Ondřej Plšek - eWRC.cz
6. 6. 2014 16:29 − 5755× − 7

Hänninenovi se návrat do týmu Hyundai nepovedl

Finský jezdec ve vysoké rychlosti poslal svou i20 WRC přes střechu a soutěž pro něj končí.

Finský jezdec ve vysoké rychlosti poslal svou i20 WRC přes střechu a soutěž pro něj končí. Posádka je naštěstí v pořádku.


Foto: Twitter@planetemarcus


Foto: Twitter@planetemarcus

Bližší informace dosud nejsou známy.

Komentářů celkem: 7
6. 6. 2014 17:42
0 0
Je mně tě líto kamaráde...smajlík
6. 6. 2014 21:19
0 0
Bola to poriadna supa, hlavne ze posadka je OK, aj mne je to luto aj v sucinnosti na vyber jazdca pre dalsie rally v Hjunde smajlík
6. 6. 2014 23:36
0 0
tak tým to asi pro Hanninena aj zhaslo... odteraz si myslím že hyundai bude nominovať vedla Neuvilla iba Sorda ktorý ide rýchlo a vacsinou bez chýb (a majú tam na zvyšok sezóny aj Paddona)... uvidíme
9. 6. 2014 20:08
0 0
Hodně se probírá to množství jezdců, které si Hyundai nasmlouval. Jedním ze známých důvodů je to, že chtějí přísun co nejvíce poznatků a dat od většího počtu kvalitních jezdců s rozdílnými styly jízdy. Dost se zmiňuje, že takto jsou jezdci vystaveni přílišnému tlaku z nejistoty-co bude příští rok, případně z nevyježděnosti. Nikdo ovšem do detailu nevíme, jak moc a kteří jezdci testují. No a ten tlak může šéfům i naznačit, jak na tom který jezdec je psychicky...
11. 6. 2014 00:21
0 0
Je otázkou, jestli získávat co nejvíce poznatků od většího počtu kvalitních jezdců s rozdílnými styly jízdy je správná cesta? Myslím, že v minulosti spíš fungovalo, když tým měl jednoho prvotřídního jezdce a na jeho styl a potřeby nekompromisně postavil auto.
12. 6. 2014 09:45
0 0
yarda: Vzhledem k tomu, že Ogier je úplně jinde než ostatní jezdci, tak tým Hyundai nemá prioritu vyhrát titul, ale získávat vítězství v jednotlivých soutěžích. I proto mají (podle mě velmi správně) sesbíráno tolik jezdců s různými styly. Dneska stavět auto na míru jezdci...ta nynější auta nejsou nijak moc rozdílná (všichni se snaží dosáhnout velmi podobných parametrů). Je to vidět i na Ogierovi, kraloval by v jakémkoliv voze.
12. 6. 2014 18:14
0 0
Vidím to stejně. Jednak Hyundai dneska není v pozici, aby všechno stavěl na jednom pilotovi. Mluvil o tom i dřív Nandan-když stavěli 206-jednomu top jezdci např. vyhovoval šestikvalt, jiným pětikvalt a hledali optimální variantu atd. Mluvil i o tom, že víc jezdců-s konzistentními styly-dá větší informace o skutečném stavu auta i o (ne-) oprávněnosti změn na autě... Dost lidí si třeba "dělá srandu z Martina Prokopa, že se "učí jezdit", že pořád hledá způsoby nastavení auta... že by to už za ty roky mohl umět. Proto to kvantum jezdců u Hyndai-všechno pak jde mnohem rychlejc... Druhak-dneska ovšem není ten trend-jak píše Gill-stavět auto na jednoho jezdce. Spíš jezdci pochopili, jaký styl je dneska nejvýhodnější a snaží se ho naučit-přizpůsobit se mu(např. Latvala, Ostberg, Mikkelsen,...). Navíc ta současná auta mají tak velké možnosti nastavení podvozku, že se do značný míry dají i v případě potřeby nastavit na jezdcův styl-ale prioritou je čistá, plynulá, "úsporná", nicméně rychlá a efektivní jízda.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama