Redakce - eWRC.cz
20. 1. 2006 00:00 − 22842× − 1208

Rallye Monte Carlo 2006 – první etapa

Update: 19:02 – Sledujte s námi vše podstatné z první etapy Rally Monte Carlo 2006.

Pro rychlou orientaci můžete kliknout přímo na odkazy s jednotlivými RZ
RZ1 St. Sauveur sur Tinee – Beuil
RZ2 Guillaumes – Valberg
RZ3 Pierlas – Ilonse
RZ4 St. Sauveur sur Tinee – Beuil 2
RZ5 Guillaumes – Valberg 2
RZ6 Pierlas – Ilonse 2

Dnes ráno se v horách nad Monakem začne první dějství dlouhého a náročného závodu – slavné Rally Monte Carlo. Po včerejším shakedownu, který se konal na značně zledovatělých silnicích, nám dnešní první etapa nabízí velmi napínavou a zajímavou podívanou. Dá se předpokládat, že se budou dít věci. Napětí v nás všech by se určitě dalo krájet…

Oficiální stránky: http://www.acm.mc

Počasí:
Pětidenní předpověď počasí pro Monaco
Dvoudenní předpověď počasí pro Sospel

Důležité informace:
Rally Guide 1
Rally Guide 2
Startovní listina

Další zajímavé odkazy:
Col de Turini
Online webkamera v Monaku

O všem, co se děje na Monte Carlu, můžete diskutovat v našem diskusním fóru.

Časový harmonogram pro první etapu:

Mapy rychlostních zkoušek pro první etapu:


Mapa RZ 1+4, Mapa RZ 2+5, Mapa RZ 3+6

Výsledky:
http://www.vysledky-rally.cz/vysledky/

Odkaz na neoficiální splity:
http://www.nuclear.pri.ee/rally/index.php?rally=Monaco&stage=1
http://www.zone.ee/wrcmasters/analyzer.php?rally=1&results=1

Fotografie:
Ekluzivní fotografie Petra Luska, www.eWRC.CZ


Foto Petr Lusk, www.eWRC.CZ

Start první rychlostní zkoušky je v 8:33. Do té doby vám přineseme aktuální informace přímo z centra dění od našich zpravodajů.


Foto Bob McCaffrey

Pátek, 7:00, Jan Kopecký-Filip Schovánek: "To bude boj!!! Loeb-zimní pneumatiky s hroty jen uvnitř, Solberg-slick, Grönholm-zimní pneumatiky bez hrotů, Gardemeister-slick, Duval-slick. Tak držte palce! Honza a Filip do ČR."

Pátek, 8:20, info SMS od Claara: "Duval včera večer měnil spojku, tým se tvářil ustaraně, pomáhají jim lidi z CRT!"

Pátek, 8:32, info SMS od Jiřího: "RZ1 – slunko, mrzne, -2 stupně, silnice namrzlá."

Pátek, 8:32, info SMS od J. Matějky: "Jsme asi 300 m od startu RZ1. Je jasno, -3 stupně. Všude strašně lidí, vrtulníky je rozhánějí, doufám, že to nezruší."

Pátek, 8:34, info SMS od J. Matějky: "První projel Loeb, vracák bokem! Na silnici je led."

Pátek, 8:36, info SMS od J. Matějky: "Vypadá to, že příjezd na RZ1 je zacpaný a ostatní nestihli včas přijet na vložku."

Pátek, 8:36, info SMS od J. Pertlíčka: "Jsme asi 2 km od startu RZ1. RZ je vlhká ve stopě, mimo stopu tenoučká vrstva ledu."

Pátek, 8:39, info SMS od Claara: "Potkali jsme Romana Krestu, jezdí špióna někomu z Fordů. Jinak všude davy fandů, předjeli jsme Kopejdu, oba mají super náladu."


Foto Petr Lusk, www.eWRC.CZ


RZ1 St. Sauveur sur Tinee – Beuil, 22,23 km, start 8:33

Pátek, 8:38, info SMS od J. Matějky: "Gronholm bez chybičky, Solberg asi špatně obul, ve vracáku skoro zastavil."

Pátek, 8:52, Jan Kopecký-Filip Schovánek: "Máme startovat jako 14., ale nemůže se vůbec dostat na start! Příjezd totálně ucpaný kamiony a diváky. RZ1 bude dost možná pro zbytek pole zrušena!"

