný, třeba Peugeot R5 vůbec nezní špatně a připomíná i někdy Xsaru WRC ale zkrátka Peugeot 207 S2000 Foreva smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!