Hayden Paddon se v Austrálii nechce držet zpět
Novozélandský pilot Hayen Paddon je za volantem Hyundai i20 WRC stále ještě nováčkem, vždyť doposud odjel tři soutěže, přičemž ukazuje postupný vzestup výkonů což dokládají zejména dvě osmá místa z Polské a Finské rally. Další důkaz svého zlepšování by rád ukázal na Australské rally, která pro něj bude dalším startem v MS na konci září, protože v Německu bude absentovat. Ale u protinožců, což je soutěž se kterou má dostatek zkušeností, by rád jel naplno a ukázal, čeho je s vozem specifikace WRC schopen.
A to mohl být Paddonův finský výsledek ještě lepší, protože po třetí etapě se držel na šesté příčce absolutně, což znamenalo nejlepší Hyundai v soutěži, ale hned ráno následujícího dne jej postihly problémy s posilovačem řízení, které jej stály dvě místa. Ale jak se nechal Novozélanďan slyšet, Finskou rally hodnotí dobře: "Myslím, že jsem se jako řidič hodně posunul. Naučil jsem se toho hodně o mém jezdeckém stylu a nastavení auta, což nás staví do dobré pozice před Australskou rally."
"Pokud dokáži v Austrálii šlapat o trochu víc na plyn na cestách, které znám, bylo by jistě pěkné vidět, zda-li se dokážeme dostat do TOP 5. Vím, že to bude velký risk. Cesty jsou celkem jemné a ničí pneumatiky rychleji než obvykle. Ale nebudeme se tam držet zpět a budeme se snažit posouvat nadále kupředu," říká Hayden Paddon a dodatkem se ještě vrací ke svému jezdeckému stylu, který se ve Finsku pokoušel upravit: "Snažil jsem se jezdit více plynule a současně nad jízdou více přemýšlet. Je to o využívání dobrého nájezdu do zatáčky a žádných úprav směru v ní, takže se mohu držet v ideální stopě. Je to docela umění," uzavřel Paddon.
Ale pre Austráliu bol a je stále nominovaný pre i20 WRC číslo 8 Chris Atkinson, však? Uvidíme, práve tam dôjde na porovnanie Paddona s ním. On vlastne ani to Mexiko nešiel vôbec zle, keď po už zo začiatku súťaže problémy s autom, tak prišiel na celkom slušnom mieste.
Absolvuje ešte niečo v tomto roku Juho Hänninen?