Pátek, 8:58, info SMS od J. Matějky: "Duval projel vracák jak po kolejích – bez ručky."

Pátek, 9:01, info SMS od J. Pertlíčka: "Gronholm dělal kouske od nas hodiny a zhasl mu motor."

Pátek, 9:07, info SMS od J. Pertlíčka: "Na oko zatím nejlépe Duval, Hirvonen hodně slabě."

Pátek, 9:10, info SMS od J. Matějky: "Stohl opatrně, Hirvonen hodně opatrně. Gallimu lidi málem padali na auto, měl největší ohlas – vracák jel dveřma napřed. Atkinson opatrně, Panizzi bez chyby."

Pátek, 9:19, info SMS od J. Matějky: "Auta nejezdí ve stanovených časech, příjezd na vložku je asi ucpaný. Teď čekáme snad 8 minut a nic."

Pátek, 9:19, info SMS od L. Kubišty: "Jsme asi 1 km po startu RZ1, je tu naprosto ucpaný příjezd. Loeb, Panizzi a Duval pěkně, Galli jak urvaný ze řetězu."

Pátek, 9:42, info SMS od Claara: "Stojime tu s Kopejdou, prave dostali info, že se mají všichni vrátit do Monte do servisu a pojedou až odpoledne! Máme pozdravovat do Čech!"


Mezičasy na RZ1

Výsledky po RZ1
1. Loeb Citroen Xsara WRC 15:14,0
2. Panizzi Škoda Fabia WRC +25,5
3. Galli Mitsubishi Lancer WRC +26,0
4. Gronholm Ford Focus WRC 06 +36,5
5. Atkinson Subaru Impreza WRC +45,8
6. Gardemeister Peugeot 307 WRC +58,5
7. Stohl Peugeot 307 WRC +1:05,1
8. Sarrazin Subaru Impreza WRC +1:18,8
9. Duval Škoda Fabia WRC +1:34,6
10. Hirvonen Ford Focus WRC 06 +1:44,9
11. Solberg P. Subaru Impreza WRC +1:58,2

Pátek, 10:08, info SMS od Claara: "Od Kopeckého – teď nám přikázali jet do Monte po trati RZ1, přitom půlka aut za námi už jede jinudy, špička závodí. Jedeme do servisu, odpoledne se snad pojede."

Máme za sebou první rychlostní úvodní soutěže letošního ročníku MS. Vše je nové. Pravidla, barvy továrních týmů… Jen vítěz první RZ je stejný jako na většině RZ uplynulé sezóny.
Sébastien Loeb dojel do cíle s naprosto neuvěřitelným náskokem 25,5 s. Důvodem však může být skutečnost, že obul pneu s vnitřními hroty. Výsledek první RZ je pozitivní také pro druhého v pořadí Panizziho a věřme, že Fabia bude i nadále držet tak jako v úvodní zkoušce. V těsném závěsu 0,5 s dovedl třetí vůz do cíle miláček publika Gigi Galli.
Rychlostni zkouskou projelo však pouze 11 vozů. Zbytek byl odvolán zpět do servisu v Monte Carlu a jejich čas příjde až po poledni. Oněch jedenáct pilotů však absolvuje všechny plánované zkoušky. Další informace budeme přinášet průběžně.


Foto Petr Lusk, www.eWRC.CZ


RZ2 Guillaumes – Valberg, 13,60 km, start 9:31

Druhá rychlostní zkouška se nejlépe povedla Marcusi Grönholmovi, který na druhého Loeba stáhl 2,5 s. V dobrých výkonech pokračuje Panizzi a třetím místem (+7,9 s) si upevnil průběžné stříbro. Marcus grönholm se vítězstvím na RZ protáhl na bronz před Galliho, který v RZ ztratil na Fina 15,9 s.
Poněkud překvapivou pátou příčku drží Atkinson na „rezervní“ tovární Impreze. Oproti očekávání se zatím neprosazuje Petter Solberg, jenž je po devátém čase na druhé vložce (+1:03,3)z jedoucích vozů nejpomalejší. Francois Duval s Fabií týmu First Motorsport dokončil tento test jako desátý (+1:03,9) a zůstává v hodnocení na deváté pozici.


