--> -->
3. 1. 2014 14:50 − 5274× − 16 0

Jan Kopecký – Krotitel Fabií

Nová publikace zkušených autorů Dalibora Janka a Petra Dufka mapuje kariéru Jana Kopeckého od prvních krůčků s motokárou.

Česká republika má od letošního roku svého historicky prvního mistra Evropy v rallye. Jan Kopecký navíc vybojoval vysoce ceněný titul v disciplíně, která je u nás v rámci motoristického sportu suverénně nejoblíbenější. Nová publikace zkušených autorů Dalibora Janka a Petra Dufka mapuje kariéru továrního pilota mladoboleslavské Škodovky od prvních krůčků s motokárou až po účast ve světovém a kontinentálním šampionátu a připomíná i závodnické osudy jeho dědečka a tatínka. Poutavý obsah je navíc doplněn množstvím snímků od našich špičkových fotografů, pohledy do soutěžáckého zákulisí a podrobnými statistickými přehledy. Vydává Sport-Press.

Vázaná kniha formátu 297 x 210 mm má 160 tiskových stran a její prodejní cena je stanovena na 390 Kč včetně DPH. Objednávat lze na adrese http://www.zlatyvolant.cz/kniha/kniha_kopecky.php?ad=ewrc

Komentářů celkem: 16
3. 12. 2013 17:03
0 0
Není ta první věta trošku přehnaná ? Nebyl náhodou mistr Evropy Emil Triner ? myslím že s Octávií Kit Car ??
3. 12. 2013 17:20
0 0
smajlík Ne honza je prvni ... Emil byl nejlepe v sampionatu s Kitem na 5 miste 1998smajlík
3. 12. 2013 17:45
0 0
Emil Triner byl mistr Evropy 1998 ve třídě smajlíksmajlíksmajlík
3. 12. 2013 18:03
0 0
nikoli ve třídě, ale ve skupině, konkrétně ve F2, tedy mezi dvoukolkama smajlík
3. 12. 2013 18:34
0 0
ok díky za info myslel jsem že byl absolutním mistrem ... to je ta paměť :o))
3. 12. 2013 18:39
0 0
není zač děkovat a když, tak Shackimu a jeho neskutečný databázi smajlík
http://www.ewrc-results.com/season.php?s=1998&sct=6&cat=105&t=#bodovani
3. 12. 2013 19:20
0 0
On je tenhle výsledek Kopeckého významný hlavně v tom, že je to v historii českého rallysportu vůbec první velký titul. Ono i ME stojí za to jezdit, nejen WRC. Škodovka si toho mohla všimnout už dřív ještě v dobách kdy měly Octavie a Fabie WRC.
3. 12. 2013 19:40
0 0
Novej: souhlasím to co Shacki buduje naprosté unikum a zajímalo by mě, zda je někde na světě podobně obsáhla databáze rally výsledků.
Takže Shacki díky za Tvou práci a klobouk dolů smajlík)
3. 12. 2013 20:45
0 0
Jen velká škoda, že se vydání knížky pan Janek nedožil.
4. 12. 2013 15:48
0 0
Není to doufám limitovaná edice, nebo tak něco? Koupil bych ji nejdřív tak v lednu.
4. 12. 2013 16:33
0 0
4. 12. 2013 18:59
Upraveno 19:00
0 0
Gill: rallybase.nl není strašně dlouho aktualizovaná a patrně už ani nikde nebude. Mají tam tuším 4-5000 soutěží, u nás jich je už přes 13000. Navíc tam nemají ani propojení na fotky, výsledky v RZ apod. Neskromně si myslím, že jsme je už dávno překonali. Ale je škoda, že už to Tjeerd nedělá, konkurence by nás nutila k ještě lepším výkonůmsmajlík Ale ani se moc nedivím, v jednom člověku se to nedá dělat.
3. 1. 2014 21:04
0 0
Nechci zpochybňovat Kopeckého jezdecké kvality ani Fabii jako nejlepší vůz kategorie s2000, ale ta jak se o titulu ME mluví a jak o něm píše Škodovka ve svých PR článcích je pro každého zapáleného fanouška přeci jen někdy trochu úsměvné. První dvě věty budiž toho důkazem. Podobně i ty nadnesené PR články z dílny Škody o úspěších v APRC. Úspěchy to samozřejmě jsou ale spíš na poli marketingovém než sportovním. V loňském roce bych to nazval pro Škodu a Honzu spíš jako povinnost než úspěch.
3. 1. 2014 21:10
0 0
Původně napsal Shacki
Gill: rallybase.nl není strašně dlouho aktualizovaná a patrně už ani nikde nebude. Mají tam tuším 4-5000 soutěží, u nás jich je už přes 13000. Navíc tam nemají ani propojení na fotky, výsledky v RZ apod. Neskromně si myslím, že jsme je už dávno překonali. Ale ...
http://www.juwra.com/ Já občas čerpám zde.smajlík
3. 1. 2014 21:10
0 0
Škodofka mistrem Evropy už byla,sice na okruzích a rok nějak 80?Nevím přesně.Alzheimer je sfiňa.
3. 1. 2014 22:12
0 0
Knihu mám, ale mám-li být upřímný čekal jsem víc. Je škoda, že má takový formát špatně se čte vleže. Myslím, že je hodně stručná je tam spoustu nádherných fotografií, ale člověk se velice nic nedozví.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->