Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
14. 10. 2013 14:08 − 2895× − 1

Bouffier: Vítězství bylo na dosah, jen po něm sáhnout

Bryan Bouffier začal Sanremo velmi dobře, pak chyboval a propadl se pořadím, následně stahovat ztrátu a z boje o vítězství jej vyřadil defekt.

Na Rally Sanremo se průběžné umístění Bryana Bouffiera pohybovalo jako po sinusoidě. Do soutěže vstoupil nejrychleji a ujal se vedení, ale ve třetím testu byl v jedné zatáčce delší a poškodil zavěšení, což jej stálo minutu ztráty a propad na osmou příčku. Postupně se však začal prokousávat pořadím zpět vzhůru a před poslední zkouškou byl druhý se sedmi sekundami ztráty na vedoucího Bassa. Místo boje o vítězství však na posledním zkoušce přišlo zklamání, když Francouz měl defekt a propadl se pořadím až na čtvrté místo. Pozitivním faktem z uplynulého víkendu však pro něj zůstává alespoň to, že výrazně navýšil svůj náskok na druhém místě průběžného pořadí ME.

A jak souboj s Bassem ve druhé sobotní sekci viděl Bouffier? "Na první zkoušce mi dal dvě a půl sekundy, ale na druhém testu jsem jel totálně naplno a dal mu třináct sekund, takže pro mě zůstávalo matematicky možné ještě něco udělat. Do poslední zkoušky jsme odstartovali tak, aby jsme jej stáhli, protože nás dělilo jen sedm sekund. Jeli jsme naprosto flat out, dělali co mohli, žel nepomohlo to, ale je to prostě tak a nemám se na co vymlouvat."

Pokud jde o defekt, který rozhodl, Bouffier říká, že si není jistý, co jej způsobilo. "Možná jsem moc řezal zatáčku, nic jsem necítil, ale po sedmi kilometrech jsme měli defekt. Museli jsme měnit pneumatiku a to rozhodlo." Jako zajímavost k výměně dodejme, že ji Bouffier s Panserim zvládli pod dvě minuty. "Když jsme si vedli tak dobře, bylo by zajímavé to shlédnout na videu," vrací se k výměně kola Bouffier a dodává směrem k jejímu trvání, "Výměnu kol moc netrénujeme, protože se to nestává často, ale odvedli jsme dobrou práci."

Komentářů celkem: 1
14. 10. 2013 20:49
0 0
Alespoň řekne, že asi víc catnul zatáčku. To Neuville ve stopce RZ ve Francii "ani netušil", co se stalo a "najednou" se mu zula guma... a pak se objeví fotka, jak jí o zatáčku zpátky svlíká o obrubník.
Kolik lidí tady svého času litovalo Pettera, že má takový pech na defekty a už se spřádaly konspirační teorie, že mu Michelini dodávají gumy se skrytou vadou, aby nepojel Mistra... a bližším rozborem jízdy se ukázalo, že Petter holt nejede čistou stopu a vždycky je o chloupek jinde, než by "měl" být a gumu si cvakne někde o kámen, drát, kus betonu, ...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!