Mezičasy na RZ2

Výsledky po RZ2
1. Loeb Citroen Xsara WRC 24:53,7
2. Panizzi Škoda Fabia WRC +30,9
3. Gronholm Ford Focus WRC 06 +34,0
4. Galli Mitsubishi Lancer WRC +39,4
5. Atkinson Subaru Impreza WRC +1:12,7
6. Gardemeister Peugeot 307 WRC +1:43,6
7. Stohl Peugeot 307 WRC +1:59,4
8. Sarrazin Subaru Impreza WRC +2:07,0
9. Duval Škoda Fabia WRC +2:36,0
10. Hirvonen Ford Focus WRC 06 +2:50,0
11. Solberg P. Subaru Impreza WRC +2:59,0

Pátek, 10:38, info SMS od Claara: "Zůstali jsme v zácpě společně s Kopejdou a zbytkem aut. Silnice zablokována jeřábem a turisty, co jedou na lyže. Jezdci nadávají na organizaci a odjíždějí do Monte."

Pátek, 10:38, info od Mikuldy: "Byli jsme na konci RZ2. Nádherně jeli Loeb, Gronholm, Panizzi a Galli, ostatní nic moc. Solbergovi nejede auto, motor má divný zvuk."


Foto Petr Lusk, www.eWRC.CZ

Pátek, 10:50, info od Jana Kopeckého a Filipa Schovánka: "Branně-orientační závod Monaco: po hodině přišel pokyn otočit vůz zpět do Monaca. Zadní část pole vozů se začala po delší době otáčet a vracet se. Po 20 minutách přišel další pokyn – projet před RZ1 do Monaca. Teď jsme za RZ1 – volný průjezd. Jedeme do Monaca, žádný čas příjezdu neexistuje, nikdo nic neví, nevíme co bude dále. Startovní pole je rozeseto po horách na x-skupin (Loeb – my za RZ1 – zadní část jedoucí do Monaca jinou cestou…). Do Monaca máme 120 km… Svítí sluníčko, ale severní úseky jsou namrzlé."


RZ3 Pierlas – Ilonse, 23,22 km, start 10:19

Třetí RZ sice dosavadních 11 jezdců absolvovalo, ale výsledné časy jsou podivné. RZ3 je pravděpodobně zrušena. Všichni jezdci se teď vrací do servisu. Čeká se na to, jak se s nastalou situací vypořádají organizátoři. Dá se předpokládat, že budou anulovány všechny tři ranní RZ.
O tom, jak se s tímto fiaskem pořadatelé vypořádají, vás budeme informovat ihned, co dostaneme oficiální informace.

Update: 11:52
RZ3 byla skutečně zrušena. Organizátoři a zástupci týmů se teď v servisu dohadují, jak z této situace ven. V zásadě jsou možné jen dvě možnosti. První je ta, že těm, co nejeli, přidělí čas. Jenže jaký? Vždyť Solberg ztrácí na 11. místě přes dvě minuty. Tento čas přeci nemohou dát těm, co nejeli, protože by je to hodně poškodilo.
Pravděpodobnější se stále jeví druhá varianta, a to že výsledky budou zcela anulovány.

Pátek, 12:59, info SMS od Jiřího: "Jsme stále na RZ1,4. Věříme, že RZ4 se pojede. Krásné počasí, na slunci asfalt osychá, ve stínu sníh a led. První piloti nanáší do ideální stopy sníh. "

Update: 13:15
Tak podle všeho se zdá, že je rozhodnuto – všem ostatním bude přidělen čas nejhoršího, tedy Pettera Solberga, po RZ2.
Nemohu si pomoci, ale toto rozhodnutí velmi postihuje některé jezdec kategorie WRC – Ponse, H. Solberga, Wilsona, Tsjoena, Aignera, Sorda, Kopeckého i Burriho. Zatímco všichni tito jezdci neodjeli ani jeden metr rychlostních zkoušek, ztrácejí na nejlepšího tři minuty!!! Přitom dostali přidělen čas jezdce, který evidentně špatně zvolil pneu a podal podprůměrný výkon. Všichni tito jezdci jsou tak zcela evidentně poškozeni. A to nemluvím o bodování týmů…
Mám pocit, že kdyby se to stalo zítra na první erzetě a startovalo se od nejhorších k nejlepším, bylo by rozhodnutí jiné.
Ostatních skupin se toto rozhodnutí nijak netýká, protože všichni začínají se stejným časem.


