Schneebergland Rallye – komentář

Rakouský šampionát o tomto víkendu ukončil několikatýdenní pauzu a rozjel svou druhou polovinu.

Rakouský šampionát o tomto víkendu ukončil několikatýdenní pauzu a rozjel svou druhou polovinu. Jako pátý díl byl na programu podnik s atraktivními horskými tratěmi s kombinovaným šotolinovo-asfaltovým povrchem. Jeden z nejnovějších podniků mistrovství ovšem v minulosti posádky moc nelákal a hodně nízký počet se jich tam sešel i letos. Stáj Raimunda Baumschlagera tentokrát nasadila jedinou Škodu Fabia Super 2000. Mario Saibel a Chris Brugger totiž zůstali doma a do boje vyrazil pouze lídr stáje a vedoucí muž šampionátu Mundl. Na start se z dalších ozdob mistrovství neobjevil ani pilot Fordu Fiesta Super 2000 Hermann Neubauer, který si nedávno poranil rameno, ani jezdec Peugeotu 207 Super 2000 Hannes Danzinger.

Z předních pilotů schopných bojovat s Baumschlagerem o vítězství se tak v Rohr im Gebirge objevil jediný, Gerwald Grössing s Fordem Fiesta R5. Duel mezi těmito borci ovšem skončil dříve, než mohl vůbec pořádně začít. Už ve druhé zkoušce totiž u Fiesty R5 selhalo turbo a Baumschlager zůstal na čele úplně opuštěný. Druhý den Grössing ze hry vypadnul definitivně, když havaroval. Největší atrakcí soutěže se stal start Andrease Aignera, který v druhém Swiftu Super 1600 doplnil stabilního jezdce Suzuki Austria Michaela Böhma. Už po prvním dnu vycházel jejich duel lépe pro někdejšího mistra produkčních aut. Böhm sice zaostával jen o 21 sekund, ale v druhé etapě místo přiblížení se svému soupeři následovalo zvětšení odstupu. Každopádně oba dva borci předvedli skvělý výkon, když na rally se šotolinovými úseky za svými zády nechaly spoustu pilotů čtyřkolek. Mezi historiky se stejně jako minule radoval Kris Rosenberger, který tentokrát usednul do Volkswagenu Golf GTi. Výsledky této rakouské rally je možné si prohlédnout na ewrc-results.com

Stav šampionátu: 1. Baumschlager 102, 2. Saibel 59, 3. Grössing 41, 4. Mayer 32

Komentářů celkem: 1
5. 7. 2014 10:251
0 0
Dobrý jen bych s dovolením trochu opravil formulaci "rallye s šotolinovými úseky" . Ono to totiž bylo zcela naopak - samá šotolina s kousky asfaltu ( přesně 12% trati byl asfalt) . Zaprášení jsme byli tak , že jsme se ani do auta nemohli zlomit.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!