Ondřej Plšek - eWRC.cz
1. 11. 2013 21:26 − 2942× − 17

Vrátí se Mikko Hirvonen k M-Sportu?

Ačkoliv Fin letos nesplnil očekávání jedničky týmu, tak Malcolm Wilson má o svého bývalého jezdce velký zájem.

Dva a půl měsíce zbývají do začátku příští sezóny a zdaleka není známo obsazení jednotlivých týmů pro rok 2014. Výjimkou je v tomto ohledu Volkwagen, který hodlá i nadále pokračovat se stejnou sestavou. Dle několika zdrojů bude v příštích dnech oznámen přestup Thierryho Neuvilla k Hyundai, posléze se počítá s rychlým chodem věcí i u ostatních týmů.

A otazník panuje i nad budoucností Mikko Hirvonena. Ten letos přebral pozici jedničky po odcházejícím Sebastienu Loebovi, ale očekávání týmu nenaplnil a momentálně mu patří čtvrtá příčka hodnocení mistrovství světa. Yves Matton sice prohlásil, že finský jezdec je ve skupině kandidátů na tovární místo i pro příští rok, nabídka nyní přišla ale i od M-Sportu.

"Byl to jeho druhý domov," cituje autosport.com Malcolma Wilsona k době Mikko Hirvonena v továrním týmu Ford. "Bylo by pěkné kdyby se vrátil zpět. Nechci aby nadále musel chodit se sklopenou hlavou. U nás Mikko odváděl fantastickou práci a pomohl nám v zisku titulů mistra světa," připomíná Wilson vítězství ve značkách v letech 2006 a 2007.

Nabídnutá smlouva má být na tři roky, stejnou dobu kontraktu předložil šéf M-Sportu i Thierry Neuvillovi. "Citroen se bude příští rok koncentrovat na okruhy," myslí si Miko Hirvonen. "Musím si tedy rozmyslet co bude pro mě nejlepší. Chci příští rok a i v budoucnosti bojovat o titul mistra světa. To je to nejdůležitější. Nechci být jen tak součástí hry. Chci být konkurenceschopný a pracovat pro vítězství tvrději než letos."

Komentářů celkem: 17
1. 11. 2013 22:06
0 0
"Bylo by pěkné kdyby se vrátil zpět. Nechci aby nadále musel chodit se sklopenou hlavou. U nás Mikko odváděl fantastickou práci a pomohl nám v zisku titulů mistra světa," a proto jsme protlačovali toho druhého, který se odvděčil dezercí k VW smajlík
1. 11. 2013 23:28
0 0
Změnu by to chtělo,v citroenu nic nedokáže,to auto mu prostě nesedí...
2. 11. 2013 11:35
0 0
Mě teda moc nepřesvědčil, že má na to být týmovou jedničkou. Prostě nemá. Jako dvojka OK, otázkou je, zda raději netlačit někoho mladého. Tam je snad jediný důvod proč ne. Když má na to peníze, aby jezdil s naším autem sám, tak proč jej dávat do tovární sedačky. Můžete mít auto jaké chcete, ale bez top jezdce neuděláte nic... Seb jezdí jen jeden. Takže pokud nějaký tým chce konkurovat tak vidím jedinou, i když už asi obsazenou možnost N.
2. 11. 2013 14:39
0 0
ať de do M-Sportu jako dvojka Pontus Tidemand smajlík
2. 11. 2013 20:10
0 0
Přestupy to pro příští sezónu trochu ozvláštní, ale co bych si moc přál, tak to by bylo trochu jezdecké obměny. Myslím, že bez sedačky v nejvyšší lize jsou jezdci, kteří zkušenosti mají, rychlost rovněž, ale ta příležitost zaučit se a následně dokázat rychlost a kvalitu není. Víc takových jako je Thierry. Napadají mě jména jako Breen, Campana, Nikara, Meeke nebo Paddon.
2. 11. 2013 22:10
0 0
Campana už přes rok nezávodil, nevim co se s nim stalo jestli pozastavil kariéru nebo co, vim že určitě Matti Rantanen by byl obrovská hvězda, napadá mě ještě Patrik Sandell a nebo taky Xavi Pons kterej se hodně uklidnil od tý doby co jezdil za Kronos a Subaru,NAthan Quinn jel letos s Mini v Austrálii skvěle ale jezdec kterej by zasloužil největší šanci jet komplet sezonu je Chris Atkinson smajlík
3. 11. 2013 13:39 Upraveno 13:40
0 0
Tak na tyhle bych opravdu nevsázel, většina z nich je už za zenitem, nebo jsou nevyježděný. V úvahu připadaj možná tak Breen a Paddon. Dneska je to o mladejch. Dejte jim na rok WRC a za další už budou lítat jak Thierry. Příští rok očekávám nástup Mikkelsena. Zrovna tak si myslím, že zazdili talent Tannaka, kterej teda nic moc neukázal, na to že měl tratě už osahaný, ale taky to nemusí znamenat všechno.
3. 11. 2013 13:48
0 0
Tanak mě strašně mrzí, obrovskej talent, ještě lepší než Neuville smajlík
3. 11. 2013 16:52
0 0
Talent je hezkej, ale bez vůle, práce, pořádný porce sebevědomí je talent k ničemu...talentů je všude mraky, ale top jezdců je jak šafránu.
4. 11. 2013 06:28
0 0
SolbergC4: Mě se ti zdá, že ses někde zapomněl před pěti lety smajlík Rantanen, Sandell a Pons už mají svoje nejlepší za sebou a to se nedá tvrdit, že by z nich všichni kdy na tu špičku vůbec měli.
4. 11. 2013 09:42
0 0
Novej: Nevim zda kdy Ford protlačoval Latvalu na úkor Mikka. Ano Latvala od Fordu dostával až neuvěřitelnou důvěru i přes mnoho svých chyb, ale taky Mikkovi mnohokráte přenechal body. Nopak se to snad nikdy nestalo.

Tanak sice talent měl, ale šanci promrhal. Bohužel u talentů jako je Tanak a Mikkelsen mi trochu připadá, že jejich schopnosti končí u řízení S2000 kde předváděli nádherný sport. Jak vlezli do WRC, tak to jaksi vyčpělo. Mikkelsen také loni dokázal držet ve fabii krok s Ogierem, ale letos dle mě zústal za očekávaním. Díky suverenitě VW však zřejmě nebude problém aby i tak jel i příští rok.
4. 11. 2013 10:00
0 0
BIGMIKE: například Sardinie 2009, Mikko pak o bod prohrál titul: http://www.ewrc-results.com/season.php?s=2009&sct=1&nat=95&t=MS
4. 11. 2013 15:20 Upraveno 15:21
0 0
SkunnY: vem si kdy začal vyhrávat Makinen, až po třicítce, to samý Gronholm smajlík
4. 11. 2013 15:39
0 0
Novej: Mám v paměti ale nesouhlasím - v době kdy se jel ten závod, bych být Malcolmem rozhodl stejně. Loeb vyhrál do té doby všechny závody a měl velký náskok, asi nikdo nevěřil, že pak Loeb udělá dvě velké chyby a sezona se tak zdramatizuje a Mikko bude mít ještě šanci. Vše bylo jasně rozdáno a Malcolm nechal vyhrát Latvalu, aby mu dodal sebevědomí, po několika výpadcích. V Polsku ve stejné sezoně se mu ale pak moc neodvděčil...to už ale patří jinam.
4. 11. 2013 17:22
0 0
OK, neshodneme se, ale nebudeš se na mě mračit, když na tebe nebudu dštít síru a přitom si ponechám svůj názor, že ne? smajlík
4. 11. 2013 19:40
0 0
smajlík Ne od toho jsou tu jiní diskutéři. smajlík
4. 11. 2013 20:07 Upraveno 20:08
0 0
Původně napsal BIGMIKE
Bohužel u talentů jako je Tanak a Mikkelsen mi trochu připadá, že jejich schopnosti končí u řízení S2000 kde předváděli nádherný sport. Jak vlezli do WRC, tak to jaksi vyčpělo. Mikkelsen také loni dokázal držet ve fabii krok s Ogierem, ale letos dle mě zústal za očekávaním. Díky suverenitě VW však zřejmě nebude problém aby i tak jel i příští rok.
Myslím že Mikkelsen moc dobře ví, že tam momentálně není na vyhrávání ale na učení, a podle toho k závodům přistupuje. Občas vystrčí růžky a zajede dobrou RZtu když se cítí.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!