Foto Petr Lusk, www.eWRC.CZ

Ohlasy po RZ3
Petter Solberg: "Špatně jsem zvolil pneumatiky. Měl jsem prořezané slicky, ale pro současné podmínky to nebyla dobrá volba."

Marcus Gronholm: "Asi 3 km po startu RZ1 jsem v pravém vracáku udělal hodiny a ztratil asi 25 vteřin. V rozpisu jsem to měl značeno jako velmi kluzké, ale ve skutečnosti to bylo velmi velmi velmi kluzké. Auto zůstalo stát čelem tam, odkud jsme přijeli, a zhasl motor. Musel jsem mnohokrát popojíždět, než jsme se otočil. Focus jede výborně, ale volba pneumatik je obtížná – možná jsme mohli použít ty s hřeby. Moje pneumatiky byly vhodné pro RZ3, ale ta se bohužel zrušila."

Mikko Hirvonen: Jel také slicky = špatná volba. "Mezi průjezdy špiónů a naším startem se podmínky zcela změnily. Z ledu se stala břečka a já nikdy netušil, co mě čeká za další zatáčkou. Nejel jsem naplno, protože jsem nevěřil rozpisu a nechtěl jsem udělat chybu. Auto je dobré, jen přitvrdíme podvozek."


RZ4 St. Sauveur sur Tinee – Beuil 2, 22,23 km, start 14:25

Pátek, 14:01, info od Mikuldy: "Jsme asi 2 km od konce RZ4, lítá tady strašně vrtulníků a rozhání neukázněné diváky."

Pátek, 14:27, info SMS od J. Matějky: "Jsme asi o 500 m dále než ráno. Je nádherně, jasno, teplo, asfalt suchý, místy teče voda od tajícího sněhu."

Pátek, 14:49, info SMS od J. Matějky: "Loeb rychle a čistě, Gronholm taky. Solberg opět problém ve vracáku, ale u nás v esíčku už pěkně. Gardemeister vracák trhaně, Duval také nic moc."

Pátek, 14:54, info SMS od J. Matějky: "Stohl vracák dlouhým smykem, Hirvonen čistě a rychle, Galli měl opět velký ohlas, hodně agresívně, nad náma šel ven."

INFO: Galli zastavil v RZ.

Pátek, 15:08, info SMS od L. Kubišty: "Galli jel jak blázen, hned za náma ale trefil skálu a poškodil zavěšení levého předního kola. Pěkně Duval i Panizzi, Kopejda opatrně."

Pátek, 15:19, info SMS od J. Matějky: "Teď projel Kopejda, zatím nejpomalejší průjezd."

Pátek, 15:20, info SMS od J. Matějky: "Aigner pěkně vracák, ale jinak nejpomalejší mezičas u nás."

Pátek, 15:20, info SMS od J. Pertlíčka: "Jsme hned kousek po startu RZ4. Loeb a Gronholm profesorsky, na oko nejlépe Galli, Tsjoen pomalu. Honza Kopecký zatím v klidu, jako jediný se světelnou rampou."

INFO: Poškození Galliho auta není tak vážné. Zítra nastoupí znovu.

Pátek, 15:31, info od Mikuldy: "Jsme těsně před koncem RZ4, na konci dlouhého klesání, kde se jede na maximálku. Trať je tu suchá, všichni bez větších problémů."

Ve čtvrté rychlostní zkoušce opět udával tempo Séb Loeb a zbytek pole se jen snažil více či méně udržet v jeho závěsu. Nejlépe se se situací vypořádal Francois Duval, jenž se po nevýrazném dopoledni trefil do nastavení a obutí lépe a v testu mu patří druhá pozice. I jemu však naskočila na konto ztráta 20,8 s. Přesto byl dalším z pilotů, jenž dokázal, že s Fabií se dá jezdit vepředu.
Třetím mužem hodnocení se stal ještě o 7,5 s pomalejší Marcus Grönholm. Oproti dopoledni se do tempa dostala i dvojice Hirvonen (+31,9) a Petter Solberg (+33,5). Panizzi musel po zkoušce přenechat průběžné stříbro Grönholmovi, když v testu ztratil 49,2 s.
Daniel Sordó si na Xsaru evidentně zatím zvyká a dvanáctý čas (56,1) není ani překvapením, ale ani výrazným zklamáním. Z dvojice juniorů na Fabiích byl v prvním měření sil úspěšnější Jan Kopecký na 14. pozici (+1:03,4). Andreas Aigner s časem o 12,7 s horším pak dokončil jako patnáctý.
První etapa nejspíše skončila pro showmana Gigi Galliho. Ten sice předvedl několik velmi atraktivních průjezdů pro diváky, ale zhruba kilometr po startu neudržel Lancer WRC v ideální stopě a poškodil závěs levého předního kola.


Mezičasy na RZ4

Výsledky po RZ4
1. Loeb Citroen Xsara WRC 39:37,6
2. Gronholm Ford Focus WRC 06 +1:02,3
3. Panizzi Škoda Fabia WRC +1:20,1
4. Atkinson Subaru Impreza WRC +1:50,7
5. Gardemeister Peugeot 307 WRC +2:19,5
6. Stohl Peugeot 307 WRC +2:35,5
7. Sarrazin Subaru Impreza WRC +2:49,6
8. Duval Škoda Fabia WRC +2:56,8
9. Hirvonen Ford Focus WRC 06 +3:21,9
10. Solberg P. Subaru Impreza WRC +3:32,5
11. Solberg H. Peugeot 307 WRC +3:44,7
12. Sordo Citroen Xsara WRC +3:55,1
13. Pons Citroen Xsara WRC +3:59,9
14. Kopecký Škoda Fabia WRC +4:02,4


Foto Petr Lusk, www.eWRC.CZ


RZ5 Guillaumes – Valberg 2, 13,60 km, start 15:23

Komentátor WRC.com: Ukazuje se, že v těch správných rukou je Škoda Fabia WRC konkurenceschopný vůz.

Pátý test dnešního dne se stal satisfakcí jak pro Francoise Duvala, tak i všechny příznivce značky Škoda.
Belgičan v tomto testu porazil o 5,7 s dalšího vynikajícího pilota na asfaltu Stéphane Sarrazina. Fabia tedy skutečně jezdit umí a my se můžeme jen ptát: „Kde byla chyba, Herr Schwarz?“ Ještě o další dvě desetiny zpět pak zůstal lídr Séb Loeb.
K životu se pomalu probouzí také Manfred Stohl (+8,1). Petter Solberg získal další pátý čas (+8,4) a na Hirvonenovu devátou pozici mu chybí již jen 4,1 s. Test se povedl také Honzovi Kopeckému, který díky devátému času (24,3) postoupil v průběžném hodnocení na třináctou příčku. Doufejme, že tam dlouho nebude a půjde výš.
Znovu se nedařilo Panizzimu, jenž dojel až jako jedenáctý. Díky dopoledni však má před pronásledujícím Atkinsonem k dobru přes půl minuty.
Andreas Aigner dokončil jako patnáctý (+43,5) a stejnou pozici drží i průběžně.


Mezičasy na RZ5

Výsledky po RZ5
1. Loeb Citroen Xsara WRC 49:26.9
2. Gronholm Ford Focus WRC 06 +1:16.4
3. Panizzi Škoda Fabia WRC +1:44.7
4. Atkinson Subaru Impreza WRC +2:15.4
5. Gardemeister Peugeot 307 WRC +2:22.8
6. Stohl Peugeot 307 WRC +2:37.7
7. Sarrazin Subaru Impreza WRC +2:49.4
8. Duval Škoda Fabia WRC +2:50.9
9. Hirvonen Ford Focus WRC 06 +3:30.9
10. Solberg P. Subaru Impreza WRC +3:35.0
11. Solberg H. Peugeot 307 WRC +4:14.0
12. Sordo Citroen Xsara WRC +4:16.3
13. Kopecký Škoda Fabia WRC +4:20.8
14. Pons Citroen Xsara WRC +4:30.9
15. Aigner Škoda Fabia WRC +4:52.7


Foto Petr Lusk, www.eWRC.CZ


RZ6 Pierlas – Ilonse 2, 23,22 km, start 16:11

INFO: Sebastien Loeb havaroval na pátém kilometru! Posádka je v pořádku.

