31. 12. 2013 13:34 − 5817× − 25

AD EL BruGul Rally Team do WRC

Psal se rok 2011 a na Valašsko-Slováckém soutěžním pomezí, si vrabčáci cvrlikali o návštěvě majitele společnosti Prodrive v areálu Toma a.s..

Psal se rok 2011 a na Valašsko-Slováckém soutěžním pomezí, si vrabčáci cvrlikali cosi o návštěvě majitele společnosti Prodrive v areálu Toma a.s. Otrokovice. Přistání, modrou metalízou obarveného dvoumotorového Embrearu Phenom 300, s výrazným stříbrným nápisem, neuniklo pozornosti velkého množství náhodných projíždějících okolo Otrokovického letiště. Bohužel většinu z náhodných diváků zajímalo pouze jen to, zda nejde o nouzové přistání a pilot tak velkého letadla, zvládne přistát na tak malém letišti, či dokonce, budou-li mít štěstí, vypne motory až o stromy přilehlého lesního porostu ukončujícím hlavní přistávací dráhu. Prostě česká klasika, hasiči, záchranka, vzrušené debaty o tom co měl pilot udělat, co neměl, co tam vlastně dělal, kdo to povolil, kolik za to dostane, kolik to stálo a zda je pro televizi dostatek mrtvých.

Pouze pár zasvěcených však vědělo, že pokud náročný manévr klapne, bude možno uskutečnit dobře utajenou schůzku, která měla položit základy nového projektu účasti české posádky v kolotoči seriálu MS za volantem továrního Minivozu.

Setkání u kávy, na jedné nejmenované čerpací stanici, bylo nakonec prozrazeno a z celého projektu, bohužel, zůstali je střípky do archívu.

Ale čas otupil i ostrý břit a dle posledních zpráv, Otrokovičtí již zase směřují tam, kde je všichni chceme mít. A protože jsou zvyklí vabank hrát, tak je to pecka, to se nemusíme bát.

Poučeni z krizového vývoje a předešlých nezdarů, nesestrojili sice elektrickou kytaru, ale opevnili se hradbou mlčenlivosti jak svobodní zednáři, záměrně vypouštěli různé tiskové prohlášení a naoko se věnovali jiným disciplínám, jen proto, aby úspěšně sušili prosakující kapky informací, o zásadní změně sportovního programu.

Nyní, na konci sezony 2013 je již zcela jisté, že nepůjde o avizovanou pravidelnou účast posádky Jaromír Tarabus & Daniel Trunkát v seriálu mistrovství Evropy, ale o společný útok Jaromíra Tarabuse, Romana Kresty, Daniela Trunkáta a Petra Grosse, v nově vzniklém AD EL BruGul Rally Teamu, na posty nejvyšší, a to v královské disciplíně Rally, v kategorii WRC. Novým nářadím českých posádek, v duchu tradice, zůstane koncernové nářadí, v tomto případě technicky vyspělé VW Polo R WRC.


(Plné rozlišení)

Roman Kresta: Na projektu jsme začali intenzivně pracovat v momentě, kdy byla, na delší dobu, odsunuta naše objednávka vozidel kategorie R5 od jedné nejmenované středoevropské automobilky. Ihned poté, co VW ohlásilo nasazení 5-ti vozidel do šampionátu WRC, bylo rozhodnuto, že časovou mezeru přezbrojení našeho teamu na techniku R5, vyplníme v kategorii WRC. Když už hrozil velký únik informací o projektu, byl jsem nucen pro novináře dokonce ukončit kariéru, abych odvrátil prozrazení. Po několika jednáních bylo následně dohodnuto, že jedno naše auto, Tarabus, doplní Mikkelsena v teamu 2 a druhé, Kresta, pojede jen do hodnocení jezdců. Z plánovaných soutěží vynecháme pouze logisticky náročnou Argentinu, Mexico, New Zealand a Austrálii. Jelikož nemůžeme testovat, využijeme lednové Latvia Rally na přípravu do Švédska.

Jaromír Tarabus: Myslel jsem, že se to provalí až na Janneru, kde pojedu s Fábií, aby se to jako utajilo, ale když už je to venku, tak teda jo, no.Pro mě se asi prakticky nic nezmění,spolujezdec je stejný, team je stejný, akorát auto je rychlejší. Těším se na technické tratě, ale trochu mi bude chybět to naše, tři kilometry rovně a nakonci se bát zatočit.

Petr Gross: Jelikož pamatuji ještě oblastní soutěže Svazarmu ,jsem velmi rád, že příští rok naskočím do WRC a odložím o další rok spolujezdecký důchod. Bude to pro mě nabitá sezona, na vybraných soutěžích českého mistrovství ještě usednu vedle třetího jezdce našeho teamu, Roberta Adolfa, který nám bude v MS dělat tzv. Recce Crew. Zvýšil jsem medikaci Riboflavinu a Geriavit Farmatonu, takže i po fyzické stránce neočekávám žadné problémy.

Daniel Trunkát: Mistrovství světa je velká výzva, stále tam dominují Francouzi a Finové, je třeba Prokopovic Jipocaru vyrazit na pomoc a trochu to tam vyvětrat. Po pracovní stránce budu mít trochu „záhul“, dovolenou v práci vyčerpám někdy kolem termínu Polska a zbytek šampionátu si musím nadpracovat v přesčasech do náhradním volna.


(Plné rozlišení)

Těším se, jak bude Mirek slušně „topit“,a my můžeme mezeru na polici, mezi dvěma bronzovýma salátovkama, vyplnit třeba i stříbrnou, ale nepředbíhejme. A co se rozpisu týká, provedli jsme malou změnu, já mu teď píšu plný a on si když tak ubere.

Pokusili jsme se získat i vyjádření kompetentních osob z centrály Lidových Vozidel, ale dozvěděli jsme se pouze něco o podpisu Archy Úmluvy a doložky o naprosté mlčenlivosti.

Přejme tedy Všem Českým reprezentantům úspěšný start do nové sezony 2014.

Komentářů celkem: 25
1. 1. 2014 15:3821
0 0
ano, jeden z nejslabších, ne-li vůbec nejslabší komentář
1. 1. 2014 18:0022
0 0
nemám jiný komentář než: http://www.youtube.com/watch?v=b5EAEDi0LOU
1. 1. 2014 18:1423
0 0
"A co se rozpisu týká, provedli jsme malou změnu, já mu teď píšu plný a on si když tak ubere." smajlík
1. 1. 2014 20:0324
0 0
Vtip nevtip.. Bylo by to krásné smajlík.. A i když není Apríl, tak se to povedlo a jen jsem viděl nadpis tak upřímně jsem na pár vteřin věřil že to tak fakt je...A kdyby opravdu byli dva jezdci v MS z ČR.. Tak by to byla nemalá paráda smajlík
1. 1. 2014 21:5925
0 0
Che, pobavilo. Pohoda a sranda ke svátkům patří. smajlík A ty grafické návrhy opravdu hezké. smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!