Kauza Pražský Rallysprint
Po roční vynucené přestávce se na závodiště do Chuchle vrátil Pražský Rallysprint. Na Strahov zapomeňte. Strahov je minulost a jakákoliv porovnávání jsou bezpředmětná. Neovlivnitelnými okolnostmi způsobený přesun do dostihového areálu dal podniku zcela jiný charakter. Stejně zbytečné jsou úvahy o nastavení podvozků na šotolinu, o použití těch, či oněch pneumatik o ničení aut, o smysluplnosti této akce. To jsou věci příslušející zúčastněným týmům a pořadateli.
Letošní ročník nabídl divákům víc než pětihodinovou podívanou na smýkající se a skákající soutěžní speciály a to není málo, byť to vše bylo možné sledovat “pouze“ z tribuny, která ale poskytovala slušný komfort. Divácké místo uprostřed oválu nebylo šťastnou volbou. Jízdy letošního mistra republiky Václava Pecha jun., Karla Trojana jun., Martina Hudce, Jana Sýkory a dalších posádek nebyly rozhodně nudnou záležitostí. Z Josefa a Martina Semeráda se na podobných setkáních stávají baviči v tom nejlepším smyslu tohoto slova.
Organizační výbor plánuje uspořádat v Chuchli během dlouhých, (podívejte se do motoristického kalendáře na rok 2014) zimních měsíců malý seriál závodů. Pokud tato možnost existuje, byla by škoda jí nevyužít. Byla by to příležitost k přátelským setkáním a debatám a své diváky by si miniseriál jistě našel.
Pro motoristické nadšence znamenal Pražský Rallysprint 2013 příjemně strávenou sobotu. Pro motoristické “fajnšmekry“ možnost, bezdůvodně kritizovat. Vyjadřovat se o něm jako o šaškárně, je rouhání.
Kdo chce hledat nedostatky, ten je najde. V Chuchli jich bylo v sobotu několik.
Mírně chaotičtí pořadatelé, špatně zorganizované parkování na silnici do Radotína, na které doplatilo několik návštěvníků ztrátou zpětného zrcátka při průjezdu autobusů, ale hlavně do ztracena vysublimující účast největší a dlouho dopředu avizované hvězdy letošního ročníku, P.G. Anderssona. Právě zde by se nejvíce hodilo jinak všudypřítomné proč. Kde ale není otázek, není odpovědí.
Pokud se bude konat ročník 2014, bylo by možná ku prospěchu věci pozměnit název na Pražskou Rallyshow. Tradice je sice tradice, ale těm, kteří v této akci hledají plnohodnotnou rallye, by odpadlo plno práce.
Ze mas takove info?
Tonda H: mimo dohled diváků byl snad jen servis a že se změní trať? to se občas stane na každé rallye, nevěř tomu, že pan Petrášek nedodržel trať kvůli divákům, všichni jezdci byli o změně informováni, "komentátoři" bohužel nikoli a za to vám patří omluva, že jste čekali na auta jinde, než kudy nakonec jely...
Michalin jen drobnost, ty jsi v Chuchli byl?
Ze mas takove info?
Špatně zorganizované parkování... pro změnu...
Nevhodně zvolené DM vprostřed oválu... tzn zase...
jako PR pořadatele se ti to Jirko povedlo...
1. pan ředitel je čů***. Ne není, neb jinak by neměl ten podnik tak dlouhou tradici
2. pan ředitel zachází z jezdci jako s dobytkem. Inkasuje např. dvojité startovné. Ale jistě, že ne. Jinak by neměl každej rok plnou startovku.
3. pořadatelé jsou zmatení, nekvalitní a neinformovaní. Jistě že ne, viz bod 1.
4. díváci jsou nasraní,nic nevidí, vše je daleko, vše je drahé. Nesmyl, ochozy jsou každoročně plné.
5. fotografové jsou nasraní, pan ředitel s nimi jedná jako s dobytkem. No to už vůůůůbec ne, každej rok je tam spousta vlezdoprdelků s vestou, co podávají kvalitní PR články.
6. Blbě se tam parkuje. Nesmysl, každej tam jede autem, musí to tedy být ráj.
7. Je to poslední podnik a rozloučení se sezonou. No, tady jsou PR pracovnící vedle jak ta jedle, ale oni se kluci v Praze naučí, že na Moravě se jede v prosinci, tedy až po Praze...
cajzl spint je zkrátka a dobře rallyovej ráj a já osbně jsem rád, že se jede... (nechápu teda, proč tam od jisté doby ze zásady nejezdím)
Jak se dá napsat blog?
napiš to, voprav hrubky a pošli to na redakce@ewrc.cz
Musím konstatovat, že v případě že se oskuteční to samé příští rok, nebude mě tam třeba.