INFO: Mikko Hirvonen udělal před prvním mezičasem hodiny následkem kterých mu zhasnul motor. Ztratil půl minuty.

INFO: Z vozu Francoise Duvala se kouřilo. Vypadá to na problém s brzdami.

INFO: Kopecký trefil 3km před koncem skálu, má poškozenou levou stranu.

INFO: Wilson při nárazu poškodil zavěšení předního kola a ztratil skoro 4 minuty.

Ohlasy po RZ6
Marcus Gronholm: "Auto funguje v pořádku, ale jsem velmi nespokojený se svým výkonem – prostě mi to nejde (pozn. pozoruhodné, když si uvědomíme, že Marcus vede) "

Petter Solberg: "Bylo to lepší než dopoledne. I když na zledovatělých místech jsem jel pomalu."

Mikko Hirvonen: "Tato erzeta byla jeden velký problém. Nefungovala mi ruční brzda a ve vracácích jsem ztrácel spoustu času."

Gilles Panizzi: "V posledních erzetách auto nefungovalo tak, jak by mělo. Chová se značně nervózně. Nepozdává se mi motor a řízení."

Andreas Aigner: "Hned na začátku jsem udělal hodiny. Pak to strašně klouzalo…"

Pátý kilometr dnešního závěrečného testu pořádně zkomplikoval život trojnásobnému vítězi Monte Sébu Loebovi. Ten zde poslal svou Xsaru mimo trať a není jisté, zda znovu nastoupí do boje za obhajobou svých triumfů. V každém případě pětiminutová superally penalizace bude hodně bolet.
Za ten delší konec provazu tak začal tahat Marcus Grönholm, který využívá situace a test vyhrál s náskokem 15,5 s na Pettera Solberga. Třetím do party pak byl Manfred Stohl (+17,8). Nenápadně, přesto maximálně efektivně se kupředu prodírá Toni Gardemeister. V testu byl čtvrtý o 20,7 s a to stačilo aby z průběžného bronzového stupínku sesadil Panizziho jenž si stěžuje na motor, řízení a celkovou nervozitu vozu. Gilles dosáhl v testu až na devátý čas, ovšem už s velkou ztrátou (+1:06,3). V souboji nejlepších z předchozí RZ byl opět úspěšnější Duval s šestým časem (+31,0) a v průběžném hodnocení šel přes Sarrazina jenž dokončil až jako desátý (+1:13,8) což jej odsunulo na průběžnou osmou pozici, když před sebe musel pustit i Pettera Solberga.
Na lepší časy se blýská španělské juniorce. Pons a Sordó dosáhli na sedmý a osmý čas a okupují jedenáctou, resp. devátou příčku průběžného hodnocení.
Jan Kopecký byl klasifikován jako dvanáctý (+1:37,4), když 3 km před koncem RZ poškodil o skálu levou stranu Fabie a přenocuje tak na třináctém místě hodnocení.
Andreas Aigner dokončil zkoušku s patnáctým časem (+2:31,6). Do soboty bude startovat z průběžné 15. pozice. Více se nejspíše čekalo od Mikko Hirvonena. Finský talent dnes nepředvedl výkony podobné Katalánsku. V posledním testu točil hodiny a po problémech s nefunkční ruční brzdou a třináctém čase (1:44,3) klesl na desátou příčku průběžně. Matthew Wilson poškodil zavěšení svého Focusu a s velkou ztrátou (+3:55,5) dosáhl cíle jako poslední z továrních posádek.

Přestože již dnes žádnou rychlostní zkoušku neuvidíme, naše zpravodajství zdaleka nekončí a až do konce etapy pro vás budeme sledovat aktuální vývoj nejen kolem Sébastiena Loeba ale i dalšího dění prvního dne Rallye Monte Carlo.


