24. 10. 2013 12:44 − 3184× − 3

Řídit našeho swiště je zážitek!

Vynikající sezónu prožil letos nově postavený tým Jiřího Hladíka.

Vynikající sezónu prožil letos nově postavený tým Jiřího Hladíka.

Vítězství ve třídě D1 je dalším úspěchem tvojí kariéry, existuje nějaký recept na první místa?

To vážně netuším. Ovšem pokud existuje, tak každý vaří podle sebe a záleží, co má na výběr v kuchyni. U nás to spíš bude, co dům dal. Ale vážně, je to úspěch celého týmu, takže musím poděkovat mechanikům, všem spolujezdcům a především našim partnerům, na kterých jsme závislí a bez nichž bychom ničeho nedosáhli. Víc než vítězství ve třídě si však cením toho, že jsme dokázali porážet i daleko silnější auta. Řídit našeho swiště je zážitek!

Není žádným tajemstvím, že v letošní sezóně měl pro vás prioritu zisk titulu ve třídě, jak těžké je to uskutečnit s novým týmem a syrovým autem?

Popravdě řečeno hodně, opravdu hodně. Tým fungoval výtečně, ovšem auto nás v začátku celkem dost potrápilo a někdy si postavilo hlavu tak, že doslova nikdo nevěděl, co mu asi tak může chybět. Nicméně postupem času se nám podařilo všechno dochytat do takového stavu, že dnes je z něho áčkový, malorážkový plnokrevník s byzhradeckým rodokmenem. Mnoho lidí se domnívá, že jde o naše bývalé enko, ale tak tomu není. Jedná se o zcela nově a od základu postavený vůz s maximálním využitím homologace skupiny A do roku 1990. Co se týče konkurence, tak musím vyzdvihnout výkon Honzy Krejči, který nás zle proháněl.

Na Rally Český Krumlov se vám podařilo vyhrát dvě zkoušky absolutně a porazit Sierry i neporazitelné Subaru Jirky Kalisty…

To nás hodně potěšilo, ale bylo to dáno počasím a obutím. Pro technické experty, přikládám i graf našeho motoru z brzdy…

Letošní úspěšná sezóna skončila, co bude dál?

Možností je celkem hodně, zatím jsme ve fázi rozhodování. Musím přiznat, že na setrvání ve stávající třídě mi chybí motivace a ani podpora šampionátu není taková, jakou jsem očekával. Pokud by přišla nějaká zajímavá nabídka, tak bych se hned vrátil do současného auta. V případě solventního zájemce, je možné zvážit i prodej Suzuki a zakoupení jiného vozu.

V současné době se připravujeme na Setkání mistrů v Sosnové, kde budeme vozit klienty Centra Paraple v rámci našeho projektu DRIVE TO HELP. Mohu prozradit, že na příští rok chystáme projekt rozvinout a více zviditelnit, ale nechci nic hlásit předem, nechte se překvapit. Pokud se vše podaří, překvapení se odehraje i na místě spolujezdce.

Komentářů celkem: 3
24. 10. 2013 15:24
0 0
Jo ten krouťák je pěkně plochej....a 142 koníků na těch pár kilo je slušný smajlík
24. 10. 2013 23:05
0 0
Co se tam smělo jet za skříň? I bezsynchron? A co jedou chlapi?
25. 10. 2013 13:39
0 0
Vyřizuji od Jirky: Bezsynchronní převodovka nebyla na gti nikdy homologována. V autě je synchronní pětikvalt.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!