Kris Meeke: Tohle byl můj životní výkon
I přes to, že po konci druhé etapy obdržel Kris Meeke hodně diskutovanou penalizaci za krácení tratě, hodnotí svůj výkon od "protinožců" jako doposud svůj nejlepší v kariéře. Od úvodu soutěže bojoval o čelní příčky s trojicí továrních Volkswagenů a v průběhu rally zůstal jediným ze zbytku světa, kdo dokázal s německými vozy držet krok. "Byl to opravdu povedený víkend, myslím si, že doposud to nejlepší, co jsem předvedl," vrací se k Australské rally Kris Meeke a pokračuje, "Finsko bylo dobré, Německo do nepovedeného závěru též a teď v Austrálii jsme se drželi od začátku na čele."
"Byla ta smůla, že jsme dostali penalizaci, ale pokud jde jenom o můj výkon, tohle byl jeden z nejlepších. Třikrát jsme dokázali vyhrát RZ, vedli v průběhu dne byl jsem průběžně třetí nejrychlejší pilot za Sebastienem a Jarim-Matim, kteří bojují o titul," pokračuje ve svém ohlédnutí za soutěží v Austrálii Kris Meeke. "Dobrá, bez penalizace to mohlo být a mělo být pódium. Ale upřímně, konečné výsledky hrají roli když bojujete o titul, v této chvíli mě zajímá jenom můj výkon – a ten byl dostatečně dobrý."
Do konce sezóny zbývají tři soutěže a to znamená, že na programu dne jsou vyjednávání o nových smlouvách. Šéf Citroen racingu Yves Matton se nechal již dříve slyšet, že o své jezdecké sestavě pro nadcházející sezónu se bude rozhodovat po Australské rally a Kris Meeke doufá, že jeho výkon u protinožců přesvědčí Mattona o tom, aby jej v týmu nechal i v roce 2015. "Doufám, že to je krok správným směrem. Yvese vždy zajímalo, jak se mi bude dařit na soutěžích, které jsem jel již dříve. Ve Finsku jsme něco potvrdili, v Německu jsme byli docela silní a tady také. Doufám, že každý vidí, že to jde správně. Přibližujeme se stále blíž a blíž. Dřív to bylo, že Sebastien s Jarim-Matim jsou o krok napřed, teď možná jenom o půl. Je pro mě nemožné tento rozdíl hned smazat, ale možná to přijde se zkušenostmi. Příští rok, pokud budu součást týmu a budeme pokračovat ve vývoji auta, tak si myslím, že není důvod, abych s nimi nebojoval," uzavírá Kris Meeke.
Od svého nástupu k Citrošu dává Madsovi co proto a zatím je jediný který je schopen jakž-takž "dráždit" ty německé (šak víte co).
Ja by som až tak jednoznačne ne . Škoda, že pre Madsa je to, že jeho výkony nie sú také "waaw", čo v konečnom dôsledku rozhoduje o budúcom pôsobení. Respektíve i to, že ako i on sám vravel, že si s DS3 rozumie a bude pracovať na nastavení, len to jeho tempo je také. Určite, Meeke hlavne teraz ukazuje pekné výkony a hlavne je to také efektívne (na pohľad). Z Madsa sa stáva snáď druhý Sordo, taký istý zberač bodov, ešte s tým, že nie je taký konzistentný a je skôr na tie šotolinové a ľadové súťaže.
Bilancia Mads vs. Meeke: MON Meeke lepší 3., Mads hneď za ním, vo SWE tuším trošku Meeke oral pokiaľ si pamätám, Mads tam skončil tretí, MEX Meeke na power stage umomil koleso a nejakú exotiku spravil i v POR, Mads tam bol 9. (takže lepší výsledok), Mads bol v POR tretí, v ARG Mads ulomil pomerne smolne koleso o betón mostu (ľavé zadné), Meeke bol tretí, v ITA mal Meek tuším problémy s alternátorom, v Poľsku Mads trafil rovnaký kameň čo Evans a JML len sa prevrátil a vo Fínsku smolne poškodil rám vodu (veď vlastne podobne ako Neuville na svojej i20), v NEM nakoniec Mads s bodmi za 6. a Meeke ako dopadol vieme. Z 10 súťaží Mads v 5. lepší než Meeke, takže je to 50 na 50. Tri 2. miesta, jedno druhé, Meeke tri tretie a bol prvý v NEM. Nuž, ťažko, Mads proste nie je taký "waaw", čo je škoda. Ale tak, tiež je to ženáč od Augusta, takže pravdepodobne naplno "jazdí" a má povinnosti i niekde inde.
že by nějak extra boural se říct nedá. A kolik má najeto sezón v MS wrc? Ani ne jednu celou? Já myslim, že až pojede třetí sezónu v MS s wrcem, můžeme se bavit o nějaké spolehlivosti, do té doby jsou to jen spekulace.
Když to zkrátim, v juniorech snad krom Loeba boural každej dost, jestli dvakrát, nebo 3x, to je úplně jedno. S 207 co nestíhala jezdil za limitem a s wrcem má najeto minimum. Tohle je přece jasný a ví to každej kdo se o rally zajímá. Jasně, druhej Loeb to asi nikdy nebude(asi určitě ne), ale že by, pokud zůstane v továrně a citroen bude stíhat aspoň tak jako teď, nedokázal v nějaký sezóně prohnat Ogiera nebo JML, kteří taky občas bourají, to si nemyslím. A srovnávat rány v nižších, v podstatě učednických třídách s zkušenostma ve wrc, no to snad...ani nebudu komentovat ne?
No je klika, že my pomýlení máme shiftyho, kterej nám vše vysvětlí .. Meeke byl, je a bude divokej, kdo to nechce vidět, ať to nevidí. Meeke boural, bourá a bourat bude, kdo tomu nevěří, tak ať tomu nevěří. Ani netušíš jak moc je mi to ukradený Pokud s...
Já si naopak myslím že "kvalit" Novikova dosahovat nebude a tudíž je v progresu schopen aspoň částečně semtam bušit do VWtria.Což mu taky přeji
proboha já přece nic neřeším, dovolil jsem si napsat svůj názor na Krise Meeka, tak pardóóóóóón už se to nestane
Ale já měl na mysli Novikových bouráků a těch "zatím" Kris nedosahuje