Mezičasy na RZ6

Výsledky po RZ6
1. Gronholm Ford Focus WRC 06 1:09:30,9
2. Atkinson Subaru Impreza WRC +1:23,7
3. Gardemeister Peugeot 307 WRC +1:27,1
4. Panizzi Škoda Fabia WRC +1:34,6
5. Stohl Peugeot 307 WRC +1:39,1
6. Duval Škoda Fabia WRC +2:05,5
7. Solberg P. Subaru Impreza WRC +2:34,1
8. Sarrazin Subaru Impreza WRC +2:46,8
9. Sordo Citroen Xsara WRC +3:57,4
10. Hirvonen Ford Focus WRC 06 +3:58,8
11. Pons Citroen Xsara WRC +4:10,0
12. Solberg H. Peugeot 307 WRC +4:22,4
13. Kopecký Škoda Fabia WRC +4:41,8
14. Burri Peugeot 307 WRC +5:05,6

Pátek, 17:30, info od Petra Luska: "Loeb vylétnul z trati kousek ode mě do cca 30 metrů hluboké rokle. Měl štěstí, že to nebylo o kilometr dál, tam to měl dolů 400 metrů. Budou fotky!"

Pátek, 17:31, info od Jana Kopeckého a Filipa Schovánka: "Na konci RZ6 začala silnice namrzat, proto všichni, kteří jeli později (včetně nás), tam ztratili hodně času."

INFO: Solberg stojí asi 50 km od Monaca, auto i kapota zvednuté a opravuje.


Foto Petr Lusk, www.eWRC.CZ

Ohlasy po první etapě

Marcus Gronholm: "Podmínky na trati jsou strašné – nenávidím to. Jedu jako moje babička. Jedu poprvé s Fordem a vedu Monte Carlo – to není tak špatné. Ale musím přiznat, že moje jízda je hrozná."

Mikko Hirvonen: "Mám dost problémů. Něco je se středním diferenciálem a ruční brzdou. Ve vracákách jsem musel couvat."

Filip Schovánek: "Jsme O.K., ale byla to docela výrazná rána do obou helem! Honza naštěstí stihl srovnat kola a trefil skálu oběmi levými koly naplocho. Na ten náraz je auto víceméně O.K."

Chris Atkinson: "Odpoledne jsem špatně vybral pneumatiky a udělal několik chyb. Snažím se jet na jistotu. Druhé místo je dobré, ale jsem si jist, že ostatní zítra pojedou naplno."


Diváci dnes ráno na RZ1

INFO: Petter Solberg nedojel do servisu! Na přejezdu mu unikl olej a poškodil se motor. Zítra s největší pravděpodobností nenastoupí.

Komentářů celkem: 1208
Anonym IP:62.240.187.252
20. 1. 2006 21:001201
0 0
Možná že jo,ale nevim jak dopadlo jednani Charouze s tymem.
Anonym IP:81.19.34.82
20. 1. 2006 21:431202
0 0
Bravo tepirine.To co jsi napsal je svatá pravda.
Anonym IP:84.47.51.150
20. 1. 2006 22:101203
0 0
jak chcete video se shakedownu dejte si na http://www.rallyfun.szm.sk
Anonym IP:85.71.11.10
20. 1. 2006 22:271204
0 0
Davaji denni souhrn nekde na satelitu? Koukal jsem do programu Eurosportu ale nic jsem nenasel smajlík
20. 1. 2006 22:301205
0 0
Na Eurosportu to dávají dneska od 0:30h nebo 1:00h. Musíš najet na jejich stránký, tam to píšou
Anonym IP:85.71.11.10
20. 1. 2006 22:321206
0 0
Diky, jdu si pripravit naradi na pootoceni anteny ;)
Anonym IP:88.100.6.108
21. 1. 2006 01:181207
0 0
Tak sem právě dokoukal záznam na Eurosportu.. jak se vám líbí komentář (anglickej)? Docela hrůza, ženskou neni skoro slyšet, žádný nadšení... Nejlepší by bylo, kdyby nejdřív dali komentář a pak to pustili jen se záznamem z aut : )) Loeb to skoro ustál.. škoda že jen skoro.. Pro Pettera je Monte zakletý a Marcusovu babičku bych chtěl poznat osobně : )) Ale Gilles dělá radost.
Anonym IP:194.212.162.216
22. 1. 2006 14:331208
0 0
Jiny pohled na zaryte motorkare je ve filmu 4 VĚCIted davaji ve Slovanskem dome 20:40, 22:25, u Anděla
16:30, 20:30, 22:10 i v Brne ve Velkem Spalícku
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!